ΑΝΑΤΟΛΗ-ΔΥΣΗ, ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ '21

Μικρά και μεγάλα γεγονότα, γνωστές και άγνωστες πτυχές της ιστορίας, από την προϊστορία και την αρχαιότητα μέχρι σήμερα
Απάντηση
MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 02 Νοέμ 2005 21:05

ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ έγραψε: Φύγε δε θα μας λείψεις...
άντε να υπερασπίσεις τους μασόνους πουθενά και άσε μας ήσυχους
κάτι άτομα σαν εσένα δεν ξέρουνε τι θα πει ντροπή φαίνεται
Μήπως τελικά εσύ είσαι που "δεν ξέρεις τι θα πει ντροπή";
Αν δεν μπορείς να συμμετέχεις σαν άνθρωπος μη συμμετέχεις καθόλου καλύτερα. Πιο ευγενικά δεν μπορώ να το πω.
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 02 Νοέμ 2005 21:14

MARD! έγραψε:Δηλ., ποια πράγματα θεωρείς αλήθειες;
Πρώτα να σου παρουσιάσω μιά φράση που περικλείει κάποιο νόημα στο οποίο συμφωνώ.
Είναι γεγονός πως αν δεν υπήρχε η κατοχή της περιοχής μας από ένα μουσουλμανικό λαό δεν θα είχαμε εκβαρβαρωθεί τόσο πολύ, μια και πριν καταληφθεί η Πόλη ή η Μικρασία είμασταν το πιο προηγμένο και το πιο πολιτισμένο κράτος στην Ευρώπη-Μ.Ανατολή. Οι 5-7 αιώνες υπό βαρβαρικό κυριολεκτικά ζυγό ήταν μια μακραίωνη αφαίμαξη πνευματικών και βιολογικών δυνάμεων. Την εποχή που ανακαλύπτονταν η τυπογραφία, που οι λαοί σταδιακά αποκτούσαν πολιτικά δικαιώματα, που εκβιομηχανίζονταν, εμείς πολεμούσαμε τους Γενίτσαρους στα βουνά.
Αναφέρει οτι στο Βυζάντιο δέν υπήρξε η γνωστή δεσποτική εξουσία του κλήρου αλλά τα πράγματα τα παρουσιάζει εντελώς διαφορετικά απο ότι έως τώρα ξέραμε. Χαίρομαι στο οτι συμφωνεί στην απεξάρτηση της εκκλησίας απο το κράτος και την κοσμική εξουσία, αλλά μου φαίνεται απίθανο στο Βυζάντιο να συνέβαιναν τέτοιου είδους φιλελεύθερα καθεστώτα.
Ευχαριστώ!
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 02 Νοέμ 2005 21:24

nous έγραψε: Αν οι γείτονες δεν είχαν εγκολπωθεί πτυχές της δικής μας παράδοσης, πολύ φοβάμαι ότι σήμερα εξαιτίας της δικής μας εγκληματικής αδιαφορίας αυτά θα είχαν χαθεί οριστικά κι αμετάκλητα.
Οριστικά και αμετάκλητα δε νομίζω... Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένα ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους για την παραδοσιακή μουσική, τους χορούς μας κ.α. Καλό είναι να τα διατηρούν κι οι Τούρκοι, όπως κάνουν και με αυτά των Κούρδων, και των Αρμενίων ακόμη! Το πρόβλημα είναι ότι προσπαθούν να οικειοποιηθούν εξαφανίζοντας τους προαναφερόμενους λαούς - τώρα πια περισσότερο σε θεωρητικό πεδίο, λέγοντας π.χ. ότι οι Κούρδοι είναι... ορεσίβιοι Τούρκοι, και ότι στον τάδε δίσκο παραδοσιακής τουρκικής μουσικής (που πρόκειται ουσιαστικά για αρμένικα δημοτικά τραγούδια) παίζουν διάφοροι Τούρκοι μουσικοί που ω! της σύμπτωσης! τα ονόματά τους καταλήγουν σε -ιάν. Το τελευταίο "κουφό" που άκουσα είναι ότι έκαναν μήνυση σε Τούρκο εκδότη που τόλμησε να βγάλει βιβλίο που έλεγε ότι οι Πόντιοι ΔΕΝ είναι τουρκικό φύλο, και λόγω της γραφειοκρατίας το ένταλμα έφτασε... μετά το θάνατο του εκδότη. Για γέλια και για κλάματα.
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 02 Νοέμ 2005 21:51

Το βρήκα το άρθρο! Αυτού του είδους η Ανατολή που εκφράζει το τουρκικό κράτος είναι άξια περιφρόνησης οπωσδήποτε... Όμως υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι στα όρια του κράτους αυτού, όπως η γενναία Ayse Nur Zarakolu.

OBITUARY
AYSE NUR ZARAKOLU
by Felix Corley

The Independent (London)
February 14, 2002

IN TURKEY, a country where nationalism has such a strong grip, and
deviating from the generals' narrow interpretation of current reality
and history can be dangerous, Ayse Nur Zarakolu was a brave woman.

Together with her husband Ragip, she published books of history,
politics and poetry that in any other country would hardly be
controversial but which in Turkey led to countless court hearings,
fines, imprisonment, denial of a passport and state-sponsored
harassment. Whole print-runs of dozens of her books were confiscated
and in 1995 the offices of her publishing house Belge (³The Document²)
were fire-bombed.

From a basement in Istanbul, Belge published pioneering books
acknowledging the Kurds' very existence and historical works on the
genocide perpetrated in the early years of the 20th century against
the Ottoman Empire's large Armenian minority and on the Greeks. The
publication in the early 1990s of the poems of Medhi Zana in Kurdish
was enough to bring charges of separatist propaganda under the
draconian anti -terrorism law. In 1997 Zarakolu published in Turkish
Wie teuer ist die Freiheit (³How Expensive Freedom Is²), a collection
of articles and reports by the German journalist Lissy Schmidt, who
had been killed three years earlier on assignment in the Kurdish
region of northern Iraq. The book was banned and confiscated by the
government, while Zarakolu and the book's two translators were sent
for trial.

But the books she published on the Armenian genocide inspired the
most official wrath. This made her all the more determined to persist.
³The place to debate our history is in books, not in the courts,²
she insisted.

In December 1993 she published a Turkish translation of the French
original of Yves Ternon's Les Armeniens: histoire d'un genocide,
aptly entitled Ermeni Tabusu (³The Armenian Taboo²). She was sentenced
to two years' imprisonment as punishment. Among other works she
published was a Turkish translation of The Forty Days of Musa Dagh,
a 1933 novel by the Austrian writer Franz Werfel about an Armenian
village's fight back against genocide.

Ayse was born in 1946 in the multicultural town of Antakya (Antioch),
less than a decade after its annexation to Turkey. After studying
sociology, she began working in the roadmenders trade union. She
joined the publishing company Varlik in 1968, becoming head of the
library at the Institute of Financial Studies at Istanbul University
in 1970.

In 1977, she and Ragip set up Belge with the mission of ³striking
down taboos² and ³investigating the rights of minorities². When the
directors of Cemmay, a progressive book distribution company, were
arrested following the 1980 military coup, she became the first woman
in Turkey to direct a book-distribution company.

She was first imprisoned in 1982 and again in 1984. She later served
on the board of the Human Rights Association, founded in 1986. Even
with the return to civilian rule, Turkish writers, editors and
publishers continued to grapple with anti- terrorism laws that severely
restricted discussion of some of Turkey's most pressing problems,
and Zarakolu turned her attention to challenging these laws when she
returned to publishing full-time in 1988.

In 1990 she published a work by Ismail Besikci, a Kurdish sociologist
who was the first academic to investigate atrocities committed against
civilian Kurdish populations in Turkey and who was imprisoned for 15
years for his books. Zarakolu became the first publisher imprisoned
under Turkey's 1991 anti-terror law when she was jailed for printing
another book by Besikci in 1993. ³I am here today since thought has
been deemed a crime', indeed a terrorist crime',² she wrote from her
prison cell. ³Like writers, publishers are also preparing their
suitcases, not for new studies and works but for prison.²

Adopted by Amnesty International as a prisoner of conscience, Zarakolu
was the recipient of numerous awards, among them those of the Turkish
Publishers' Association, Human Rights Watch and various branches of
the International PEN organisation.

³As long as people cannot express their identities and their views,
they are not really free,² she wrote just before her arrest in 1994:

We believe in what we are doing. Despite fines and possible future
prison sentences, we at Belge will continue to give suppressed voices
a chance to be heard. If we persist, we will win.

Denied a passport between 1993 and 1998 (it was returned the day
after she had been due to fly to Germany to pick up an award at the
Frankfurt Book Fair), she was determined to remain in her homeland:

I'm not prepared to live elsewhere: it's difficult to make a country
more democratic from the outside. We want Turkey to be a country in
which people of different religions and races can live together. If
you struggle, you must sometimes pay for it. We will go on.

Ayse Nur Sarisozen, publisher: born Antakya, Turkey 9 May 1946;
married Ragip Zarakolu (two sons); died Istanbul 28 January 2002

--------------------------------------------------------------------------------

The book, Culture of Pontos, by Omer Asan is Condemned in Turkey

(No. 41)

The Pontian muslims at the target of Turkey

Ankara mounted new persecutions against the Pontian
muslims, apparently within the scope of the much
advertised "friendship" towards the Kemalist regime.
The Turkish authorities forbade the circulation of a
book touching on the special cultural identity of the
Pontians, while the Turkish gendarmerie has launched
a campaign of intimidation and threats in the Pontus
region. The Turkish Justice ordered the confiscation
of the book and brought in an indictment against the
writer Omer Asan and the publisher Ragip Zarakoglu
for "insulting the person of Kemal".

Ολόκληρο άρθρο που παρουσιάζει το βιβλίο υπάρχει στο http://www.e-grammes.gr/balkans_en.htm
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

Άβαταρ μέλους
ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 21 Οκτ 2005 17:27

Δημοσίευση από ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ » 02 Νοέμ 2005 22:24

MARD! έγραψε: Μήπως τελικά εσύ είσαι που "δεν ξέρεις τι θα πει ντροπή";
Αν δεν μπορείς να συμμετέχεις σαν άνθρωπος μη συμμετέχεις καθόλου καλύτερα. Πιο ευγενικά δεν μπορώ να το πω.
Κι εγώ σ' αγαπώ

Άβαταρ μέλους
ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 21 Οκτ 2005 17:27

Δημοσίευση από ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ » 02 Νοέμ 2005 22:26

MARD! έγραψε:Το βρήκα το άρθρο! Αυτού του είδους η Ανατολή που εκφράζει το τουρκικό κράτος είναι άξια περιφρόνησης οπωσδήποτε... Όμως υπάρχουν και σοβαροί άνθρωποι στα όρια του κράτους αυτού, όπως η γενναία Ayse Nur Zarakolu.

OBITUARY
AYSE NUR ZARAKOLU
by Felix Corley

Ολόκληρο άρθρο που παρουσιάζει το βιβλίο υπάρχει στο http://www.e-grammes.gr/balkans_en.htm
Διαβάζεις και Γραμμές βλέπω... μπράβο κούκλα μου
όμως εδώ είναι φόρουμ για Έλληνες... δεν ξέρουμε όλοι αγγλικά... κάνε ένα κόπο να μας πεις τι λέει το άρθρο

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 02 Νοέμ 2005 23:54

ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ έγραψε:
Διαβάζεις και Γραμμές βλέπω... μπράβο κούκλα μου
όμως εδώ είναι φόρουμ για Έλληνες... δεν ξέρουμε όλοι αγγλικά... κάνε ένα κόπο να μας πεις τι λέει το άρθρο
Το άρθρο λέει για την εκδότρια Αϊσέ Νουρ Ζαράκολου που είχε γεννηθεί το 1946 στην Αντιόχεια, και είχε φυλακιστεί επί 2 χρόνια για την έκδοση στα τουρκικά γαλλικού βιβλίου σχετικού με τη γενοκτονία των Αρμενίων. Αργότερα ξαναφυλακίστηκε επειδή εξέδωσε βιβλία του Κούρδου κοινωνιολόγου Ismail Besikci που είχε και ο ίδιος φυλακιστεί για 15 χρόνια. Τα βιβλία μιλούσαν για αγριότητες κατά του κουρδικού πληθυσμού της Τουρκίας. Ολόκληρες εκδόσεις των βιβλίων της είχαν κατασχεθεί και είχαν μπει βόμβες στα γραφεία της κτλ. κτλ.
Η Ζαράκολου πέθανε από καρκίνο και δυο μήνες μετά έφτασε ένταλμα εναντίον της για βιβλίο όπου οι Πόντιοι παρουσιάζονταν ως ξεχωριστή εθνότητα. Το βιβλίο κατασχέθηκε και λεπτομέρειες υπάρχουν στις "Γραμμές".

Ναι διαβάζω και Γραμμές, και Βλάση Ρασσιά, και άλλα πολλά. Αυτό δεν σημαίνει και ότι συμφωνώ με όλα όσα διαβάζω.

Υ.Γ. Τα "σ' αγαπώ" και τα "κούκλα μου" κάνε μου τη χάρη να τα σταματήσεις γιατί δε μ' αρέσουν.
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

admin
Ιδρυτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 08 Φεβ 2004 03:46

Δημοσίευση από admin » 03 Νοέμ 2005 15:19

MARD! έγραψε: Τα "σ' αγαπώ" και τα "κούκλα μου" κάνε μου τη χάρη να τα σταματήσεις γιατί δε μ' αρέσουν.
Νέε Ηρακλή, πολύ φοβάμαι ότι δε θα βρίσκεσαι για καιρό ακόμα μαζί μας.
Πιστεύω όμως ότι ούτε και εσένα θα σου δημιουργήσει ιδιαίτερο πρόβλημα, μια και δεν έχω δει κάποιο ουσιαστικό δικό σου σχόλιο ή τοποθέτηση. Απλά εξυπνάδες επιπέδου δημοτικού. Μια από τις σπάνιες αρετές ενός ανθρώπου είναι να ξέρει να σωπαίνει αν δεν έχει τίποτα να πει.

Άβαταρ μέλους
ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 21 Οκτ 2005 17:27

Δημοσίευση από ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ » 04 Νοέμ 2005 20:10

MARD! έγραψε: Υ.Γ. Τα "σ' αγαπώ" και τα "κούκλα μου" κάνε μου τη χάρη να τα σταματήσεις γιατί δε μ' αρέσουν.
Να τα σταματήσω αν δε σ' αρέσουν...
λέω ότι σ' αγαπώ γιατί γράφεις φανταστικά και πιστεύω ότι είσαι αξιαγάπητη κι από κοντά
έχω βρει και τη σελίδα σου κι έχεις μια φωτογραφία εκεί που είσαι κούκλα
αν δεν ήθελες να σε βλέπουνε πως είσαι να μην την έβαζες

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 04 Νοέμ 2005 20:35

ΝΕΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ έγραψε:
MARD! έγραψε: Υ.Γ. Τα "σ' αγαπώ" και τα "κούκλα μου" κάνε μου τη χάρη να τα σταματήσεις γιατί δε μ' αρέσουν.
Να τα σταματήσω αν δε σ' αρέσουν...
λέω ότι σ' αγαπώ γιατί γράφεις φανταστικά και πιστεύω ότι είσαι αξιαγάπητη κι από κοντά
έχω βρει και τη σελίδα σου κι έχεις μια φωτογραφία εκεί που είσαι κούκλα
αν δεν ήθελες να σε βλέπουνε πως είσαι να μην την έβαζες
ΝΕΕ ΗΡΑΚΛΗ, ποτέ δεν παρέθεσα σε κανένα μήνυμά μου σ' αυτό το φόρουμ καμμία φωτογραφία μου ΟΥΤΕ και κανένα δεσμό προς τις σελίδες μου - πράγμα που θα μπορούσα να κάνω και δεν απαγορεύεται. Και δεν το έκανα ακριβώς επειδή δεν θέλω να φαίνεται ούτε ποια είμαι, ούτε πώς είμαι. Συνεπώς είναι άτοπο να κάνεις τέτοια σχόλια εδώ. Link προς τη σελίδα μου δίνω μόνο σε γνωστά μου πρόσωπα, και στο Ίντερνετ υπάρχουν δεσμοί προς σελίδες μου με κείμενα και όχι προς αυτήν που έχει τη φωτογραφία μου.
Δεν ξέρω αν έχεις βρει τη δική μου σελίδα κι όχι κάποια άλλη που νομίζεις ότι είναι δική μου, κάνε μου όμως τη χάρη να μην παραθέσεις εδώ κανένα στοιχείο από τη σελίδα αυτή αλλιώς θα διαμαρτυρηθώ στον admin.
Για το θέμα αυτό σου έχει απαντήσει παλιότερα άλλο μέλος και θα έρθω τώρα να παραθέσω εκείνη την απάντηση από το τόπικ "Τεκτονισμός":
Chameleons έγραψε: ΝΕΕ ΗΡΑΚΛΗ,
Δεν ντρεπεσαι λιγακι που καθεσαι και "ψαχνεις" στο Ιντερνετ για τον καθενα μας και εχεις το θρασος να μιλας παλι για το" πρωην μελος" που ειναι και" ωραια κοπελα"?
Αυτά! Ας μην το κουράζουμε άλλο... Αν έχεις να σχολιάσεις τα θέματα που συζητάμε - και όχι το πώς γράφουμε ή πώς είμαστε - με τρόπο σοβαρό κι όχι προσβλητικό, γιατί όχι. Αλλιώς μην κάνεις τον κόπο και χαλάς και τη συζήτηση.
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

Απάντηση