Οδηγός ...Ιεράς Εξέτασης σε δημοτικό της Λάρισας!

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Astral
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004 18:29

Δημοσίευση από Astral » 25 Μάιος 2006 11:28

Όλα τα άλλα είναι ρόδινα στην εκπαιδευσή μας , ο κακός ο δάσκαλος αυτός έκανε τα παιδιά να είναι τα χειροτερα και τα ηληθιότερα, έτσι λέτε ??? Ή μήπως ο δάσαλος διέπραξε μεγαλύτερο έγκλημα απο τα εγκλήματα που κάνει η πολιτία και η εκκλησία εις βάρος της παιδίας και ο κόσμος που έχουμε στην Ελλάδα κάθε χρόνο βγάζει μεγαλύτερο ποσοστό απο τούβλα... Όπως ακούγετε τελευταία πολύ το ρητό "Κάθε πέρεσι και καλήτερα" ... Ωραία είναι πιστεύετε ; Εμένα δεν με πείραξε καν που έβαλε κάτι τέτοιο ο δάσκαλος, εγώ βλέπω ότι αυτό πείραξε κάποιους που είναι γενικά ενάντια στην εκκλησία, που δεν τους κατηγορώ για την θέση που κρατάνε, αλλά βρε παιδιά να λέμε και του στραβού το δίκαιο, η εκκλησία είναι ο εχθρός που δεν μας αφήνη να έχουμε ένα καλήτερο αύριο ; Αν είχαμε την προσοχή μας και την ενεργειά μας την διαθέταμε στην πηγή που μας εμποδείζει να ανέβουμε τα πνευματικά σκαλοπάτια, να εξελεχθούμε σαν είδος, όχι να εξελιχθούμε σαν ζώα, Γιατί βλέπω ότι οι κώδικες σημπεριφοράς και συμβίωσεις δεν έχουν πιά σημασία, όμως ο Κώδικας του Μπρόουν έχει πολύ πιο μεγάλη σημασία απ'τον συνάνθρωπο και απο την αρμονική συμβίωση... Θα κάνω και μία προφυτία δικιά μου, στα επόμενα χρόνια θα βλέπουμε και τους κληρονόμους του Χριστού, μπορεί και στα ευρωπαικά ή στα παγκόσμια δηκαστίρια να κληρονομούνε αυτά που "άφησε"...

Σας ευχαρηστό που το διαβάσατε μέχρι εδώ, μην με κρήνετε αυστηρά, δεν είμαι στης καλές μου...
Η ατιμωρησία είναι μια ανοιχτή πληγή στην ανθρώπινη ψυχή.

Τάσος Χαρτάς
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: 13 Μαρ 2005 16:17

Δημοσίευση από Τάσος Χαρτάς » 25 Μάιος 2006 14:56

Ευχαριστώ για το link, Astral για την Ελληνική Γενοκτονία.
Πως λέγεται ο δημιουργός του; Roberto Lopes;
Μάλλον αποκλείεται να είναι Λαρισαίος.

Και πως είπαμε τον κυβερνήτη του New Jersey ;
JAMES E. McGREEVEY. Ούτε αυτός είναι Λαρισαίος. Μάλλον ευτυχώς.
Tasos Zakynthos

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 25 Μάιος 2006 16:57

Kostas έγραψε: Εγώ μια ακόμα ερώτηση θα θέσω.
Γιατί δεν το έκανε έξω από το σχολείο?
Μήπως γιατί τα παιδιά δεν θα ήταν αναγκασμένα να πάρουν αυτό το έντυπο και δεν θα μάθαιναν τι «αμαρτίες», ίσως, έχουν κάνει, ώστε να τις εξομολογηθούν?
Η μήπως γιατί θα κινδύνευε από κανέναν προοντευτικό, όπως τους λες?
Και μιας και το έχεις θέσει το θέμα, ο προοντευτικό, όπως λες, δημοσιογράφος από πού το έμαθε? Από τα παιδιά?
Η μήπως από τον προοντευτικο, όπως λες, πατέρα κάποιου από αυτά τα παιδιά?
Και δεν έχει δικαίωμα αυτός ο προοντευτικος, όπως λες, πατέρας να αντιδράσει για αυτό που δεν θέλει να γίνετε στο παιδί του?
Βρε Κώστα να με συγχωρείς αλλά η φασαρία αυτή είναι πολύ κακό για το τίποτα. Το ότι τα παιδιά πήραν το έντυπο είναι μια ενημέρωση για το ΜΥΣΤΗΡΙΟ της εξομολόγησης, ένα από τα 7 μεγάλα μυστήρια της Ορθόδοξης Εκκλησίας και είναι μέσα στο αντικείμενο οποιουδήποτε διδάσκει θρησκευτικά να δείξει τέτοιους οδηγούς στα παιδιά. Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις, ο κάθε δάσκαλος μπορεί να χρησιμοποιήσει βοηθητικά που δεν υπάρχουν μέσα στο βιβλίο. Σε ένα σχολείο χρησιμοποιείται το περιοδικό "Ερευνητές" για να εμπεδώσουν οι μαθητές καλύτερα το "Εμείς και ο Κόσμος".
Να συμπεράνω ότι είσαι κατά της εξομολόγησης ή δεν εξομολογείσαι ο ίδιος και δεν δέχεσαι την έννοια της αμαρτίας; Δικαίωμά σου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και ο δάσκαλος δεν έχει δικαίωμα να ενημερώνει τα παιδιά για κάτι που εσύ διαφωνείς κι έχει σχέση με τα θρησκευτικά. Αν έβαζε τα παιδιά να εξομολογηθούν ή αν η βαθμολογία τους έβγαινε σε συνάρτηση με το αν εξομολογήθηκαν, τότε κι εγώ θα διαμαρτυρόμουν.
Kostas έγραψε:
Τέλος για κάποιον που ζει σ' ένα χριστιανικό περιβάλλον κι έχει βαφτιστεί από μικρός, είναι αναμενόμενο να πηγαίνει στο κατηχητικό για να μάθει τι πρεσβεύει η εκκλησία της οποίας είναι μέλος. Με αυτή την προοπτική τον βάφτισαν!….. Ας πάει, να μάθει κι αν δεν του αρέσει όταν τα μάθει όλα ας τα απορρίψει και ας φύγει.
Δηλαδή ένα παιδί από την ηλικία των 6-7 θα αρχίσει να κατηχείτε και να αναπτύσσει το πνεύμα του μέσα από αυτήν την κατήχηση και περιμένεις να φτάσει σε κάποια ηλικία , σε ποια ηλικία άραγε στα 18 τα αφήνουμε να αποφασίσουν ποιοι θα τα κυβερνήσουν, και να τα απορρίψει και να φύγει.
Και αν τα απορρίψει, όλα αυτά τα χαμένα χρόνια, εφόσον τα απορρίψει, ποιος θα του τα δώσει πίσω? (ερώτηση ρητορική)
Τον άνθρωπο δεν τον "αφήνεις να αποφασίσει". Αποφασίζει μόνος του ανάλογα με την άποψη που έχει διαμορφώσει τόσα χρόνια μέχρι να φτάσει στα 18. Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να του απαγορέψεις να αποφασίσει! Το κατηχητικό είναι ένα ερέθισμα μέσα στα πολλά ερεθίσματα που δέχεται και δεν είναι καθοριστικό για το δρόμο που θα πάρει. Π.χ. εγώ δεν πήγα ποτέ στο κατηχητικό, αλλά μπήκα στην Εκκλησία μόνη μου όταν ήμουν πια ενήλικη και είχα περάσει από τα μύρια όσα. ¶λλες συμμαθήτριές μου που πήγαιναν κατηχητικό είναι τώρα στα μύρια όσα που ήμουν εγώ. Τέλος άλλοι που ήταν στο Κατηχητικό παραμένουν χριστιανοί, και σήμερα στέλνουν και τα παιδιά τους. Όμως δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να διαμαρτύρεται επειδή πήγαινε για μια, άντε μιάμιση ώρα στο κατηχητικό τις Κυριακές, και να ζητάει το χρόνο του πίσω!
Kostas έγραψε:Μην νομίσεις πως εγώ θα κάνω κάτι διαφορετικό.
Και εγώ θα το βαφτίσω το παιδί μου λόγω παράδοσης.
Αλλά δεν θα το σπρώξω στο κατηχητικό.
Θα του μάθω εγώ να είναι καλός άνθρωπος. Δηλαδή τι να είναι?
Να μην προσπαθεί να κάνει κακό στους άλλους ανθρώπους.
Να μην πατάει επί πτωμάτων για να γίνει το δικό του.
Αλλά όχι και θα το βάλω να εξομολογηθεί γιατί μούντζωσε.
Θα του μάθω να μην βρίζει τα θεία, πως? Μην βρίζοντας εγώ ο ίδιος.
Που δεν βρίζω τα θεία, ούτε τον πατέρα και την μητέρα κάποιου, πολλώ δε την δικιά μου, αν και τα έχω ακούσει άπειρες φορές από τον πατέρα μου.
Και αν εγώ, με αυτές τις ιδέες που έχω, αντιληφθώ μια τέτοια κίνηση από τον δάσκαλο του παιδιού μου, δεν θα έχω το δικαίωμα να αντιδράσω?
Η θα με πεις και εμένα προοντευτικό?
Αν και δεν με ενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια.
Το παιδί μου θα το μεγαλώσω και θα του δώσω ΕΓΩ τις κατευθύνσεις στην ζωή του.
Όχι κάποιος τυχάρπαστος που βρήκε, του έλαχε, έναν τρόπο να βγάζει τα προς το ζην.
Για να μην παρεξηγηθώ δεν είναι όλοι οι δάσκαλοι έτσι.
Ο δάσκαλος δεν μοίρασε ένα αιρετικό φυλλάδιο κάποιας καταστροφικής λατρείας, ούτε κάτι που κατέβασε από το μυαλό του, αλλά κάτι που σχετίζεται με την Ορθόδοξη Εκκλησία στην οποία πιστεύουν οι περισσότεροι κάτοικοι αυτής της χώρας. Μάλιστα σύμφωνα με το Σύνταγμα, η Πολιτεία μέσω του σχολείου έχει αναλάβει την υποχρέωση να διδάσκει τα της Εκκλησίας στους μαθητές ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ (όχι στους ετεροδόξους-αλλοθρήσκους). Δεν έδρασε λοιπόν ως τυχάρπαστος, ούτε παρανόμησε ο δάσκαλος εδώ.
Από την άλλη η πράξη του δεν εμποδίζει εσένα να δώσεις κατευθύνσεις στο παιδί σου. Έτσι κι αλλιώς η οικογένεια επιδρά περισσότερο από το σχολείο στα παιδιά. Από εκεί και πέρα η Εκκλησία με τα μυστήριά της δεν είναι για να βγάζει καλούς ανθρώπους που δεν βρίζουν, δεν βλαστημούν, δεν αδικούν. Αυτό κι ένα φιλοσοφικό σύστημα μπορεί να το κάνει. Η εκκλησία με την παιδεία και τα μυστήριά της διαμορφώνει αγίους που ξεπερνούν τα ανθρώπινα μέτρα. Και σ' αυτό αγαπητέ εμείς ως γονείς δεν μπορούμε να την υποκαταστήσουμε.
Kostas έγραψε:Αλλά και κάτι άλλο αποδεικνύει η πράξη του αυτή.
Πως στα σχολεία, όλα είναι ένα μπάχαλο.
Ο κάθε δάσκαλος κάνει ότι του καπνίσει και δεν έχει περιορισμούς από κανένα πως και τι θα διδάξει.
Το πρόγραμμα σπουδών, αν υπάρχει κάτι τέτοιο, είναι κάποιο παλιόχαρτο, κάπου πεταμένο.
Γιατί δεν πιστεύω πως ήταν μέρος του προγράμματος.
Ξέρεις, αν πρόσεξες παραπάνω στην κουβέντα με τον Τάσο, αυτό είναι το βασικό μου πρόβλημα.
Το μπάχαλο που επικρατεί στην παιδεία, και δη στην πρωτοβάθμια.
Αφορμή ήταν η κίνηση του «δασκάλου» όπως καταλαβαίνεις.
Όπως είπα και πιο πριν, θα με έβρισκε αντίθετη το να προπαγανδιστούν μέσω του σχολείου πράγματα άσχετα με το διδακτικό πρόγραμμα. Όπως π.χ. ο γυμναστής να μαθαίνει στα παιδιά πολεμικές τέχνες - που είναι κι αντίθετες με την Ορθοδοξία. Φοβάμαι ότι σίγουρα θα υπάρχουν πολύ πιο χοντρά και επικίνδυνα πράγματα να βρεις στη λειτουργία του σχολείου, από το ότι ένας δάσκαλος μοίρασε έντυπο σχετικό με ένα από τα βασικά μυστήρια της "επικρατούσας θρησκείας" - όπως λένε με χολή οι μπροοντευτικοί.
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

Kostas
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 20:52

Δημοσίευση από Kostas » 25 Μάιος 2006 18:38

Αγαπητή μου ΜΑΡD!, σύντομες απαντήσεις μιας και το θέμα πρέπει να κλεισει γιατί με προσωπικές επιθέσεις, όχι από εσένα, δεν μπορεί να βγάλει πουθενά.

1. Δεν συμφωνώ να μπορεί ο κάθε δάσκαλος να εκτελεί το μάθημα με ότι και όπως θέλει.
2. Δεν είμαι κατά της εξομολόγησης αλλά όταν πρόκειται για σοβαρά αδικήματα.
3. Δέχομαι την αμαρτία.
4. Το παιδί δεν το αφήνουμε να αποφασίσει πριν τα 18 γιατί ποιο πριν δεν έχει δικαίωμα ψήφου.
5. Δεν ήξερα αυτό που λες για την υποχρέωση της πολιτείας, για να το λές κάτι θα ξέρεις.
6. Νόμιζα πως τα διάφορα φιλοσοφικά συστήματα σκοπό είχαν την ανύψωση του πνεύματος του ανθρώπου.
7. Δεν εχω χολή για κανέναν, προοντευτικό ή μη.
Όπου υπάρχει θέλω, υπάρχει Δρόμος. -Πες μου τι κάνεις το φαΐ που τρως και θα σου πω ποιος είσαι. Άλλοι το κάνουν ξίγκια και κοπριά, άλλοι το κάνουν δουλειά και κέφι και άλλοι το κάνουν Θεό.

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 25 Μάιος 2006 19:33

Kostas έγραψε:1. Δεν συμφωνώ να μπορεί ο κάθε δάσκαλος να εκτελεί το μάθημα με ότι και όπως θέλει.
Ούτε κι εγώ! Απλά ο οδηγός δεν μου φάνηκε μεμπτός.
Kostas έγραψε:2. Δεν είμαι κατά της εξομολόγησης αλλά όταν πρόκειται για σοβαρά αδικήματα.
3. Δέχομαι την αμαρτία.
Η αμαρτία αρχίζει από τα μικρά για να φτάσει στα μεγάλα. Όταν εξομολογήθηκα για πρώτη φορά (και είχα πια μαζέψει τον κόπρο του Αυγεία) έμαθα ότι πρέπει να πούμε και το παραμικρό παράπτωμα από τα παιδικά μας χρόνια, για να μην έχει κανένα δικαίωμα ο διάβολος πάνω μας. Καθόμουν λοιπόν και θυμόμουν τότε που έκλεβα ψιλά από το πορτοφόλι της μαμάς μου για να πάρω καραμέλες και τα παρόμοια, και μετά της έλεγα ψέματα ότι δεν ξέρω τι έγιναν τα ψιλά. Αναλογιζόμενη αυτά τα παιδικά συνειδητοποίησα πόσο πολύ η κατοπινή μου συμπεριφορά είχε ακολουθήσει αυτά, κι ότι αν εξομολογιόμουν τότε - όπως κάνουν άλλα παιδάκια που ξέρω - θα είχα πολύ διαφορετική εξέλιξη. Θα είχα απαλλαγεί και από ανόητες ενοχές, γιατί για πολλά χρόνια υπέφερα στη σκέψη ότι είχα σπάσει - άθελά μου - το αυγό ενός πουλιού, που το κλωσσούσε η μαμά του κι εγώ σαν περίεργο παιδί που ήμουν, το κράτησα για λίγο στο χέρι μου. Αν σου πω ότι μέχρι εικοσιδύο χρονών γαϊδούρα σκεφτόμουν αυτή τη σκηνή και ταραζόμουν! Με την εξομολόγηση το ξεφορτώθηκα, όπως και άλλες έμμονες ιδέες. Κι επειδή η εξομολόγηση δημιουργεί και ταπείνωση σίγουρα θα ήμουν και λιγότερο υπερήφανη. Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως.
Kostas έγραψε:4. Το παιδί δεν το αφήνουμε να αποφασίσει πριν τα 18 γιατί ποιο πριν δεν έχει δικαίωμα ψήφου.
Εσύ μπορεί να μη θες να το αφήσεις, αυτό έχει όμως τη γνώμη του και δεν περιμένει εσένα να του το επιτρέψεις. Αλλά τώρα μάλλον είσαι στην πορεία να το μάθεις αυτό - σε μερικά χρόνια!
Kostas έγραψε:5. Δεν ήξερα αυτό που λες για την υποχρέωση της πολιτείας, για να το λές κάτι θα ξέρεις.
Aρθρο του Αν. Μαρίνου
των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, το άρθρο 2 του πρόσθετου πρωτοκόλλου της Συμβάσεως της Ρώμης και το άρθρο 18 παρ. 4 του Διεθνούς Συμφώνου του Ο.Η.Ε. του 1966, το Κράτος οφείλει να εξασφαλίζει στους γονείς το δικαίωμα να ανατρέφουν τα τέκνα τους σύμφωνα με τις αρχές της δικής τους θρησκείας. Σε μία χώρα λοιπόν όπως η Ελλάδα ο πληθυσμός της οποίας, στη συντριπτική του πλειονότητα, ανήκει στην Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία, ο συντακτικός νομοθέτης αισθάνθηκε την ανάγκη να ορίσει με τη διάταξη του άρθρου 16 παρ. 2 του Συντάγματος (και αυτή είναι η δεύτερη διάταξη η οποία ενοχλεί την ως άνω ομάδα) ότι η παιδεία αποσκοπεί στην ανάπτυξη και της θρησκευτικής συνειδήσεως των ελληνοπαίδων η οποία, όπως έκρινε και το Συμβούλιο της Επικρατείας, πρέπει να γίνεται με βάση το ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα χωρίς όμως να καταπιέζονται οι ετερόδοξοι, οι ετερόθρησκοι ή οι άθεοι μαθηταί, οι οποίοι είναι απολύτως ελεύθεροι να απέχουν αζημίως από την παρακολούθηση του μαθήματος αυτού (ΣτΕ 3356/95 και 2176/98)."
Kostas έγραψε:6. Νόμιζα πως τα διάφορα φιλοσοφικά συστήματα σκοπό είχαν την ανύψωση του πνεύματος του ανθρώπου.
Ασφαλώς! τα περισσότερα τέτοιο σκοπό έχουν! Η Εκκλησία όμως δεν είναι απλώς ένα φιλοσοφικό σύστημα.
Kostas έγραψε:7. Δεν εχω χολή για κανέναν, προοντευτικό ή μη.
Εσύ μπορεί να μην έχεις, έχουν όμως οι μπροοντευτικοί :wink: Σ' αυτούς αναφερόμουν.
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

admin
Ιδρυτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 03:46

Δημοσίευση από admin » 25 Μάιος 2006 21:23

Μετά από σχετικό αίτημα του Kostas, ο οποίος είναι και ο εισηγητής της συζήτησης, το παρόν θέμα συζήτησης κλειδώνεται. Να σημειώσω επίσης πώς θεωρώ τουλάχιστο άδικες τις προσωπικές επιθέσεις που σημειώθηκαν προς τον Kostas, ειδικά από τη στιγμή που η μέχρι σήμερα παρουσία του στο forum δεν έχει δώσει τέτοια δικαιώματα.

Κλειδωμένο