Το άστρο της Βηθλεέμ

Θέματα σχετικά με γενική αστρονομία, το σύμπαν, πλανήτες, διαστημικές αποστολές και την εξερεύνηση του διαστήματος
ΕΜΥ
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 18:23

Δημοσίευση από ΕΜΥ » 06 Ιαν 2008 16:29

Ευχαριστώ,
θα επανέλθω μόλις έχω ετοιμάσει την ανάλυση.

Άβαταρ μέλους
ctrl_alt_delete
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006 19:21

Δημοσίευση από ctrl_alt_delete » 07 Ιαν 2008 10:11

Συγχαρητήρια και απο μένα στον συγγραφέα για την ομολογουμένως δύσκολη δουλειά του, σταδιακά πρέπει να αρχίσουμε κάποια μεγάλα θρησκευτικά γεγονότα να τα συνδιάζουμε και με επιστημονικά ευρήματα, αλλιώς σε λίγα χρόνια η θρησκεία θα καταρρεύσει.
Οτι κάτι σημαντικό έγινε στις 7 π.χ. είναι πιά αναμφισβήτητο γεγονός, κανείς δέν πήρε ποτέ στα σοβαρά οτι ο Ιησούς γεννήθηκε στις 25 Δεκεμβρίου του μηδέν πάντοτε έπαιζε μιά δεκαετία μπροστά πίσω η ημερομηνία.
Έν οίδα οτι ουδέν οίδα

ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006 03:00

Δημοσίευση από ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ » 08 Ιαν 2008 12:31

Φίλε Ctrl+Alt+Del,
Σίγουρα το 7 π.Χ. έγινε κάτι πολύ πάρα πολύ σημαντικό. Γεννήθηκε ο Χριστός.Φυσικά η δυτική χρονολόγηση τον τοποθετεί το 1μ.Χ. (όχι το έτος μηδέν που αναφέρεις, γιατί απλούστατα το μηδέν σαν αριθμός καθιερώθηκε από τους ¶ραβες το 12ο αιώνα , ενώ η χρονολόγηση καθιερώθηκε από τον Διονύσιο το Μικρό το 525 μ.Χ.)

ΕΜΥ
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 18:23

Δημοσίευση από ΕΜΥ » 10 Ιαν 2008 14:05

Ι.Χ.Ν.
12-11-0007 π.Χ
19.30
Βηθλεέμ Ιουδαίας

Ήλιος : 18ο Σκορπιού και 34΄
Σελήνη: 20ο Καρκίνου και 09΄
Ωροσκόπος: 02ο Καρκίνου και 23΄
Μεσουράνημα: 15ο Ιχθύων και 44΄

Παραθέτω τον Αστρολογικό Χάρτη σε μορφή jpg για την καλύτερη παρακολούθηση των σχολίων.

Τα στοιχεία που με την πρώτη ματιά φαίνονται σημαντικά σ αυτόν τον χάρτη είναι τα εξής :

1. Η σύνοδος Διός Κρόνου, η οποία αποτέλεσε την βάση της Μελέτης, βρίσκεται ακριβώς στο Μεσουράνημα.
Αυτό, αν προέκυψε τυχαία και δεν έχει προκαθοριστεί είναι αν σημαντικό αποδεικτικό στοιχείο για την ορθότητα της ώρας γέννησης.
2. Στην εικόνα του Ουρανού που μας έχετε στείλει, φαίνονται ακόμα οι Δίδυμοι, αφού ο Ωροσκόπος μόλις έχει μπει στον Καρκίνο. Πράγματι αν η ώρα ήταν λίγα λεπτά νωρίτερα (περίπου 6΄), ο Ωροσκόπος θα βρισκόταν ακόμα στους Διδύμους, πράγμα που ταιριάζει πολύ περισσότερο με την διδασκαλία και την διάδοση ιδεών, η οποία ήταν το κύριο έργο του Χριστού. Αυτό όμως θα το κρίνει ο Μελετητής των αστρονομικών δεδομένων.

3. Η Σύνοδος Διός- Κρόνου κάνει αντίθεση με τον Πλούτωνα, επίσης γωνιακό στο Κάτω Μεσουράνημα.

4. Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης η συγκέντρωση τεσσάρων πλανητών (Ερμού, Ποσειδώνα, Αφροδίτης και Ηλίου), στο ζώδιο του Σκορπιού, καθώς και πολλών παραγόντων στον 5ο Οίκο.

Ας δούμε όμως τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά.

Η ερμηνεία που θα κάνω θα έχει δύο σκέλη.
Η πρώτη ερμηνεία θα είναι με γνώμονα το πρόσωπο του Χριστού σαν μια προσωπικότητα με υψηλή συνείδηση και απόλυτη επίγνωση του ρόλου της.
Η δεύτερη ερμηνεία θα είναι για έναν κοινό άνθρωπο μέσου επιπέδου.

Ερμηνεία 1η

Η Σύνοδος Διός Κρόνου στο μεσουράνημα δείχνει το μεγάλο κοινωνικό έργο το οποίο πραγματικά είχε αναλάβει ο Χριστός από την στιγμή της Γέννησης του, και το πόσο σημαντική ήταν η υλοποίηση του έργου αυτού για τον ίδιον. Εφόσον η σύνοδος των δύο πλανητών αλλά και το μεσουράνημα της στιγμής βρίσκονται στους Ιχθύες είναι επόμενο η φύση του Έργου να ήταν η “Ανιδιοτελής Αγάπη προς όλα τα πλάσμα που πάσχουν, αλλά και η Μεγάλη θυσία προς την πάσχουσα ανθρωπότητα”.
Ο Πλούτωνας στο Κάτω μεσουράνημα σε αντίθεση με τον Δία κι τον Κρόνο δείχνει ότι το μεγάλο αυτό κοινωνικό έργο θα περιέχει την ανατροπή του κατεστημένου, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν το ιερατικό κατεστημένο, (Γραμματείς και Φαρισαίοι με τους οποίους η σύγκρουση ήταν ριζική). Το έργο λοιπόν του να διδάξει την αγάπη στους ανθρώπους τον έφερε αντιμέτωπο με το κοινωνικό κατεστημένο με το οποίο ήρθε σε ριζική και μοιραία ρήξη.
Πράγματι , αυτή η σύνοδος Διός-Κρόνου σε αντίθεση με τον Πλούτωνα, δείχνει σαφώς ότι ο Χριστός ήταν ένας μεγάλος επαναστάτης ένα ανατρεπτικό στοιχείο, επικίνδυνο για το κατεστημένο της εποχής.
Ο Κρόνος σαν κυβερνήτης του 8ου Οίκου μας δείχνει τον τρόπο του θανάτου.
Με τον Κρόνο στο μεσουράνημα φαίνεται ότι ο θάνατος έγινε σε κάποιο δημόσιο χώρο, παρουσία πολλών ατόμων. Ήταν λοιπόν ο θάνατος του ένα κοινωνικό γεγονός.
Η αντίθεση με τον Πλούτωνα καταδεικνύει την τραγικότητα και την ψυχική σκληρότητα με την οποία συνέβη το γεγονός. Επίσης δείχνει ότι ο θάνατος του ήταν μοιραίος για την περαιτέρω εξέλιξη της ανθρωπότητας. (Θα ήθελα εδώ να επισημάνω το γεγονός ότι από τον σχηματισμό λείπει ο πλανήτης ¶ρης που θα έδειχνε την βία. Απουσιάζει λοιπόν η βία από το γεγονός του θανάτου, πράγμα το οποίο δεν συμβαδίζει με τα κείμενα).
Ο ¶ρης στην ακμή του 7ου Οίκου δείχνει του εχθρούς που είχε να αντιμετωπίσει καθημερινά, αλλά όχι την βία κατά την εκτέλεσή του.
Η συγκέντρωση των τεσσάρων πλανητών που προανέφερα στον Σκορπιό, στον 6ο Οίκο, δείχνει την μεγάλη του ικανότητα στο να θεραπεύει βαριές παθήσεις κυρίως ψυχικές, όπως παράνοιες ή σχιζοφρένιες ( βλ. δαιμονισμένοι).
Δείχνει όμως ότι οι κοντινοί του άνθρωποι, φίλοι ή πιο στενά πρόσωπα ή και προσωπικές σχέσεις προέρχονται από τον υπόκοσμο. (Ληστές, πόρνες κ.α.)
Η σύνοδος Αφροδίτης –Ποσειδώνα δείχνει την μεγάλη του αγάπη, γι αυτούς τους ανθρώπους η οποία έφτασε μέχρι την θυσία.
Τέλος αξίζει να σημειώσουμε ότι αυτός ο αστρολογικός χάρτης έχει πολύ τονισμένο το στοιχείο του νερού (8 πλανήτες σε ζώδια του Νερού μεταξύ των οποίων ο Ήλιος και η Σελήνη, αλλά και μεγάλο τρίγωνο σε ζώδια του νερού –Ήλιος- Σελήνη- Δίας- Κρόνος). Εδώ φαίνεται η μεγάλη του ικανότητα να προσεγγίζει τον κόσμο με το συναίσθημα, καθώς και η μεγάλη του διαίσθηση.
Είναι ένας χάρτης που ξεχειλίζει από συναίσθημα, αυτοθυσία, και αγάπη.
Ο χάρτης ενός ανθρώπου που ήρθε σε μεγάλη και μοιραία ρήξη με την κρατούσα κοινωνία της εποχής του με αποτέλεσμα αυτή η ρήξη να τον οδηγήσει σε ένα τραγικό δημόσιο τέλος.

Ερμηνεία 2η
Ένας μέσος άνθρωπος με τον ίδιο αστρολογικό χάρτη θα μπορούσε να περιγραφεί ως εξής :
Το κυρίαρχο στοιχείο και πάλι είναι η αντικοινωνική συμπεριφορά και το μίσος προς τους κρατούντες δηλ τους κοινωνικά επιτυχημένους της εποχής του.
Η οικογενειακή προέλευση είναι πολύ προβληματική , έχει ανατραφεί κάτω από ένα καθεστώς βαρύ και τραυματικό, πιθανή απουσία του πατέρα, η ο πατέρας πρόσωπο αμφιβόλου ηθικής και έχοντας κακές σχέσεις με τον νόμο.
Έτσι ασυνείδητα αναπτύχθηκε φόβος κοινωνικής θέσης και επαγγέλματος με αποτέλεσμα να αποφεύγει να αποκτήσει συγκεκριμένο επάγγελμα.
Μια σχετική οκνηρία και τάση για παρασιτισμό είναι έκδηλη εδώ. Μέσα από τραγικά γεγονότα που έχει βιώσει στο οικογενειακό περιβάλλον και με έναν από τους δύο γονείς απόντα ( μάλλον τον πατέρα), πράγμα που εντείνει την αντικοινωνικότητα και την κατάθλιψη.
Οι παρέες, οι σχέσεις και ενδεχομένως ο γάμος είναι με άτομα αμφίβολης ποιότητας, του υποκόσμου, τα οποία στην αρχή εξιδανικεύει και κατόπιν προδίδεται μέχρι και εκβιάζεται. Έτσι οι ερωτικές απογοητεύσεις διαδέχονται η μία την άλλη, και δίνει μάχες για να απαλλαγεί από αυτές τις σχέσεις. Όμως η έντονη συναισθηματική ζωή που ζει τον κρατάει δέσμιο των σχέσεων, και τα ίδια λάθη επαναλαμβάνονται διαρκώς. Η ζωή του είναι γεμάτη από έρωτες προδοσίες και εκβιασμούς, κυρίως ψυχολογικούς. Κάποια στιγμή αποφασίζει να μείνει μόνος για να μην υποφέρει άλλο πια. Μπορεί να δώσει την αγάπη του στα ζώα, ή να ασχοληθεί με φιλανθρωπικό έργο για να διοχετεύσει το συναίσθημα που διαθέτει σε μεγάλο βαθμό.
Το τέλος του είναι μοιραίο, αποτέλεσμα μια μακροχρόνιας βασανιστικής αρρώστιας, ή ενός τραγικού πολύνεκρου ατυχήματος.

Ο λόγος που κάνω αυτή την διπλή ερμηνεία είναι για να κατανοήσουμε ότι ένας αστρολογικός χάρτης δεν είναι μια μονοσήμαντη απεικόνιση, αλλά αποτελεί ένα σενάριο ζωής το οποίο μπορεί να ξεδιπλωθεί με πολλούς τρόπους ανάλογα με το επίπεδο συνείδησης του ανθρώπου.
Ο ίδιος χάρτης ( κι εδώ το παράδειγμα είναι έκδηλο), θα μπορούσε να είναι ο χάρτης ενός θεανθρώπου, όπως στην περίπτωση του Χριστού ή ενός παρανοϊκού, αντικοινωνικού ατόμου.
Αυτό κανείς αστρολόγος δεν μπορεί να το γνωρίζει, και διαπιστώνεται μόνο από την προσωπική επαφή με το άτομο.

Σχόλια
Ο γενέθλιος χάρτης του Χριστού, όπως προκύπτει από την ημερομηνία στην οποία κατέληξε η έρευνα του κ. Σοφιά, περιγράφει ένα αντικοινωνικό στοιχείο που θα μπορούσε να υποκινήσει μια μεγάλη κοινωνική επανάσταση. Είναι μια προσωπικότητα με ακραίες εκδηλώσεις που επρόκειτο να ζήσει μοιραία τραγικά γεγονότα, συμπεριλαμβανομένης της προδοσίας. Στον χάρτη αυτόν δεν υπάρχει πολύ πνευματικότητα, ούτε ιδιαίτερη μεταφυσική διάσταση. Είναι τονισμένος ο τομέας της υπηρεσίας και θεραπείας και ιδιαίτερα της ψυχικής, αλλά κυρίως ο τομέας της κοινωνικής σε βάθος ανατροπής.

Αντίθετα στον χάρτη του κ.Χασάπη, ενώ προεξάρχουν άλλα θέματα, όπως η διάδοση ιδεών, η ικανότητα να δαμάζει την ύλη, εν τούτοις λείπει το στοιχείο της κοινωνικής ανατροπής, που τόσο είναι τονισμένο στον χάρτη της μελέτης του κ. Σοφιά.
Πολύ μελετητές έχουν πει αναφερόμενοι στο πρόσωπο του Χριστού ότι ήταν ένας μεγάλος επαναστάτης της εποχής του. Αλλά και ο ίδιος ο Χριστός είχε αναφερθεί σ αυτόν τον ρόλο πολύ συγκεκριμένα. (Ουκ ήλθον βαλείν ειρήνη, αλλά μάχαιραν…, Ματθ.Ι&34)
Επομένως έχουμε να κάνουμε εδώ με μια περιγραφή του Χριστού διαφορετική μεν, αλλά όχι αντιφατική με τα Ευαγγέλια. Θα έλεγα ότι είναι η όψη των Ευαγγελίων, η οποία δεν έχει τονιστεί ιδιαίτερα από την Εκκλησία, για πολλούς και διαφόρους ίσως λόγους, ο κυριότερος των οποίων είναι η διατήρησης καλής σχέσης μεταξύ εκκλησίας και κράτους.
Ίσως στην σημερινή εποχή να μην έχει πια τόσο μεγάλη σημασία η ακριβής προσωπογραφία του Χριστού, αφού τα δόγματα έχουν πια φθαρεί και θα φθαρούν ακόμα περισσότερο στο μέλλον.
Αυτό που κάνουμε εδώ, αφ ενός ο συγγραφέας με την έρευνά του για τον ακριβή προσδιορισμό της ημερ/νίας γέννησης του Χριστού αφ ετέρου η προσπάθεια αυτού του άρθρου να σκιαγραφήσει τον αστρολογικό χάρτη που προκύπτει από την ημερομηνία αυτή, έχουν αξία μόνο ερευνητική (σαν παιχνίδι).
Η εποχή μας με τα τεράστια προβλήματα τα οποία έχει να αντιμετωπίσει, πολύ λίγο ενδιαφέρον έχει για τέτοια θέματα, η δε Εκκλησία, με το ιδεολογικό χάσμα που βαθαίνει όλο και περισσότερο, καθώς και τα πρακτικά θέματα που αντιμετωπίζει (σχέση εκκλησίας και Κράτους, διαδοχή του Αρχιεπισκόπου κ.λ.π), που να βρει καιρό για ιδεολογικές αναζητήσεις.
Προσωπικά, μίας και μιλάμε για μεγάλες συνόδους θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στον συγγραφέα, που λόγω της σημαντικής του αστρονομικής εμπειρίας, μπορεί να μας φωτίσει σε ένα πιο πρόσφατο γεγονός μεγάλης συνόδου.
Στις 10 Δεκεμβρίου του 2007 (τον προηγούμενο δηλ. μήνα) έγινε μια πενταπλή σύνοδος στο τέλος του Τοξότη ( Ερμής, Σελήνη, Ήλιος, Δίας, Πλούτωνας).
Μάλιστα ο Δίας και ο Πλούτωνας ήταν πάνω στο Γαλαξιακό Κέντρο.
Θα ήθελα να ρωτήσω πως αξιολογείται αυτό αστρονομικά, και αν κατά την γνώμη σας, μπορεί να θεωρηθεί γεγονός ισάξιας η όχι σημασίας με την σύνοδο Διός Κρόνου του 7 π.χ.
Μπορούμε να το συνδέσουμε με την γέννηση μεγάλων προσώπων; Η την έναρξη μεγάλων παγκόσμιων γεγονότων ;

Εμυ Καπούλα
Αρχιτέκτων – Μηχ. Ε.Μ.Π
Μελετήτρια Αστρολογίας
Σπουδές
1)Καθηγητής Γ.Συμεώνογλου, Μαθήματα Συστημικής Αστρολογίας
2) Certificate of Medical Astrology, Prof. Marcia Starck,
3) Proficiency in Astro - Psychology, Prof. Glenn Perry Phd.)


http://img84.imageshack.us/img84/3717/ixnxk1.jpg

ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006 03:00

Δημοσίευση από ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ » 10 Ιαν 2008 20:50

Έμυ,
Eξαιρετικά ενδιαφέρων ο αστρολογικός χάρτης και ακόμη πιό ενδιαφέρουσα η ανάλυση της προσωπικότητας του Χριστού. Προσωπικά πιστεύω ότι έχω απόλυτο δίκαιο σε όσα υποστηρίζω. Αν αυτό επιβεβαιώνεται και αστρολογικά,είναι πράγματι εξαρετικό. Δεν έχω τις γνώσεις όμως να το κρίνω. Η ανάλυση της προσωπικότητας του Χριστού, βάσει της ημερομηνίας γέννησης της μελέτης μου, τελικά τι δείχνει; Ήταν θεάνθρωπος; Ήταν απλός προφήτης; Εγώ πιστεύω ότι δεν ήταν απλός προφήτης και γι αυτό ασχολήθηκα με το θέμα και γι αυτό έφτασα τη μελέτη μου μέχρι τέλος. Καλός ο αείμνηστος Χασάπης, πολύ καλοί και οι Δανέζης Θεοδοσίου, μόλις όμως διαβάσεις τα βιβλία τους έχεις πάλι την απορία. Υπήρξε τελικά το άστρο; Ναι υπήρξε υποστηρίζω εγώ.
Μελέτησα την ημερομηνία 10 Δεκεμβρίου του 2007 που αναφέρεις και την κατέβασα σε φωτό. Ο κ.συντονιστής αν μπορεί να την ανοίξει. Είναι αυτή:
http://img98.imageshack.us/img98/1042/89473107bq7.gif
Πράγματι βλέπουμε ότι Δίας, Ερμής, Ήλιος, Σελήνη και Πλούτωνας βρίσκονται στην ίδια περιοχή του ουρανού. Δεν είναι όμως σύνοδος των 5 αυτών ουρανίων σωμάτων με τη στενή αστρονομική έννοια, αλλά απλά μιά συναστρία. Μάλιστα παρατήρησα ότι ο ήλιος είναι πολύ κοντά τους, που σημαίνει ότι επισκιάζει με το φως του τα υπόλοιπα ουράνια σώματα. ¶ρα το φαινόμενο που λες, ήταν ορατό μόνο στους υπολογιστές γι αυτό και κανένας δεν το πήρε χαμπάρι!!! Φυσικά ο Πλούτωνας είναι 9ου μεγέθους αστέρι και συνεπώς είναι αόρατος στο γυμνό μάτι ούτως ή αλλιώς.
Σχετικά με τη σύνοδο του 7 π.Χ. Ήταν από κάθε άποψη ανεπανάληπτη. Τα επι μέρους χαρακτηριστικά της ήταν τέλεια.Δηλαδή όλα τα χαρακτηριστικά της συνόδου Δία-Κρόνου, εμφανίζονται κάποια σε μία σύνοδο, κάποια σε κάποια άλλη. Στη σύνοδο του 7 π.Χ. ΟΛΑ ΜΑΖΙ!!!
Ήταν ηλιοκεντρική,δηλαδή αυτό σημαίνει ότι τα 4 ουράνια σώματα Ήλιος, Γη, Δίας, Κρόνος βρέθηκαν στο ίδιο κατακόρυφο επίπεδο. Η περίοδος της ηλιοκεντρικής συνόδου είναι 7885 χρόνια.!!!
Έγινε στον αστερισμό των Ιχθύων. Η περίοδος της συγκεκριμμένης συνόδου εκτοξεύεται στα 2.578.400 χρόνια!!!
Ό Δίας βρέθηκε στο περιήλιο του. Η Η περίοδος της συγκεκριμμένης συνόδου εκτοξεύεται στα 735.000.000χρόνια!!!
Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι τέτοια ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΟΔΟΣ έγινε μόνο μιά φορά. Το 7 π.Χ. όταν γεννήθηκε ο Χριστός και απ' ότι φαίνεται δεν πρόκειται να ξαναγίνει ποτέ η ίδια!!!

Υ.Γ. Να ξέρεις ότι η προασωμοίωση του ουρανού σε βάθος χρόνου 2000 ετών έχει ακρίβεια κάποιων λεπτών στο χρόνο και κάποιων arcseconds στις γωνίες . Συνεπώς ο ωροσκόπος Δίδυμος που είπες ότι μπορεί να ήταν τη στιγμή της γέννησης αν η ώρα ήταν 6 λεπτά νωρίτερα, είναι μέσα στα όρια του σφάλματος των συγκεκριμμένων προγραμμάτων.

ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006 03:00

Δημοσίευση από ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ » 10 Ιαν 2008 22:01

ΕΜΥ,
Eπειδή ανέφερες τον Άρη, που απουσιάζει από τον βίαιο θάνατο του Χριστού, έτρεξα πάλι την προσομοίωση στον υπολογιστή για τις 12 Νοεμβρίου του 7 π.Χ. στις 19.30. που ο πλανήτης Δίας τελείωνε την ανάδρομή του κίνηση και ταυτόχρονα Δίας-Κρόνος μεσουρανούσαν στον ουρανό της Βηθλεέμ( ημέρα και ώρα γέννησης του Χριστού σύμφωνα με τη μελέτη μου).
Αναζήτησα τον πλανήτη Άρη στον υπολογιστή και είδα με έκπληξη ότι ήταν σχεδόν στην δύση του λίγο πάνω από τον ορίζοντα της Βηθλεέμ!!!
Επειδή όπως ανέφερα το σφάλμα του προγράμματος είναι λίγα λεπτά της ώρας, μπορεί ο Άρης τη στιγμή ακριβώς της γέννησης, στην πραγματικότητα να ήταν λίγο πάνω ή λίγο κάτω από τον δυτικό ορίζοντα (με πιθανότερο όπως εκτιμώ, λίγο πάνω από τον ορίζοντα).
Το ότι ο Άρης τη στιγμή ΑΚΡΙΒΩΣ της γέννησης ήταν έτοιμος να δύσει και βρισκόταν στον αστερισμό του Υδροχόου σημαίνει αστρολογικά κάτι;
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρατήρησα ότι και ο πλανήτης Ουρανός ήταν λίγο δυτικότερα από τους Δία-Κρόνο και αυτός στους Ιχθείς

ΕΜΥ
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 18:23

Δημοσίευση από ΕΜΥ » 11 Ιαν 2008 10:37

Αγαπητέ Σωτήρη, η ξέρεις αστρολογία, ή έχεις μεγάλο ταλέντο.
Ναι ο Αρης είναι γωνιακός στον χάρτη της στιγμής αυτής ,και σαν γωνιακός είναι πολύ ισχυρός.
Κάνει τον ανθρωπο ιδιαίτερα μαχητικό, και επίμονο μέχρι να επιτύχει τους στόχους του.
Στην δύση ( η ακμή του εβδόμου οίκου) δείχνει πολλούς αντιπαλους, φίλους που μετατρέπονται σε εχθρο;ύς, και γενικά μιά επιθετικότητα μέσα από το φιλικό ή συντροφικό περιβάλλον.
Δεν εννοούσα όμως αυτό στο κείμενό μου.
Ο Άρη δεν συμμετέχει στον τρόπο θανάτου δηλ στον σχηματισμό Διός Κρόνου Πλούτωνα, παρά μόνο με έναν τριγωνισμό με τον Πλούτωνα. Νομίζω ότι η πράξη της σταύρωσης είναι ένα βίαιο γεγονός. Το κάρφωμα στον σταυρό ( αν όντως συνέβει) είναι μιά πράξη που αστρολογικά άπαιτεί την έντονη συμμετοχή του Άρη με σκληρές γωνίες με τον Κρόνο και Πλούτωνα( 90, 150, ή 180 μοίρες), η τον Άρη να βρίσκεται στον όγδοο οίκο ( δηλ. δύο ώρες νωρίτερα)
Αυτό όμως δεν είναι λογος γιά να αλλάξεις την ώρα, η οποία δείνει την σύνοδο Διός Κρόνου στο Μέσουράνημα, πράγμα σημαντικότατο γι αυτόν τον χάρτη.

Ίσως αυτό επιβεβαιώνει ότι ο Χριστός δεν καρφώθηκε, αλλά δέθηκε στον σταυρό , όπως οι άλλοι δύο ληστές;
Η αλήθεια είναι ότι κατά τον θάνατό του δεν ασκήθηκε ιδιάιτερη βία εκτός από την πράξη του καρφώματος. Όλα τα υπόλοιπα αφορούν το Μαρτύριο και την δημόσια διαπόμπευση και ερμηνεύονται πλήρως από την αντίθεση Κρόνου - Πλούτωνα χωρίς την συμμετοχή του Άρη

ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006 03:00

Δημοσίευση από ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ » 11 Ιαν 2008 13:36

EMY,
Πολύ πιθανόν ο Χριστός να δέθηκε και να μην καρφώθηκε στον σταυρό. Ταλέντο στην αστρολογία δεν έχω. Απλά είμαι πολύ παρατηρητικός σε ότι συμβαίνει γύρω μου.
Τη στιγμή της γέννησης του Χριστού, ο Κρόνος μεσουρανούσε και ο ¶ρης έδυε. Αυτό σημαίνει ότι η γωνία Κρόνου-Γης-¶ρη με κορυφή την γη ήταν 90 μοίρες. Αυτό σημαίνει κάτι;

ΕΜΥ
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 17 Μαρ 2007 18:23

Δημοσίευση από ΕΜΥ » 11 Ιαν 2008 16:33

Σημαίνει ότι ο ¶ρης είναι γωνιακός με την εξήγηση που έδωσα προηγουμένως. Ωστόσο ο ¶ρης δεν κάνει καμμιά κύρια όψη με τον Κρόνο δηλ.η γωνιακή απόσταση μεταξύ τους δεν ανήκει σε μιά από τις γνωστες γωνίες 0, 60, 90, 120, η 180 μοιρών. Είναι μιά απόσταση περίπου 70 μοιρών που ανηκει στις δευτερεύουσες γωνιες της κατηγορίας των πέμπτων του κύκλου.
¶ρα ναι, υπάρχει σύνδεση του Κρόνου με τον ¶ρη κατά αυτήν την δευτερεύουσα γωνία, αλλά γιά την περίπτωση ενός τετοιου θανάτου θα προτιμούσα κάτι πιό ισχυρό.

ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006 03:00

Δημοσίευση από ΣΟΦΙΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ » 15 Ιαν 2008 11:13

ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΛΟΥΚΑ ΚΑΙ ΜΑΤΘΑΙΟΥ, ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ.

Τα Ευαγγέλια του Ματθαίου και του Λουκά, σε ότι αφορά την γέννηση του Χριστού, έχουν κατά καιρούς διχάσει τους μελετητές των, γιατί ότι αναφέρεται στο ένα Ευαγγέλιο, κατά περίεργο τρόπο δεν αναφέρεται καθόλου στο άλλο. Το μόνο κοινό που υπάρχει και στα δύο Ευαγγέλια -σε σχέση με τη Γέννηση του Χριστού- είναι ο τόπος γέννησης του, η Βηθλεέμ, και τίποτε άλλο.
Από την προσεκτική μελέτη των δύο Ευαγγελίων προκύπτουν τα κάτωθι πολύ σημαντικά συμπεράσματα:
1) Στον Ματθαίο αναφέρεται το πώς έγινε ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, ενώ στο Λουκά όχι.
2) Στο Ματθαίο αναφέρονται οι Μάγοι, ο βασιλιάς Ηρώδης και το άστρο της ανατολής.
Στο Λουκά αντίθετα δεν αναφέρονται καθόλου.
3) Στον Ματθαίο δεν αναφέρεται γιατί και πως ο Ιωσήφ και η Μαρία βρέθηκαν στη Βηθλεέμ. Αντίθετα στον Λουκά αναφέρεται ότι η απογραφή του Καίσαρα Αυγούστου ήταν η αφορμή για την μετάβαση στη Βηθλεέμ.
4) Στο Ματθαίο ο Χριστός αναφέρεται σαν παιδίον, ενώ στο Λουκά σαν σπαργανωμένο βρέφος.
5) Στο Ματθαίο μόνο οι Μάγοι προσκύνησαν το Χριστό και μάλιστα σε οικία. Στο Λουκά αντίθετα μόνο οι βοσκοί προσκύνησαν τον Χριστό και όχι σε οικία αλλά σε φάτνη.
6) Στο Ματθαίο αναφέρεται η φυγή στην Αίγυπτο ένεκα της επερχόμενης σφαγής των νηπίων. Στον Λουκά καμία απολύτως νύξη για σφαγή ή μετάβαση στην Αίγυπτο.
7) Μετά την επιστροφή από την Αίγυπτο, ο Ματθαίος αναφέρει ότι ο Ιωσήφ και η Μαρία πήγαν με προτροπή του αγγέλου να μείνουν στη Ναζαρέτ της Γαλιλαίας. Αντίθετα ο Λουκάς αναφέρει ξεκάθαρα ότι ο Ιωσήφ πήγε να απογραφεί στη Βηθλεέμ, προερχόμενος από τη Ναζαρέτ της Γαλιλαίας που την αναφέρει σαφώς σαν πόλη μόνιμης διαμονής τους .
8.) Στο Λουκά αναφέρεται η περιτομή του Χριστού στις 8 ημέρες και η Υπαπαντή στις 40 ημέρες. Στον Ματθαίο καμία αναφορά για τα δύο αυτά σημαντικά γεγονότα των πρώτων ημερών της επίγειας ζωής του Χριστού.
Φυσικά με την μελέτη μου ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, κατάφερα να συνδυάσω τα γεγονότα και των δύο Ευαγγελίων και να τα βάλω σε μια ενιαία χρονική σειρά.
Τα δύο λοιπόν Ευαγγέλια δεν αντικρούονται το ένα το άλλο, αλλά απλά αλληλοσυμπληρώνονται.
Tην πραγματική λοιπόν ιστορία της γέννησης, θα την παρουσιάσω του χρόνου σε βιβλίο το οποίο έχω ήδη ολοκληρώσει και θα έχει τον τίτλο ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ.

Απάντηση