Το Ολοκαύτωμα

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Spacelord
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: 21 Ιουν 2004 23:51

Δημοσίευση από Spacelord » 28 Μάιος 2007 21:02

Το ότι οι θάλαμοι αερίων ουδέποτε υπήρξαν και ότι το Ολοκαύτωμα εντέχνως κατασκευάστηκε δεν είναι πλέον και τόσο φανταστικό και συνωμοσιολογικό.
Μερικά στοιχεία το αποδυκνείουν.

Η Διεθνής Επιτροπή του Στρατοπέδου Συγκεντρώσεως Νταχάου της περιόδου 1933-1945 στην έκθεση της(229 σελίδες!) που δημοσιεύτηκε το 1978,στην σελίδαα 165 βεβαιώνει οτι ο ΄θάλαμος αερίων μεταμφιεσμένος σε λουτρό ποτέ δεν μπήκε σε λειτουργία.
Ο Δρ.Μάρτιν Μπροσάτ του Ινστιτούτου Σύγχρονης Ιστορίας του Μονάχου σε επιστολή του προς την εφημερίδα ''Die Zeit'' στις 19/8/60 βεβαιώνει οτι ούτε το Νταχάου,ούτε στο Μπέρκεν-Μπέλσεν,ούτε στο Μπουχενβαλτ δεν θανατώθηκαν με αέρια Εβραίοι ή αλλοι κρατούμενοι.Ο θάλαμος αερίων στο Νταχάου ποτέ δεν ολοκληρώθηκε και χρησιμοποιήθηκε.

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

Βέβαια όλοι πρέπει να σεβώμαστε τις ιστορικές μνήμες των λαών όπως και οι άλλοι λαοί την δική μας.

Οπως για παράδειγμα οι γείτονες μας.Τώρα μας ''απαγορεύουν να έχουμε και ιστορική μνήμη.Αναφέρομαι στις πρόσφατες εξωφρενικές ανακοινώσεις των Σερασκέρηδων με αφορμή την γενοκτονία των Ποντιών απο τον δεύτερο μεγαλύτερο σφαγέα του περασμένου αιώνα του κεμάλ αττατούρκ.

Αλλά κάποια πράγματα δεν έχουν διευκρυνηστει ακόμα όσο και αν με αυτά που λέω ενοχλώ τους φίλους μου τους Εβραίους.

Υπάρχουν σκοτεινά σημεία.Ακόμα υπάρχει σύγχυση σχετικά με το τι είναι αυθεντικό στο ¶ουσβιτς!!

Μήπως η ποινικοποίηση κρύβει βαθιά και κάποιες ενοχές απο την εβραική πλευρά?

Είναι σαν θέλουν να κρύψουν κάτι...
Η αλήθεια κρύβετε καλύτερα όταν είναι σε κοινή θέα..

Άβαταρ μέλους
Alex
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 11:35

Δημοσίευση από Alex » 01 Ιουν 2007 12:20

Spacelord έγραψε:Το ότι οι θάλαμοι αερίων ουδέποτε υπήρξαν και ότι το Ολοκαύτωμα εντέχνως κατασκευάστηκε δεν είναι πλέον και τόσο φανταστικό και συνωμοσιολογικό.
Μερικά στοιχεία το αποδυκνείουν.

Η Διεθνής Επιτροπή του Στρατοπέδου Συγκεντρώσεως Νταχάου της περιόδου 1933-1945 στην έκθεση της(229 σελίδες!) που δημοσιεύτηκε το 1978,στην σελίδαα 165 βεβαιώνει οτι ο ΄θάλαμος αερίων μεταμφιεσμένος σε λουτρό ποτέ δεν μπήκε σε λειτουργία.
Ο Δρ.Μάρτιν Μπροσάτ του Ινστιτούτου Σύγχρονης Ιστορίας του Μονάχου σε επιστολή του προς την εφημερίδα ''Die Zeit'' στις 19/8/60 βεβαιώνει οτι ούτε το Νταχάου,ούτε στο Μπέρκεν-Μπέλσεν,ούτε στο Μπουχενβαλτ δεν θανατώθηκαν με αέρια Εβραίοι ή αλλοι κρατούμενοι.Ο θάλαμος αερίων στο Νταχάου ποτέ δεν ολοκληρώθηκε και χρησιμοποιήθηκε.
Στο Bergen-Belsen κανένας δεν ισχυρίζεται ότι υπήρξαν θάνατοι από αέρια. Άλλωστε ήταν στρατόπεδο συγκεντρωσης και όχι εξόντωσης. Όσοι θάνατοι σημειώθηκαν εκεί (περίπου 50-60.000) ήταν κυρίως αποτέλεσμα ασθενειών και ειδικότερα τύφου.

Αλλά και το Dachau ήταν στρατόπεδο συγκέντρωσης, χωρίς οργανωμένο σύστημα εξόντωσης των κρατουμένων. Εδώ οι νεκροί ήταν λιγότεροι (περίπου 30.000) και πάλι κυρίως εξ' αιτίας ασθενειών.

Το Buchenwald τέλος ήταν στρατόπεδο εργασίας στο οποίο έγιναν και αρκετά "ιατρικά" πειράματα και στο οποίο πέθαναν περίπου 60.000 άνθρωποι και πάλι κυρίως λόγω ασθενειών.

Σε κανένα από τα τρία δε λειτούργησαν θάλαμοι αερίων, αυτό το λέει και η επίσημη ιστορία, δεν είναι κάποια νέα ανακάλυψη και φυσικά δεν πρόκειται για στοιχεία που αποδεικνύουν οτιδήποτε. Τα στρατόπεδα εξόντωσης στα οποία έλαβε χώρα ο κύριος όγκος του Ολοκαυτώματος ήταν κυρίως εκείνα της Πολωνίας και Λευκορωσίας.

Άβαταρ μέλους
Spacelord
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: 21 Ιουν 2004 23:51

Δημοσίευση από Spacelord » 01 Ιουν 2007 21:57

To 1948 η Συμμαχική Στρατιωτική Αστυνομία που ελάμβανε μαρτυρικές καταθέσεις για τα εκγλήματα πολέμου των Γερμανών,έκανε έλεγχο εκείνων των καταθέσεων που ανέφεραν ''θαλάμους αερίων''και διεπίστωσε οτι ήταν ψευδείς ή προιόντα βίας.Ετσι ο διοικητής Μύλλερ και ο υποδιοικητής Λασού έστειλαν επιστολή απο την Βιέννη προς όλα τα τμήματα της Συμμαχικής Στρατιωτικής Αστυνομίας.

(Εγκύκλιος Νο.31/48 Βιέννη.1 Οκτωβρίου 1948)

Οι συμμαχικές επιτροπές έρευνας έχουν ως εδώ αποδείξει οτι κανένας άνθρωπος δεν σκοτώθηκε απο δηλητηριώδη αέριαστα στα παρακάτω στρατόπεδα συγκεντρώσεως.Μπέρκεν-Μπέλσεν,Μπούχελβαλντ,Νταχάου,Φλόσενμπύργκ,Γκρόςς-Ρόζν,Μαουτχάουζεν και τα υπόλοιπα προσκύμενα στρατόπεδα,Σαξενχάουζεν,Στούτχοφ,Βέβελσμπούργκ κ.τ.λ!
Σε αυτές τις περιπτώσεις ήταν δυνατό να αποδειχθεί οτι ομολογίες είχαν παρθεί με βασανιστήρια και αυτές οι μαρτυρίες ήταν ψευδείς.Αυτό πρέπει να ληφθεί υπ'όψιν όταν διεξάγετε έρευνες και ανακρίσεις σχετικά με τα εκγλήματα πολέμου.Το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας θα πρέπει να ανγνωρίζεται απο πρώην κρατούμενους στρατοπέδων συγκεντρώσεως,οι οποίοι κατα την διάρκεια της ακρόασης κατέθεσαν για την δολοφονία ανθρώπων και ειδικά Εβραίων.

Και μίας που o Αlex αναφέρθει προς την Πολωνία,μέχρι προτίνος οι Πολωνοί ισχυρίζονταν οτι στο Αουσβιτς σκοτώθηκαν 4.000.000 άνθρωποι.Απο το 1996 (NAtional Zeitung,21-9-96,"London Daily Telegraph") η Πολωνία περιώρισε τον αριθμό των νεκρών σε 1 εκατομμύριο!!Παρ'όλα αυτά οι Γερμανοί συνεχίζουν να πληρώνουν στους Εβραίους αποζημιώσεις για τα ανύπαρκτα 4 εκατομμύρια!Τελικά την 17-8-1994 ο Διεθνής Ερυθρός Σταυρός(Τμήμα 'Ερευνας του Ολοκαυτώματος,αναφορά υπ'αριθμόν 10824) ανακοίνωσε,οτι τα θύματα στο Αουσβιτς ήταν 66.206
Η αλήθεια κρύβετε καλύτερα όταν είναι σε κοινή θέα..

Άβαταρ μέλους
Αιών
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007 10:12

Δημοσίευση από Αιών » 02 Ιουν 2007 18:04

Μάλιστα τώρα κουβεντιάζουμε επί της ουσίας. Για πες μας Alex εσύ που είσαι τόσο διαβασμένος και ξέρεις τόσα πολλά, ξέρεις πώς:
1. Ο πολύ γνωστός διώκτης των Ναζί και βέβαια εβραίος ο ίδιος Σιμόν Βίζενταλ έχει δηλώσει: "Στη Γερμανία δεν υπήρχε κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης". Βέβαια μάλλον κατά λάθος γιατί αυτή η δήλωση έχει πνιγεί και δύσκολα τη βρίσκει κανείς.
2. Το ξέρεις πώς ενω κάποιοι κατηγορούμενοι ομολογησαν πώς γινόντουσαν θάνατοι με αέρια και οι φρουροί έμπαιναν στους θαλάμους 10 λεπτά για να μεταφέρουν τα πτώματα, κάποιοι άλλοι έλεγαν πώς έπρεπε να περάσουν ώρες και πάλι έμπαιναν φορώντας μάσκες. Πού οφείλονται άραγε αυτές οι διαφορές? Το ίδιο αέριο δε χρησιμοποιούσαν?
3. Και μια και μιλάμε για το αέριο μήπως ξέρεις να μας πεις γιατί προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν ένα απλό εντομοκτόνο το Ζάικλον και όχι κάποιο δηληττηριώδες αέριο όπως στους θαλάμους αερίων με τους οποίους εκτελούν οι Αμερικάνοι?

Για να δουμε

Άβαταρ μέλους
Αιών
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007 10:12

Δημοσίευση από Αιών » 04 Ιουν 2007 23:35

Τί έγινε? Κατάπιαμε τη γλώσσα μας?

Για να βοηθήσω λίγο ακόμα:

Πιστεύεις ότι είναι λογικό ενώ η Γερμανία έχανε τον πόλεμο να συνεχίζουν να ασχολούνται με τους Εβραίους. Δε θα έπρεπε να προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τους Συμμάχους?

Dorian
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 424
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 20:07

Δημοσίευση από Dorian » 06 Ιουν 2007 12:11

Ποιός είναι ο στόχος σας; Να ισχυρισθείτε ότι δεν έγινε καθόλου το Ολοκαύτωμα ή ότι τα θύματα ήταν λιγότερα;

Άβαταρ μέλους
Αιών
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 24 Μαρ 2007 10:12

Δημοσίευση από Αιών » 07 Ιουν 2007 14:41

Ο στόχος είναι να μάθουμε την αλήθεια και να μή μασάμε κουτόχορτο. Και να ξαναγραφτεί η ιστορία σωστά.

Άβαταρ μέλους
Alex
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 11:35

Δημοσίευση από Alex » 08 Ιουν 2007 12:10

Φοβάμαι πώς κάνετε αυτό ακριβώς που λες ότι θέλετε να αποφύγετε Αιών: μασάτε κουτόχορτο. Αυτό που σας σερβίρουν διάφοροι "ερευνητές" συνιστώντας μια δίαιτα αποσπασματικής πληροφόρησης κατάλληλης για άτομα που αντί να μελετήσουν στα σοβαρά την ιστορία επιλέγουν να "μορφωθούν" μέσω αλληλογραφίας.

Είναι προφανές Spacelord και Αιών πώς ξεσηκώσατε τα επιχειρήματα και τα "στοιχεία" των προηγούμενων σχολίων σας από κάποια site ή κάποια βιβλία αρνητών του Ολοκαυτώματος. Μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε τη "συμβατική" (πλην όμως τεκμηριωμένη και σοβαρή) ιστορία για τα σημεία που θίγετε στα σχόλια σας; Μάλλον όχι, Spacelord προφανώς δε μπήκες στον κόπο ούτε καν να διαβάσεις το προηγούμενο σχόλιο μου.

Αναφέρεσαι Spacelord σε μια εγκύκλιο του Τάγματος της Στρατιωτικής Αστυνομίας του Συμμαχικού Στρατηγείου της Βιέννης το οποίο φέρεται ότι εκδόθηκε από το Διοικητή του Τάγματος ταγματάρχη Muller και την ακρίβεια του οποίου πιστοποίησε ενώπιον δικαστηρίου ο τότε υπολοχαγός του Τάγματος, Lachout. Η εγκύκλιος αυτή δεν ανακαλύφθηκε σε κάποιο στρατιωτικό αρχείο, αλλά παρουσιάστηκε στη δίκη ενός από τους αρνητές του Ολοκαυτώματος και δημοσιεύτηκε σε ένα νεοναζιστικό περιοδικό. Αν έμπαινες στον κόπο να μελετήσεις λίγο τη "συμβατική" ιστορία θα είχες ανακαλύψει ότι στη Βιέννη δεν υπήρχε τάγμα στρατιωτικής αστυνομίας, για τον απλούστατο λόγο ότι η Βιέννη, όπως και το Βερολίνο, ήταν πόλη 4 κατοχικών τομέων στην οποία καθήκοντα αστυνόμευσης ασκούσε η κανονική Αυστριακή αστυνομία. Δηλαδή η μονάδα από την οποία φέρεται ότι εκδόθηκε το έγγραφο δεν υπήρξε ποτέ. Επιπλέον δεν εντοπίστηκε κανένας ταγματάρχης Muller που να υπηρέτησε σε οποιαδήποτε μονάδα στη Βιέννη εκείνη την εποχή. Για να μην πολυλογούμε, το συγκεκριμένο έγγραφο δεν έγινε αποδεκτό από τα δικαστήρια, και αξιολογήθηκε ώς πλαστό. Αλλά ούτε εντοπίστηκε ή επικληθηκε από αυτούς οι οποίοι παρουσίασαν την εγκύκλιο και κάποιο κείμενο οποιασδήποτε Συμμαχικής Επιτροπής Διερεύνησης που να αντιστοιχεί στα περιεχόμενα της.

Μετά από όλο αυτό το κατεβατό θα φανεί περίεργο να πω ότι όντως, τα στρατόπεδα τα οποία αναφέρονται στην εγκύκλιο δεν ήταν στρατόπεδα εξόντωσης και πραγματικά στα στρατόπεδα αυτά δεν υπήρξε οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης κρατουμένων. Τα καταγεγραμμένα στρατόπεδα εξόντωσης ήταν:
Auschwitz
Treblinka
Belzec
Jasenovac
Chelmno
Sobibor
Majdanek
Trostinets

Σε ότι αφορά το Auschwitz αυτό που αναφέρεις είναι απόλυτα ακριβές. Μέχρι το 1989 στο Auschwitz υπήρχε μια στήλη που ανέφερε τον αριθμό 4.000.000 ώς θύματα του στρατοπέδου. Μετά την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος αφαιρέθηκε και αντικαταστάθηκε από μια άλλη που ανάφερε 1.100.000. Όμως η επίσημη ιστορία και όλα τα σοβαρά βιβλία αυτό που από πάντα ανέφεραν για το Auschwitz είναι πώς ο ακριβής αριθμών των νεκρών δεν έγινε και πιθανότατα δε θα γίνει ποτέ γνωστός. Και παρουσιάζουν τις διάφορες εκτιμήσεις που έχουν γίνει. Ο αριθμός των 4.000.000 που υιοθετήθηκε από Πολωνούς και Σοβιετικούς Ο αριθμός που προέκυψε από τις καταθέσεις Γερμανών αξιωματικών, όπως ο διοικητής του στρατοπέδου, ήταν 2-2,5 εκατομμύρια (Commandant of Auschwitz: The Autobiography of Rudolf Hoess, WORLD PUBLISHING, 1959) από τον Eichmann 2 εκατομμύρια (The record: The trial of Adolf Eichmann for his crimes against the Jewish people and against humanity, Edward Frederick Langley Russell, 1963). Οι σοβαροί ιστορικοί που ασχολήθηκαν με το θέμα από τη δεκαετία του 50 μέχρι σήμερα πάντοτε τοποθετούσαν τον αριθμό μεταξύ 900.000 και 1.700.000. Γι αυτό επιμένω, διαβάστε σοβαρή ιστορία, σε όλα τα θέματα.

Άβαταρ μέλους
necrosauron
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: 27 Δεκ 2005 17:45

Δημοσίευση από necrosauron » 08 Ιουν 2007 12:21

Ο Αλεξ σου έδωσε την απάντηση που σου ταιριάζει χιτλερίσκε Αιών. Βέβαια στο Blood And Honour πρέπει να κάνουν μεγάλη πλύση εγκεφάλου....
"Τhe World Is Full of Kings and Queens Who Blind Your Eyes Then Steal Your Dreams" Black Sabbath - Heaven and Hell - Heaven and Hell

Άβαταρ μέλους
Alex
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 11:35

Δημοσίευση από Alex » 08 Ιουν 2007 12:44

Αιών έγραψε: 1. Ο πολύ γνωστός διώκτης των Ναζί και βέβαια εβραίος ο ίδιος Σιμόν Βίζενταλ έχει δηλώσει: "Στη Γερμανία δεν υπήρχε κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης". Βέβαια μάλλον κατά λάθος γιατί αυτή η δήλωση έχει πνιγεί και δύσκολα τη βρίσκει κανείς.
Δεν την ξέρω τη δήλωση, αλλά έτσι κι αλλιώς είναι απόλυτα σωστή. Όλα τα στρατόπεδα εξόντωσης (και όχι συγκέντρωσης) ήταν στα Ανατολικά της Γερμανίας και κυρίως στην Πολωνία.

Αιών έγραψε:2. Το ξέρεις πώς ενω κάποιοι κατηγορούμενοι ομολογησαν πώς γινόντουσαν θάνατοι με αέρια και οι φρουροί έμπαιναν στους θαλάμους 10 λεπτά για να μεταφέρουν τα πτώματα, κάποιοι άλλοι έλεγαν πώς έπρεπε να περάσουν ώρες και πάλι έμπαιναν φορώντας μάσκες. Πού οφείλονται άραγε αυτές οι διαφορές? Το ίδιο αέριο δε χρησιμοποιούσαν?
Σε κάποιους θαλάμους υπήρχαν εγκατεστημένα συστήματα εξαερισμού και σε κάποιους άλλους όχι. Και εδώ δε χρειάζεται καν να ξέρεις ιστορία για να το καταλάβεις.

Αιών έγραψε:3. Και μια και μιλάμε για το αέριο μήπως ξέρεις να μας πεις γιατί προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν ένα απλό εντομοκτόνο το Ζάικλον και όχι κάποιο δηληττηριώδες αέριο όπως στους θαλάμους αερίων με τους οποίους εκτελούν οι Αμερικάνοι?
Ένα "απλό" εντομοκτόνο που κατά βάση περιείχε υδροκυανικό οξύ, ήταν ιδιαιτέρως εύκολο στη μεταφορά και τη χρήση από το προσωπικό του στρατοπέδου. Όταν απελευθερωνόταν στην ατμόσφαιρα μετατρεπόταν σε υδροκυάνιο (αέριο) το οποίο ήταν ο θανατηφόρος παράγοντας. Παρεπιπτόντως ξέρεις πώς τα αέρια νεύρων και τα εντομοκτόνα είναι ουσιαστικά τα ίδια σκευάσματα; Και επιπλέον ξέρεις τί αέριο χρησιμοποιείται στους θαλάμους εκτέλεσης με αέρια από τους Αμερικανούς; Υδροκυάνιο φίλε μου, το ίδιο ακριβώς με τον ενεργό παράγοντα του Zyklon-B.

Απάντηση