O chameleons έγραψεΠαντως σπεις μεταξυ μας υπαρχει "ηλεκτρισμος"...
Τα ετερώνυμα έλκονται
Ιδού ένα απόκομμα του νόμου της ντροπής
http://www.tnn.gr/photos/751.pic.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/3157 ... s02sv9.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/2598 ... s03xj1.jpg
Τι ειδικοί σκοποί είναι αυτοί ρε παιδιά

Καλά δεν πέζονται αυτοί οι ραγιάδες
Εν τω μεταξύ, μας τα έχουν πρήξει με την πολυπολιτισμική κοινωνία τους.Ρώτησαν κανέναν Έλληνα πολίτη αν θέλει τον πολυπολιτισμό τους?
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ=ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ=ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΜΕ
Tην 12η Iουλίου 2006, συνεδρίασε εκτάκτως το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Oμοσπονδίας Θρακικών Σωματείων (ΠOΘΣ), στην Θεσσαλονίκη. Στην εν λόγω συνεδρίαση, κατόπιν σχετικής εισηγήσεως μου, ως μέλους του Δ.Σ., εγκρίθηκε πρόταση επιστολής προς την Yπουργό Παιδείας κ. Mαριέττα Γιαννάκου, με αφορμή πληροφορίες που διέρρευσαν στον Tύπο περί εισαγωγής της τουρκικής γλώσσας ως κατ' επιλογήν μάθημα στα σχολεία της Θράκης.
Tο Δ.Σ. της ΠOΘΣ, συναισθανόμενο την ευθύνη της παρεμβάσεώς του αυτής, έστειλε την επιστολή αυθημερόν στην κ. Υπουργό, με εμπιστευτικό πρωτόκολλο, χωρίς να δοθεί δημοσιότητα, προσδοκώντας αν όχι στην ανατροπή αυτής της ολέθριας αποφάσεως, τουλάχιστον σε μία αιτιολογημένη απάντηση της υπουργού. Δυστυχώς, όχι μόνο δεν συνέβη κάτι τέτοιο, αλλά αντιθέτως, λίγες μόνον ημέρες μετά, η κ. M.Γιαννάκου κατέθεσε το σχετικό νομοσχέδιο, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων της τόσο την επιστολή που παρέλαβε, όσο και την φωνή των δεκάδων χιλιάδων Θρακιωτών που εκφράζονται μέσα από τους 100 και πλέον συλλόγους - μέλη της ΠOΘΣ, του μεγαλύτερου συλλογικού εκπροσώπου του Θρακικού Eλληνισμού στην χώρα μας.
Σήμερα, δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος να τηρείται απόρρητο το περιεχόμενο της επιστολής της Oμοσπονδίας. Δίνουμε, λοιπόν, το κείμενο αυτό ευθύνης στην δημοσιότητα και παράλληλα την ευκαιρία στον ελληνικό λαό να κρίνει τόσο την στάση της Oμοσπονδίας, όσο και αυτή της «υπεύθυνης» - υποτίθεται - ηγεσίας του ελλαδικού Υπουργείου Παιδείας.
Θεσσαλονίκη, 12/7/2006 A.Π. 210 (εμπιστευτικό)
Κυρία Υπουργέ,
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Παρόν» (Κυριακή 9/7/2006 - επισυνάπτεται φωτοτυπία του σχετικού δημοσιεύματος), το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από το Τμήμα Παρευξεινίων Σπουδών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης πληροφορίες για τις δυνατότητές του να υποστηρίξει, με καταρτισμένο προσωπικό και διδακτικά μέσα, τη διδασκαλία της τουρκικής ως δεύτερης κατ' επιλογήν γλώσσας στη μέση εκπαίδευση της Θράκης.
Κυρία Υπουργέ,
Αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι υπήρξαν κάποιοι από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, που πρότειναν κάτι τέτοιο. Η σκέψη και μόνο περί της εισαγωγής της τουρκικής γλώσσας ως μάθημα επιλογής στα δημόσια ελληνικά σχολεία της Θράκης, μόνον ως ολέθρια προοπτική μπορεί να χαρακτηριστεί.
Αν αληθεύουν οι πληροφορίες της εν λόγω εφημερίδας, πραγματικά δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τη σκοπιμότητα αυτής της ενέργειας. Αν πρόκειται για ένα έμμεσο κίνητρο για την επιλογή από πλευράς των μουσουλμάνων της Θράκης, για τη φοίτηση των παιδιών τους σε δημόσια και όχι μειονοτικά σχολεία κατά τη μέση εκπαίδευση, επιτρέψτε μας να επισημάνουμε ότι αυτή είναι μία αδιέξοδη προοπτική και ένα τεράστιο πολιτικό λάθος, για τους παρακάτω λόγους:
Αποτελεί πάγια πρακτική της Αγκυρας, εδώ και πολύν καιρό, η επιδίωξή της να καθιερωθεί η τουρκική γλώσσα ως επίσημη γλώσσα στην περιοχή της Θράκης. Στο πλαίσιο αυτής της παράλογης διεκδίκησης, εντάσσονται ενέργειες όπως αυτές των κατά καιρούς μουσουλμάνων βουλευτών του ελληνικού κοινοβουλίου (με πιο πρόσφατη την σχετική αίτηση του κ. Ιλχάν Αχμέτ), για καθιέρωση της τουρκικής γλώσσας στους ΟΤΑ, στα νοσοκομεία και στα σωφρονιστικά ιδρύματα της περιοχής.
Η εξέλιξη αυτή θα επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία του ήδη απογοητευμένου χριστιανικού πληθυσμού της Θράκης, αφού οι ενέργειες της ελληνικής πολιτείας και των εκπροσώπων της τα τελευταία χρόνια καταδεικνύουν μία μονομέρεια υπέρ του μουσουλμανικού στοιχείου (λ.χ. ποσόστωση για την είσοδο στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, κατάργηση της ισχύος του άρθρου 19 περί ελληνικής ιθαγένειας, καθιέρωση της διδασκαλίας της τουρκικής γλώσσας σε μία απλώς θρησκευτική μειονότητα και μάλιστα σε πληθυσμιακές ομάδες αυτής που δεν ήσαν τουρκόφωνες: Πομάκοι, Τσιγγάνοι κ.α.).
Επίσης, η εξέλιξη αυτή θα δημιουργήσει ένα κακό προηγούμενο, για τη μελλοντική αξίωση και άλλων πληθυσμιακών ομάδων με γλωσσική διαφοροποίηση (π.χ. αλβανόφωνοι, ρωσόφωνοι), να εισαχθεί η διδασκαλία των γλωσσών τους σε περιοχές όπου διαβιούν σημαντικοί πληθυσμοί αυτών. Ακόμη χειρότερα θα είναι τα πράγματα, αν αυτό γίνει προϊόν εκμεταλλεύσεως από άτομα ανιστόρητα ή υπηρέτες ξένων συμφερόντων (λ.χ. φιλοσκοπιανοί ή βλαχόφωνοι).
Τέλος, θα πρέπει να τονίσουμε ιδιαιτέρως το άστοχο της επιλογής για την εισαγωγή της τουρκικής αποκλειστικώς στον χώρο της Θράκης. Τί δείχνουμε με τον τρόπο αυτό; Ότι υπάρχει μία πληθυσμιακή ομάδα η οποία «δικαιούται» να αναγνωριστεί η γλώσσα της ως δεύτερη επίσημη γλώσσα στην περιοχή! Προσδίδουμε έτσι σ' αυτήν χαρακτηριστικά εθνικής μειονότητας και, το χειρότερο, την ομογενοποιούμε προσδίδοντας χαρακτηριστικά τουρκικής εθνικής μειονότητας σε πληθυσμούς με εντελώς διαφορετική ταυτότητα και πολιτισμό (Πομάκοι, Τσιγγάνοι κ.ά.).
Κυρία Υπουργέ,
Παρακαλούμε να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τις ανησυχίες και τις επιφυλάξεις μας και να μη προχωρήσετε σε κινήσεις που πιστεύουμε ότι θα βλάψουν ανεπανόρθωτα τα εθνικά μας συμφέροντα και θα διαταράξουν σοβαρότατα τη συμβίωση των δύο θρησκευτικών στοιχείων στην περιοχή μας.
Mε τιμή
O Πρόεδρος
Παναγιώτης Θεοδωρίδης
H Γ.Γ.
Eλένη Γκαϊτατζή
Παιδιά εγω θα το ξαναπώ και ας θεωρηθώ συνομωσιολόγος.Είναι προμελετημένο το σχέδιο και δεν λογαριάζουν κανέναν και τίποτα προκειμένου να υλοποιηθεί.Θέλουν να εκτουρκίσουν την Δ.Θράκη!Και προχωράει το ζήτημα αυτό με γοργό βήμα.Παράλληλα για όσους δεν το γνωρίζουν πολλοί Έλληνες μουσουλμάνοι που η δική μας απαξίωση και περιθωριοποίηση προς αυτούς και ταυτόχρονα η τουρκική προπαγάνδα τους ώθησε προς την αγκαλιά της τουρκίας ισχυρίζονται οι ίδιοι πως νιώθουν τούρκοι

Ίσως να μην ξέρετε πώς αυτοί οι αυτοαποκαλούμενοι τούρκοι της Δ.Θράκης έχουν την δικία του σημαία,τον δικό τους ύμνο με στίχους όπου λένε πότε θα απελευθερωθούμε απο τους τύρανους(Έλληνες),μιλάνε για μάνα πατρίδα(τουρκία) και άλλα ωραία

Ποιός απο εσας γνώριζε γι'αυτά??Μπορεί και κανείς.Εαν το γνωρίζατε ορησμένοι δεν θα ήσασταν τόσο ευκολόπιστοι στα λόγια του υπουργείου παιδείας για τάχα μου καλή απόφαση και ότι έτσι θα διορθώσουμε λάθη του παρελθόντος και δίαφορα άλλα απίθανα που λέτε για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγιτα!Σεβαστές οι απόψεις σας.Δεν θέλω να σας προσβάλω αλλά πιστεύω πως φάγατε το παραμύθι πολύ ευκολόπιστα.Παράλληλα έγηνε και το συνέδρειο των τούρκων της Δ.Θράκης στην Πόλη.Το έδειξαν και τα κατ'εφημισμόν μεγάλα κανάλια.Μίλησε και ο κουμπάρος του προθυπούργου,όπως επίσης και προκλητικότατος προπαγανδιστής βουλευτής της ΝΔ αχμέτ ιλχάν.Αυτά τα οποία είπαν δεν μου έκαναν καθόλου.Αλλωστε τα είχα ξανα ακούσει.Αυτό που με τρέλανε εντελώς ήταν μια εικόνα που έδειχνε όλη την θράκη ενωμένη

Ανατολική και δυτική Θράκη μαζί.Και όχι Ελληνική βέβαια αλλά τουρκική
Ξέρω όμως μερικοί θα μου πούν εντάξει μωρέ Σπέις αυτοί έχουν τα σχέδια τους αλλά δεν πρόκειται να γήνει ποτέ κάτι τέτοιο.Αυτό θα το δούμε.Με μαθηματική ακρίβεια οδηγούμαστε προς τα εκεί.Εκτος και αν.....
Θα ήθελα για το τέλος να αναδημοσιεύσω ένα άρθρο ενός καλού μου φίλου απο άλλο φόρουμ
Προς την δεύτερη Τουρκοκρατία
Φαίνεται πως οι ξενοκίνητοι εντολοδόχοι πολιτικοί που διαχειρίζονται τις πτυχές της Ελλάδος έχουν αποφασίσει να εξασφαλίσουν από τώρα το αβέβαιο μέλλον τους με το να γίνουν χανουμάκια των Τούρκων.
Δεν εξηγείται αλλιώς η απόφασή τους να εισάγουν την εκμάθηση της Τουρκικής γλώσσας στα Γυμνάσια. Σας φαίνεται απίστευτο; Και όμως η είδηση είναι ξεκάθαρη και δημοσιεύθηκε τον Ιούλιο στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Έτσι σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ της 10/7/2006 από το σχολικό έτος 2006 – 2007 εισάγεται η διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στην Α’ Β’ και Γ’ τάξη του Γυμνασίου. Που είστε Πασάδες της Τουρκίας να δείτε τα γιουσουφάκια σας.
Στους σκοπούς οι οποίοι διέπουν αυτή την απόφαση, μεταξύ των άλλων αναφέρονται και τα εξής: «Με την διδασκαλία και εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας στο Γυμνάσιο, επιδιώκεται να αναπτύξουν οι μαθητές την επικοινωνιακή ικανότητα, προκειμένου να έρθουν σε επαφή με την επίσημη γλώσσα της Τουρκίας. Να κατανοούν και να παράγουν προφορικό και γραπτό λόγο.» Και το κερασάκι στην τούρτα του ενδοτισμού είναι, ότι σύμφωνα με τα ψευτοελληνικά πολιτικά χανουμάκια «η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας θα συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή, σε μία πολυ-πολιτισμική κοινωνία και την κατανόηση της διαφορετικότητας».
Το αποφάσισαν λοιπόν. Η Ελλάδα είτε το θέλουμε είτε όχι θα γίνει πολυ-πολιτισμική, δηλαδή πολυεθνική και πολυφυλετική. Κατά πως φαίνεται η σχετική εισήγηση για την εισαγωγή της τουρκικής γλώσσας στα Γυμνάσια της Ελλάδος έγινε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Να τους «χαιρόμαστε» όλους αυτούς τους Πανεπιστημιακούς καθηγητάδες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, οι οποίοι σφίγγουν (με τις ανθελληνικές ψευτοπαιδαγωγικές εισηγήσεις τους) όλο και περισσότερο τη θηλιά, γύρω από τον λαιμό της Ελληνικής εκπαίδευσης την οποία έχουν φτάσει στα όρια του πνιγμού.
Να λοιπόν που οδηγούν όλα τα φιλοτουρκικά κουνήματα των ψευτοελλήνων «πολιτικών μας». Τα ζεϊμπέκικα, οι κουμπαριές, η με το ζόρι ελληνο-τουρκική φιλία, οι μπακλαβάδες, τα τουρκοσήριαλ, τα ελληνοτουρκικά ριάλιτι και όλες οι εθνικές παραχωρήσεις για να «τά ‘χουμε καλά με την Τουρκία». Όλα αυτά οδηγούν και στην εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας που προς το παρών θα εισαχθεί μόνο στα Γυμνάσια. Μετά θα ακολουθήσουν τα σχολεία και τα Λύκεια. Σκέφτηκαν οι ψευτοέλληνες πολιτικοί μας, Τουρκοκρατία έρχεται, να μην ξέρουμε σε τι γλώσσα θα μιλάμε στον Τούρκο αφέντη; Να λοιπόν γιατί τα Τουρκικά στα σχολεία μας.
Μέσα σ’ αυτά τα πλαίσια της Νέο-Τουρκοκρατίας, εντάσσεται και το γεγονός ότι το παγκόσμιο Ποντιακό συνέδριο που έγινε πριν λίγες εβδομάδες στην Αθήνα, θάφτηκε στην απόλυτη σιωπή από τα ΜΜΕνδοτισμού κρατικά και μη. Τι λέτε, ν’ αγριέψει ο Τούρκος αφέντης και ν’ αρχίσει πάλι τους θαλασσίους «περιπάτους του» γύρω από τα Ίμια και όχι μόνον;
Στο ίδιο σκηνικό εντάσσεται και το «περίεργο» αίτημα κάποιων Μουσουλμάνων πρακτόρων της Αγκυρας ν’ ανοίξει το τζαμί της Βέροιας, όπου «όλως τυχαίως» εδώ και μήνες η πόλη βομβαρδίζεται από έναν ψυχολογικό τηλεοπτικό πόλεμο ενοχοποίησης του τοπικού πληθυσμού για την εξαφάνιση ενός αλλοδαπού παιδιού. Την ίδια βέβαια ευαισθησία δεν έχουν επιδείξει ποτέ τα Μ.Μ.Ενδοτισμού και το ψευτοελληνικό κράτος και για τα δεκάδες Ελληνόπουλα που έχουν εξαφανισθεί ως τώρα. Μέχρι και σε εκτροπές ποταμών προχώρησαν για να βρουν τον Αλεξ. Βατραχάνθρωποι και ειδικές δυνάμεις πλαισιώνουν αυτήν την γιγάντια επιχείρηση. Θυμάστε εσείς ποτέ να έγινε ανάλογη κινητοποίηση για την ανεύρεση κάποιου εξαφανισμένου Ελληνόπουλου; Δεν έγινε ποτέ γιατί ήταν Ελληνόπουλο.
Ταυτόχρονα το λιμάρισμα του Εθνικού Κορμού γίνεται σ’ όλα τα επίπεδα και μ’ όλα τα μέσα. Έτσι βλέπουμε να πανηγυρίζεται η είδηση ότι εξασφαλίσαμε τα αποκλειστικά δικαιώματα χρησιμοποίησης του ονόματος του Ούζου, αλλά ταυτόχρονα δεν γίνεται το παραμικρό για την προάσπιση του ονόματος της Μακεδονίας. Γιατί άραγε;
Το ίδιο ανθελληνικό λιμάρισμα γίνεται και στην τηλεόραση, ιδίως την κρατική. Έτσι υποκρύπτεται επιμελώς η εθνικότητα των γονιών που σπάσαν στο ξύλο το παιδί τους και το έστειλαν στο νοσοκομείο φυτό, μόνο και μόνο για να μην ακουστεί ότι είναι Αλβανικής καταγωγής. Στο ίδιο ανθελληνικό πλαίσιο κινείται και η απόφαση γελοιοποίησης του Ελληνικού Στρατού από την κρατική τηλεόραση, με την προβολή της σειράς «Λούφα και παραλλαγή».
Η δεύτερη Τουρκοκρατία έρχεται με γοργά βήματα. Τα ανθελληνικά κρατικά και ιδιωτικά χανουμάκια της ανοίγουν το δρόμο, μαθαίνοντας τουρκικά.
Του το είχα υποσχεθεί οτι θα το αναδημοσίευα εδώ.Συγνώμη αν σας κούρασα!
ΥΓ.Ωχ!Ποιός ακούει τώρα τον Χαμελέων!Να υποθέσω πως θα έχω αστραπιαία απάντηση.Ε αγαπητέ?
