Μαύρες τρύπες – ταξίδι στο χωροχρόνο

Θέματα σχετικά με γενική αστρονομία, το σύμπαν, πλανήτες, διαστημικές αποστολές και την εξερεύνηση του διαστήματος
Απάντηση
e-telescope.gr
Άτυπος Χρήστης

Δημοσίευση από e-telescope.gr » 19 Αύγ 2004 03:00

Άραγε υπάρχει δυνατότητα να μεταφερθούμε σε άλλες διαστάσεις χρησιμοποιώντας σαν δίοδο μια μαύρη τρύπα; Μπορούμε να ταξιδέψουμε πίσω στο χρόνο;
Όμως τί είναι και πώς δημιουργείται μια μαύρη τρύπα.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο e-telescope.gr

adam
Επισκέπτης

Re: Μαύρες τρύπες – ταξίδι στο χωροχρόνο

Δημοσίευση από adam » 22 Ιουν 2010 14:13

είμαι μαθητής λυκείου....έχω ακούσει από πολλούς ότι υπάρχει άνιση σχέση μεταξύ του χρόνου στην γι και στο φεγγάρι η γενικά στο διάστημα εντός του δικού μας ηλιακού συστήματος ....μπορεί δηλαδή να γερνάμε ποιο αργά η να επηρεαζόμαστε βιολογικά διαφορετικά στο διάστημα σε σχέση με την γι ? παίζει ρολο σε αυτό ο χρόνος????

Εικόνα
Το σχόλιο κατατέθηκε στο σύστημα σχολιασμού άρθρων του e-telescope.gr κατά την περίοδο που το forum ήταν εκτός λειτουργίας.
Με την επανέναρξη της λειτουργίας του forum τα σχόλια μεταφέρθηκαν στα αντίστοιχα θέματα

kostas
Επισκέπτης

Δημοσίευση από kostas » 10 Ιούλ 2010 16:44

όχι δυστυχώς δεν παίζει κανένα ρολο...

Εικόνα
Το σχόλιο κατατέθηκε στο σύστημα σχολιασμού άρθρων του e-telescope.gr κατά την περίοδο που το forum ήταν εκτός λειτουργίας.
Με την επανέναρξη της λειτουργίας του forum τα σχόλια μεταφέρθηκαν στα αντίστοιχα θέματα

KwstasXipolitopoulos
Επισκέπτης

Δημοσίευση από KwstasXipolitopoulos » 10 Ιούλ 2010 21:56

ο χρονος υπηρεαζεται απο το ποσο γρηγορα ταξιδευεις. αν ταξιδευεις με 299,000χιλ/δευτ. ο χρονος θα περναει πιο αργα σε σχεση με τους αλλους. οταν σταματησεις μετα απο ενα ταξιδι με σχεδον την ταχητητα του φωτος θα εχεις πραγματικα ταξιδεψει πισω στο χρονο. θα γερνας πιο αργα αλλα οχι για σενα. θα γερνας πιο αργα σε σχεση με τους αλλους, γιατι ο καθενας εχει διαφορετικη ροη χρονου. οπως ειπε ο αινσταιν στην θεωρια της σχετικοτητας.