ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΚΟΥΡΣΚ

Καταθέστε τη γνώμη σας για σημαντικά γεγονότα της διεθνούς σκηνής και τις γνωστές και κρυφές πτυχές της πολιτικής των εθνών
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Astral
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004 18:29

Δημοσίευση από Astral » 01 Απρ 2005 16:08

Λοιπόν απ'ότι έψαξα λίγο σε κάποιες Ρώσσικες σελίδες η πιό λογική εξήγηση σχετικά με την καταστροφή του "Κούρσκ" είναι αυτή που λέει τα εξής...

Αυτά είναι τα δύο Ρώσσικα ερευνητικά σκάφοι που έχουν την δυνατότητα να δουλεύουνε σε βάθος μέχρι και 6000 μέτρα κάτω απο την επιφάνια του νερού...

"ΜΙΡ-1" και "ΜΙΡ-2"
Εικόνα
Εικόνα

Αυτά τα σκάφοι λοιπόν κατέβασαν στο βάθος για να εξετάσουν το Κούρσκ Ρώσσοι και Φιλανδοί. Είναι τα ίδια που είχαν κατέβει να εξετάσουνε τον "Τιτανικό" και το υποβρυχιο "Κομσομόλσκ" που είχε πάθει καταστροφή και αυτό...
Την εξερεύνηση του "Κούρσκ" είχαν αναλάβει το CBD Rubin
http://www.ckb-rubin.ru/eng/index.htm
και το НИИ "Гидроприбор" http://www.gidropribor.ru/eng/

Το κύριος θέμα...

Στης 12 Αυγούστου το πρωί 2 εκρήξης, η πρώτη έκρηξη ήταν ασθενής ενώ η δεύτερη αρκετά μεγαλήτερη από την πρώτη, είχαν καταγραφή σε αρκετές απο της υπηρεσίες Ρωσσίας, Αμερικής, Νορβηγίας και όχι μόνο...
Την στιγμή της πρώτης έκρηξης η θέση του Κούρσκ ήταν γνωστή. Σε αυτή ακριβώς την θέση τα "Μιρ" βρήκανε κομμάτια τορπίλης, απομηνάρια μηχανισμού τορπίλης, στο οποίο βρησκόταν η τορπίλη μέσα στο Κούρσκ, ασπίδα κυματοθραύστη και άλλα στοιχεία...

Όλα τα στοιχεία που ήρθαν στην επιφάνια έλεγαν: Στο Κούρσκ ανατινάχθηκε "εκπεδευτική τορπίλη"!!!

"Εκπεδευτική τορπίλη" - Επαναφορτηζόμενη τορπίλη που χρησημοποιήτε για εκπαιδευτηκούς σκοπούς. Δεν έχει εκρηκτική ύλη, είναι 650 χιλιοστών και μήκους 12 μέτρων... Ο κηνιτήρας της τορπίλης είναι τουρμπίνα ατμοαερίων, που το μέρος της καύσημης ύλης είναι κεροζίνη (200κιλά). Περιέχει συμπιεσμένο αέριο, 200 κιλά/τετραγωνικό εκατοστό. Για καύση χρησημοποιήτε κάποια μορφή υδρογόνου. Μία πολύ ασταθής συνταγή είναι αυτή, που ας αποτέλεσμα είχε την έκρηξή της ανάμεσα σε άλλες κανονικές πολεμικές τορπίλες. Ασπίδα κυματοθραύστη - είναι ας το πούμε η πόρτα του θαλαμήσκου απο τον οποίο η τορπίλη φεύγη στο νερό, έφηγε σαν καπάκη απο σαμπάνια... Αποτέλεσμα;;; Δημιουργήθηκε τρύπα με διάμετρο 650 χιλιοστών. Το πρώτο τμήμα άρχισε να πλημηρήζει με ταχύτητα 2-3 τόννους/δευτ. Εντομεταξύ μετά την πρώτη έκρυξη ξέσπασε φωτιά και μετά απο 2 λεπτά και 15 δευτερόλεπτα ακολούθησε και άλλη έκρηξη. Μέχρι την 2η έξρηξη το 1ο τμήμα του Κούρσκ είχε πλυμηρήση με 270 τόννους νερό και το υποβρύχιο έπεσε με την μύτι στο βυθό... Είναι και άλλα πολλά τα οποία μπαίνουνε σε πολύ μικρές λεπτομέριες και εμένα δεν μου αρέσει να γράφω κατεβατά...

Πηγή
Η ατιμωρησία είναι μια ανοιχτή πληγή στην ανθρώπινη ψυχή.

Άβαταρ μέλους
phantom
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 28 Φεβ 2004 17:32

Δημοσίευση από phantom » 01 Απρ 2005 23:29

ASTRAL ΜΕ ΣΤΡΑΒΩΣΕΣ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΚΟΜΣΟΜΟΛΣΚ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ ΠΟΥ ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ? ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ.
Αναζητητής της Αλήθειας

Άβαταρ μέλους
Astral
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004 18:29

Δημοσίευση από Astral » 02 Απρ 2005 11:10

Σας ζητάω συγνώμη για τα λάθη που κάνω, αλλά προσπαθώ να τα ελλατώσω όσο πιό πολύ μπορώ.

Φάντομ για το ΑΥ "Κομσομόλσκ"

Russians honour a bitter anniversary and the memory of 42 Cold War victims
MURMANSK (Bellona Web): Ten years after an accident sent the nuclear-powered submarine Komsomolets to the bottom of the Norwegian Sea, no one has adequately explained why 42 sailors lost their lives.

Murmansk and St. Petersburg marked the tenth anniversary of the tragedy with ceremonies commemorating the victims on April 7th, including one in Zaozersk dedicating a monument to the Komsomolets victims. Zaozersk is the naval city in Zapadnaya Litsa where crewmembers and their families lived before the 'Komsomolets' disaster.

In the Barents Sea, just outside the Litsa fjord, the crew of the nuclear-powered submarine Orel and two other naval vessels spread flowers on the sea.

At the Serafimovskij memorial in St. Petersburg, where the victims are buried, several hundred people gathered to remember. Ten years after the accident, the survivors and the victim's families still have no answers. Closure seems impossible.

Fruitless investigations
Two investigations, one by a state commission and another conducted independently, failed to furnish evidence sufficient enough to explain why the accident occurred and why it was so costly. Survivors and the still-mourning families are still without the answers that might at least bring understanding.

The state commission concluded that no one was to blame for the submarine's sinking. But the independent commission suggested there was reason to believe that Komsomolets had several construction flaws. Others claim the crew was insufficiently trained to operate the advanced submarine.

All the claims and outstanding questions received prominent play with the local Murmansk media on Wednesday. The Murmansk daily, Polyarnaya Pravda, used their editorial space to conclude the truth will forever be buried in the seabed off Norway's continental shelf.

'Golden Fish'

Komsomolets, called the 'Golden Fish' among the Northern Fleet's officers, was the only submarine of the Mike class. It was one of the most advanced submarines in the navy because of its ability to dive nearly twice as deep as most.

Cruising submerged at 1000 meters it could elude NATO anti-submarine systems and bring its two nuclear warheads right up to North America's eastern seaboard

But the ill-fated Komsomolets was never allowed to fulfil its promise.

On February 28th, 1989 it raised anchor at its home base of Zapadnaya Litsa. At 11:03 a.m. on April 7th, after 37 days at sea, an electrical fire started astern. Within minutes, short circuits were reported all over the submarine. Most of the security systems aboard failed, and several minor fires broke out. After struggling against the flames for hours, the crew had to evacuate the submarine.

At 5:08 p.m., Komsomolets sank. Two of the crew succumbed to smoke from the fire: 40 died of exposure in the cold Norwegian Sea. The survivors were taken aboard the Soviet trawler Oma and the cargo vessel Alexei Hlobistov, both of which arrived in the area just after 6:00 p.m.


Cold War communication

By then the evacuated crew had been in frigid seawater for more than one hour. The freezing survivors and the bodies of the victims were taken to Severomorsk on the Kola peninsula aboard the nuclear-powered cruiser, Kirov.

Compounding the tragedy, the crew's families did not receive notice of any deaths until April 10th, three days after the accident. In another comment on the times, Northern Fleet commanders never asked Norwegain authorities for rescue assistance. The Cold War had not yet thawed.

No mutual assistance agreement for rescue in northern waters existed in 1989 between Norway and the Soviet Union. Norwegain helicopters would have had six hours to intervene between the time of the fire and the time of the sub's sinking.

Komsomolets, its PWR reactor and two nuclear warheads lie 180 km south-east of Bear Island at a depth of 1,685m. Several examinations of the area where the sub sank have measured only small leaks of radioactivity from the wreck so far.


Πηγή http://www.strelna.ru/en/chronology_navy/291.htm
Η ατιμωρησία είναι μια ανοιχτή πληγή στην ανθρώπινη ψυχή.

Άβαταρ μέλους
Alex
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 11:35

Δημοσίευση από Alex » 08 Απρ 2005 12:05

Εξαιτερικές φωτογραφίες Astral, πάντως από ότι βλέπω το όνομα του υποβρυχίου είναι, ή μάλλον ήταν, Κομσομόλετς.

Άβαταρ μέλους
Astral
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004 18:29

Δημοσίευση από Astral » 08 Απρ 2005 12:26

Alex έχεις δίκαιο, δικό μου το λάθος...
Η ατιμωρησία είναι μια ανοιχτή πληγή στην ανθρώπινη ψυχή.

Κώστας Δελήμπασης
Ιδρυτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 10 Φεβ 2004 11:43

Δημοσίευση από Κώστας Δελήμπασης » 08 Απρ 2005 12:38

Αφού το αναφέρατε, και για να ευλογήσουμε και τα γένια μας, αναλυτική αναφορά στο ατύχημα του Κομσομόλετς και στα σημαντικότερα ατυχήματα που ενεπλάκησαν πυρηνοκίνητα υποβρύχια, καθώς επίσης και πλήρη πίνακα με όλα τα ατυχήματα υποβρυχίων από το τέλος του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου μέχρι σήμερα, μπορείτε να βρείτε στο άρθρο: http://www.e-telescope.gr/el/internatio ... -accidents

Άβαταρ μέλους
Demon
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 23:55

Δημοσίευση από Demon » 20 Μάιος 2005 15:05

Ειχα δει στην τηλεοραση μια φωτογραφια του Κουρσκ αφου το βγαλανε απο το βυθο που εδειχνε μια τρυπα στο πλευρο του σαν το ειχε χτυπησει τορπιλη. Μηπως ειχαμε καποιο τετοιο επεισοδιο?

Άβαταρ μέλους
Astral
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004 18:29

Δημοσίευση από Astral » 27 Ιουν 2005 18:43

Το απέκρυψαν Πούτιν - Κλίντον
Τους Αμερικανούς «έδειξε» ως υπεύθυνους για τη βύθιση του Kursk γαλλικό ντοκιμαντέρ


Εικόνα

Associated Press
Η ανέλκυση του ρωσικού πυρηνικού υποβρυχίου δεν έδωσε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα (φωτ. αρχείου)
Παρίσι


Το ενδεχόμενο η βύθιση του ρωσικού πυρηνικού υποβρυχίου Kursk -στις 12 Αυγούστου του 2000 στη θάλασσα του Μπάρεντς- να προκλήθηκε από τους Αμερικανούς προβάλλει, με σχετικά επιχειρήματα, γαλλικό ντοκιμαντέρ που μεταδόθηκε από το κρατικό κανάλι France 2.

Σύμφωνα με το ντοκιμαντέρ, το ναυάγιο του ρωσικού υποβρυχίου μπορεί να προκλήθηκε από σύγκρουση με ένα αμερικανικό υποβρύχιο και στη συνέχεια από μια τορπίλη που ρίχτηκε από άλλο αμερικανικό υποβρύχιο.

Το ντοκιμαντέρ αυτό, με τίτλο «Κursk, ένα υποβρύχιο σε ταραγμένα νερά» έρχεται σε αντίθεση με την επίσημη θέση ότι σημειώθηκε από ατύχημα μια έκρηξη στο υποβρύχιο από μια παλιά τορπίλη, που στοίχισε τη ζωή σε 118 μέλη του πληρώματός του.

Καρπός ερευνών τεσσάρων χρόνων, η δουλειά αυτή του ντοκιμεντερίστα Ζαν Μαρί Καρέ υπενθυμίζει ότι υπάρχει ευθύνη και αμερικανικών υποβρυχίων στη βύθιση του Kursk, κάτι που αναφέρθηκε, αμέσως μόλις έγινε το δυστύχημα, από τις ρωσικές αρχές. Στη συνέχεια η ρωσική πλευρά ανακάλεσε, επαναφέροντας ωστόσο αργότερα το γεγονός αυτό με την εκδοχή της πιθανότητας.

Τα δύο αμερικανικά υποβρύχια βρίσκονταν εκεί σε αποστολή κατασκοπείας, την ώρα που γίνονταν ρωσικά ναυτικά γυμνάσια στη θάλασσα του Μπάρεντς. Οι ΗΠΑ ενδιαφέρονταν ιδιαίτερα για την επίδειξη μιας νέας ρωσικής τορπίλης, της επονομαζόμενης Schkval, την οποία το αμερικανικό Ναυτικό δεν έχει αποκτήσει ακόμα.

Το αμερικανικό υποβρύχιο Τoledo διεμβόλισε κατά λάθος το Kursk και αμέσως μετά το άλλο αμερικανικό υποβρύχιο Memphis, έριξε εναντίον του μια τορπίλη για να μπορέσει να ξεφύγει το Τoledo.

Το ντοκιμαντέρ κάνει λόγο για πολλά γεγονότα που ενισχύουν αυτή την άποψη: Μια αμερικανική σημαδούρα βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος, οι Αμερικανοί αρνήθηκαν να επιτρέψουν τον έλεγχο του Τoledo και μια μυστική επίσκεψη του τότε διευθυντή της CIA Τζορτζ Τένετ, τρεις ημέρες μετά το ναυάγιο.

Ο Ζαν Μισέλ Καρέ κρίνει ότι η αδιαφάνεια και η βραδύτητα με την οποία ενήργησε το καθεστώς του προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν μπροστά στην τραγωδία του Κursk εξηγείται από το γεγονός ότι ήθελε να καλύψει την εμπλοκή αμερικανικών υποβρυχίων στο δυστύχημα, γιατί, εάν αυτή γινόταν γνωστή, τότε θα αποτύγχαναν τα σχέδιά του να προσεγγίσει τις ΗΠΑ.

Στο ντοκιμαντέρ αυτό είχε αναφερθεί περί τα τέλη Δεκεμβρίου με δημοσίευμά της και η εφημερίδα Τα Νέα, τονίζοντας ότι η πραγματική αποκάλυψη από την προσπάθεια του Καρέ είναι πως στις στρατιωτικές ασκήσεις που πραγματοποιούσαν οι Ρώσοι, παρόντες ήταν και Κινέζοι. Η παρουσία μάλιστα των Κινέζων ανησυχούσε πολύ τους Αμερικανούς, που ήθελαν να εμποδίσουν την επανάληψη της προμήθειας στρατιωτικού υλικού από τους Ρώσους.

Βάσει των αποκαλύψεων του ντοκιμαντέρ, Τα Νέα αναφέρουν ότι για την εκτόνωση της κρίσης υπήρξαν αλλεπάλληλες τηλεφωνικές συνομιλίες του τότε Αμερικανού προέδρου Μπιλ Κλίντον με τον Βλαντιμίρ Πούτιν, οι οποίες τελικά απέδωσαν καρπούς. Σχετική αναφορά είχε άλλωστε γίνει σε μια αποστροφή δημοσιεύματος στην ιστοσελίδα της εφημερίδας Pravda, στις 22 Αυγούστου του 2000, δέκα δηλαδή ημέρες μετά την τραγωδία.

Σύμφωνα με το γαλλικό ντοκιμαντέρ, το Kursk ανελκύστηκε μόνο όταν οι Ρώσοι άδειασαν από μέσα τις τορπίλες Schkval και απέκοψαν το τμήμα του υποβρυχίου που έφερε τα σημάδια της αμερικανικής τορπίλης ΜΚ48, που διαθέτει κεφαλή από απεμπλουτισμένο ουράνιο, το οποίο «τρύπησε» το Kursk, καθηλώνοντάς το στο βυθό.

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό
Η ατιμωρησία είναι μια ανοιχτή πληγή στην ανθρώπινη ψυχή.

acoustics
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2005 00:06

Δημοσίευση από acoustics » 08 Ιούλ 2005 22:14

Είναι γεγονός, ότι για την πιθανολογούμενη αιτία βύθισης του ρωσικού υποβρυχίου SSGN Kursk στις 12 Αυγούστου 2000 έχουν γραφεί και έχουν ειπωθεί διεθνώς πολλές ασυναρτησίες. Όμως, για τους ανθρώπους που καταλαβαίνουν ορισμένα πράγματα, μάλλον πρόκειται για εσωτερική έκρηξη στο τορπιλοστάσιο του υποβρυχίου.

Αρχικά οι υποψίες έπεσαν στη μη-συμβατική τορπίλη ενσύρματης καθοδήγησης VA-111 Shkval (Squall), η οποία εφαρμόζει τεχνολογία υπερσπηλαίωσης (supercavitating) με πρόωση πυραυλοκινητήρα στερεών καυσίμων (αποτελεί στην κυριολεξία υποβρύχιο πύραυλο). Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 200 - 230 knots και εμβέλεια <10 km. Η αρχική έκδοση της τορπίλης με πυρηνική κεφαλή είχε εμφανισθεί στο πρώην Σοβιετικό ναυτικό από το 1977, ενώ ο δυτικός κόσμος έμαθε για την ύπαρξή της κατά τη δεκαετία του 1990. Σύμφωνα με ορισμένες πηγές η τορπίλη αυτή προορίζεται για την προσβολή μεγάλων πλοίων επιφανείας (ιδιαίτερα ομάδων μάχης αεροπλανοφόρων) από τα Ρωσικά πυρηνικά υποβρύχια Akula και Oscar, ενώ άλλες πηγές την αναφέρουν απλά ως ένα όπλο εκδίκησης (revenge weapon) κατά τις επιχειρήσεις εναντίον άλλων υποβρυχίων. Για την τεχνολογία των τορπιλών αυτών δεν υπάρχουν ακόμη γνωστά αντίμετρα για την αντιμετώπισή της. Η έκδοση E (Export) με συμβατική κεφαλή μάχης διατίθεται για εξαγωγές (έχει ήδη αγορασθεί και πειραματίζονται με αυτήν, η Γαλλία, η Κίνα και το Ιράν, ενώ έχει προσφερθεί και σε άλλες ενδιαφερόμενες χώρες). Τέλος, διεξάγονται έρευνες για τη βελτίωση της τορπίλης (Shkval II), όπως πχ αύξηση της μέγιστης ταχύτητας έως και 500 knots, αύξηση της εμβέλειας (έως και 100 km) και εκτέλεση προγραμμάτων έρευνας σε χαμηλότερες ταχύτητες περί τους 60 knots.

Πρόσφατα όμως, η Ρωσική πλευρά απέδωσε επισήμως το ατύχημα σε διαρροή HTP (High Test Peroxide) κάποιας ελαττωματικής εκπαιδευτικής τορπίλης 65-76A, με πρόωση υγρών καυσίμων (κηροζίνη – H2O2). Το HTP εκτιμάται ότι ήλθε σε επαφή με την κηροζίνη και το μέταλλο, προκαλώντας ανάφλεξη και στη συνέχεια δευτερεύουσα έκρηξη.

Άβαταρ μέλους
Demon
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 23:55

Δημοσίευση από Demon » 27 Ιούλ 2005 10:49

Καλα αυτα που εγραψες acoustics αν και εχουν ηδη ειπωθει στη συζητηση. Παραμενει ομως το ερωτηματικο της παρουσιας και των ενεργειων των αμερικανικων υποβρυχιων στην περιοχη, οπως τα ανεφερε ο Astral.

Απάντηση