Συμφωνώ. Ο Ουμπέρτο Εκο "μέτρησε" ένα "κιοσκι" απέναντι απο το σπίτι του και βρήκε μετά ότι "ανταποκρίνεται" σε πλήθος αστρονομικά δεδομένα συμπεριλαμβανομένου και του Σείριου. Πρόκειται για το "κλασικό" παράδειγμα μιας τέτοιας επιχειρηματολογίας και δυστυχώς είναι πειστικό μέχρι αποδείξεως του εναντίον....Αυτό που θέλω να πω με τα παραπάνω, είναι πως μπορούμε να βρούμε πολλούς τρόπους για να φτιάξουμε έναν λεξάριθμο που μας βολεύει.
Ας θυμίσω πως ο συγκεκριμένος κύριος πρόβλεψε και τον νικητή των τελευταίων εκλογών όπως και το ότι η Αγγελοπούλου θα είναι αρχηγός του 2004!!!!! βέβαια κατόπιν εορτής δηλαδή μετά την ύπαρξη των γεγονότων βρήκε τις λεξαριθμικές φράσεις που δίνοιυν τα παραπάνω αποτελέσματα
Έννοιες πίσω από τους φθόγγους του Ελληνικού Αλφαβήτου
-
- Πλήρες Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 155
- Εγγραφή: 06 Σεπ 2004 10:17
- μιχάλης
- Έμπειρος Συζητητής
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2004 12:28
Κατ' αρχήν, ευχαριστώ τον SB γιατί θα μου έπερνε πάρα πολύ να παραθέσω τα στοιχεία που εκείνος έγραψε..
Πώς προκύπτει ότι είναι?Δεν θέλω να ρίξω λάδι στην φωτιά αλλά πως προκύπτει πως ο κ. Αργυρόπουλος δεν είναι ακροδεξιός?
Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.Τα παραδείγματα που παρατέθηκαν και αναφέρονται στις λέξεις και όχι στις φράσεις, δεν τα δημιούργησε μόνος του..Αυτό που θέλω να πω με τα παραπάνω, είναι πως μπορούμε να βρούμε πολλούς τρόπους για να φτιάξουμε έναν λεξάριθμο που μας βολεύει.
Μπορείς να αμφισβητείς την προβλεπτικότητα, αλλά όχι και την μαθηματική κατασκευή του αλφαβήτου και κατ' επέκταση της Ελληνικής γλώσσας.. Ούτως ή άλλως, η μελέτη για την προβλεπτικότητα είναι σε εξέλιξη. Απλά οι ενδείξεις (κτ παραπάνω!) είναι πολλές. Όσον αφορά τον νικητή των εκλογών, τα είχε γράψει πρίν τις εκλογές και είχε μάλιστα δημοσιοποιηθεί σε τηλεοπτικό δίαυλο.Ας θυμίσω πως ο συγκεκριμένος κύριος πρόβλεψε και τον νικητή των τελευταίων εκλογών όπως και το ότι η Αγγελοπούλου θα είναι αρχηγός του 2004!!!!! βέβαια κατόπιν εορτής δηλαδή μετά την ύπαρξη των γεγονότων βρήκε τις λεξαριθμικές φράσεις που δίνοιυν τα παραπάνω αποτελέσματα.
-
- Έμπειρος Συζητητής
- Δημοσιεύσεις: 532
- Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 20:52
Η βασική μου απορία που περιμένει ακόμα απάντηση, αν είναι δυνατόν να δοθεί ποτέ, συνεχίζει να είναι η παρακάτω.μιχάλης έγραψε:Μπορείς να αμφισβητείς την προβλεπτικότητα, αλλά όχι και την μαθηματική κατασκευή του αλφαβήτου και κατ' επέκταση της Ελληνικής γλώσσας.. Ούτως ή άλλως, η μελέτη για την προβλεπτικότητα είναι σε εξέλιξη. Απλά οι ενδείξεις (κτ παραπάνω!) είναι πολλές. Όσον αφορά τον νικητή των εκλογών, τα είχε γράψει πρίν τις εκλογές και είχε μάλιστα δημοσιοποιηθεί σε τηλεοπτικό δίαυλο.
Φράσεις ή λέξεις που δεν έχουν τον ίδιο λεξάριθμο, έχουν κατά συνέπεια διαφορετικές έννοιες?
Δηλαδή αν ο ΗΧΟΣ και το ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΩΣ δεν έχουν τον ίδιο λεξάριθμο, που δεν έχουν, σημαίνει ότι ο ήχος δεν μεταδίδεται κυματοειδώς?
Δεν είπα ότι είναιμιχάλης έγραψε:Πώς προκύπτει ότι είναι?

Όπου υπάρχει θέλω, υπάρχει Δρόμος. -Πες μου τι κάνεις το φαΐ που τρως και θα σου πω ποιος είσαι. Άλλοι το κάνουν ξίγκια και κοπριά, άλλοι το κάνουν δουλειά και κέφι και άλλοι το κάνουν Θεό.
- μιχάλης
- Έμπειρος Συζητητής
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2004 12:28
Η ερώτηση για το αν είναι ή όχι ακροδεξιός και πως προκύπτει αυτό, πήγαινε σε εκείνον που έθεσε το ζήτημαKostas έγραψε:Η βασική μου απορία που περιμένει ακόμα απάντηση, αν είναι δυνατόν να δοθεί ποτέ, συνεχίζει να είναι η παρακάτω.μιχάλης έγραψε:Μπορείς να αμφισβητείς την προβλεπτικότητα, αλλά όχι και την μαθηματική κατασκευή του αλφαβήτου και κατ' επέκταση της Ελληνικής γλώσσας.. Ούτως ή άλλως, η μελέτη για την προβλεπτικότητα είναι σε εξέλιξη. Απλά οι ενδείξεις (κτ παραπάνω!) είναι πολλές. Όσον αφορά τον νικητή των εκλογών, τα είχε γράψει πρίν τις εκλογές και είχε μάλιστα δημοσιοποιηθεί σε τηλεοπτικό δίαυλο.
Φράσεις ή λέξεις που δεν έχουν τον ίδιο λεξάριθμο, έχουν κατά συνέπεια διαφορετικές έννοιες?
Δηλαδή αν ο ΗΧΟΣ και το ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΩΣ δεν έχουν τον ίδιο λεξάριθμο, που δεν έχουν, σημαίνει ότι ο ήχος δεν μεταδίδεται κυματοειδώς?Δεν είπα ότι είναιμιχάλης έγραψε:Πώς προκύπτει ότι είναι?


Πάντως η ερώτησή σου είναι πολύ καλή και θα ήθελα και εγώ να μάθω την απάντηση..Θα προσπαθήσω να έρθω σε επικοινωνία με αρμόδιους του θέματος μπας και λάβουμε κάποια απάντηση..
- μιχάλης
- Έμπειρος Συζητητής
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2004 12:28
Τα νεώτερα λένε τα εξής:Kostas έγραψε: Η βασική μου απορία που περιμένει ακόμα απάντηση, αν είναι δυνατόν να δοθεί ποτέ, συνεχίζει να είναι η παρακάτω.
Φράσεις ή λέξεις που δεν έχουν τον ίδιο λεξάριθμο, έχουν κατά συνέπεια διαφορετικές έννοιες?
Δηλαδή αν ο ΗΧΟΣ και το ΚΥΜΑΤΟΕΙΔΩΣ δεν έχουν τον ίδιο λεξάριθμο, που δεν έχουν, σημαίνει ότι ο ήχος δεν μεταδίδεται κυματοειδώς?
Μιλώντας με τον ίδιο τον ερευνητή και παραθέτοντας ακριβώς αυτήν την απορία, μου είπε ότι οι λέξεις που δεν έχουν τον ίδιο λεξάριθμο αλλά ανήκουν στην ίδια ακολουθία αριθμών, τότε οι έννοιές τους συνδέονται. Αυτό θα είναι και το αντικείμενο του τρίτου βιβλίου του Ελευθ. Αργυρόπουλου, που θα δείξει ότι λεξάριθμοι που ανήκουν στην ίδια ακολουθία τριών τουλάχιστον αριθμών έχουν και όμοιες έννοιες (τριάς=ακολουθία). Τώρα τί από αυτά ισχύει, θα δείξει το μέλλον!
-
- Έμπειρος Συζητητής
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: 13 Μαρ 2005 16:17
Συγνώμη που γυρίζω το topic τοσο πίσω σε μια τόσο παλιά απάντηση αλλά μετά από ψάξιμο στο Google, Cnn, Altavista κλπ για Hellenic Quest το μόνο που βρήκα είναι αυτά τα links.smartboy έγραψε:Hellenic Quest τιτλοφορείται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για αγγλόφωνους και ισπανόφωνους... Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας.
Το πρόγραμμα παράγεται από την γνωστή εταιρεία Η/Υ Apple, της οποίας ο
Πρόεδρος Τζών Σκάλι λέει σχετικά:
«Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής γλώσσας, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει την δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούργιες ιδέες και θα της προσφέρει τόσες γνώσεις, περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος έχει ως τώρα ανακαλύψει».
Αν κάποιος από σας έχει περισσότερες πληροφορίες θα χαρώ να τις δώ
http://histologion-gr.blogspot.com/2004 ... quest.html
http://encyclopedia.thefreedictionary.c ... enic+Quest
Tasos Zakynthos
- μιχάλης
- Έμπειρος Συζητητής
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2004 12:28
Πήρα ως αφορμή για την παρακάτω δημοσίευση την έκδοση ενός βιβλίου-έρευνας..
Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε με σκοπό να δείξει τα αποτελέσματα ενός ιδιότυπου πειράματος. Το πέιραμα είχες ως εξής: 50 παιδιά ηλικίας 6 με 9 ετών, τα οποία ζούσαν κάτω από ίδιες συνθήκες (εκπαίδευση, περίθαλψη, πρόνοια, κτλ) χωρίστηκαν σε 2 ομάδες των 25. Με κάποια ψυχολογικά τεστ, μετρήθηκαν κάποιοι δείκτες που είχαν να κάνουν με την αντίληψη των παιδιών, την ικανότητα τους να αντιλαμβάνονται πράγματα, με λίγα λόγια την "εξυπνάδα" τους. Και οι δύο ομάδες παιδιών παρακολούθησαν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις στο σχολείο(εκπαίδευση), με τη διαφορά ότι η μία από τις δύο παρακολουθούσε επιπλέον την εκμάθηση των αρχαίων ελληνικών.
Μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς, τα παιδιά "μετρήθηκαν" ξανά και το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακό!!
Οι 25 των αρχαίων ελληνικών, έδειξαν άνοδο των προϋγούμενων δεικτών, με διαφορές στατιστικώς σημαντικές, με λίγα λόγια εμφανίστηκαν εξυπνότερα μετά την πάροδο των 9 μηνών.
Οι άλλοι 25 μαθητές, όχι μόνο δεν έδειξαν τέτοια τάση, όχι μόνο δεν έμειναν στα ίδια επίπεδα, αλλά κάποιοι από τους μετρούμενους δείκτες σημείωσαν μείωση!!!Σαν να λέμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα έκανε τα παιδιά αυτά λιγότερο έξυπνα!!
Η απίστευτη αυτή έρευνα έγινε από έγκριτους ψυχολόγους του ψυχολογικού κέντρου Αθηνών (ή κάπως έτσι) και κυκλοφορεί σε βιβλιοπωλεία!!
Από τα στοιχεία αυτά φαίνονται αφενός ο λάθος τρόπος διδασκαλίας των ελληνοπαίδων στα σχολεία μας και αφετέρου το μεγαλείο της Ελληνικής γλώσσας. Μιας γλώσσας που όλο και περισσότεροι εκτιμούν και δημοσιεύουν μελέτες τόσο για την προέλευσή της όσο και για τη μαθηματική δομή της. Τα πονήματα του καθηγητή του ΤΕΙ Λάρισας Κοσμά Μαρκάτου είναι μια ακόμα απάντηση σε αυτούς που βάζουν την μητέρα των γλωσσών στο ίδιο καζάνι με τις υπόλοιπες, που όχι μόνο εμφανίζονται μεταγενέστερα, αλλά υστερούν ως προς το περιεχόμενό τους.
Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε με σκοπό να δείξει τα αποτελέσματα ενός ιδιότυπου πειράματος. Το πέιραμα είχες ως εξής: 50 παιδιά ηλικίας 6 με 9 ετών, τα οποία ζούσαν κάτω από ίδιες συνθήκες (εκπαίδευση, περίθαλψη, πρόνοια, κτλ) χωρίστηκαν σε 2 ομάδες των 25. Με κάποια ψυχολογικά τεστ, μετρήθηκαν κάποιοι δείκτες που είχαν να κάνουν με την αντίληψη των παιδιών, την ικανότητα τους να αντιλαμβάνονται πράγματα, με λίγα λόγια την "εξυπνάδα" τους. Και οι δύο ομάδες παιδιών παρακολούθησαν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις στο σχολείο(εκπαίδευση), με τη διαφορά ότι η μία από τις δύο παρακολουθούσε επιπλέον την εκμάθηση των αρχαίων ελληνικών.
Μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς, τα παιδιά "μετρήθηκαν" ξανά και το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακό!!
Οι 25 των αρχαίων ελληνικών, έδειξαν άνοδο των προϋγούμενων δεικτών, με διαφορές στατιστικώς σημαντικές, με λίγα λόγια εμφανίστηκαν εξυπνότερα μετά την πάροδο των 9 μηνών.
Οι άλλοι 25 μαθητές, όχι μόνο δεν έδειξαν τέτοια τάση, όχι μόνο δεν έμειναν στα ίδια επίπεδα, αλλά κάποιοι από τους μετρούμενους δείκτες σημείωσαν μείωση!!!Σαν να λέμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα έκανε τα παιδιά αυτά λιγότερο έξυπνα!!
Η απίστευτη αυτή έρευνα έγινε από έγκριτους ψυχολόγους του ψυχολογικού κέντρου Αθηνών (ή κάπως έτσι) και κυκλοφορεί σε βιβλιοπωλεία!!
Από τα στοιχεία αυτά φαίνονται αφενός ο λάθος τρόπος διδασκαλίας των ελληνοπαίδων στα σχολεία μας και αφετέρου το μεγαλείο της Ελληνικής γλώσσας. Μιας γλώσσας που όλο και περισσότεροι εκτιμούν και δημοσιεύουν μελέτες τόσο για την προέλευσή της όσο και για τη μαθηματική δομή της. Τα πονήματα του καθηγητή του ΤΕΙ Λάρισας Κοσμά Μαρκάτου είναι μια ακόμα απάντηση σε αυτούς που βάζουν την μητέρα των γλωσσών στο ίδιο καζάνι με τις υπόλοιπες, που όχι μόνο εμφανίζονται μεταγενέστερα, αλλά υστερούν ως προς το περιεχόμενό τους.
- nous
- Πλήρες Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: 13 Οκτ 2005 09:39
Πολύ ενδιαφέρον! Συγνώμη αν μου ξέφυγε κάπου, αλλά ποιος είναι ο τίτλος του βιβλίου;Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε με σκοπό να δείξει τα αποτελέσματα ενός ιδιότυπου πειράματος. Το πέιραμα είχες ως εξής: 50 παιδιά ηλικίας 6 με 9 ετών, τα οποία ζούσαν κάτω από ίδιες συνθήκες (εκπαίδευση, περίθαλψη, πρόνοια, κτλ) χωρίστηκαν σε 2 ομάδες των 25. Με κάποια ψυχολογικά τεστ, μετρήθηκαν κάποιοι δείκτες που είχαν να κάνουν με την αντίληψη των παιδιών, την ικανότητα τους να αντιλαμβάνονται πράγματα, με λίγα λόγια την "εξυπνάδα" τους. Και οι δύο ομάδες παιδιών παρακολούθησαν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις στο σχολείο(εκπαίδευση), με τη διαφορά ότι η μία από τις δύο παρακολουθούσε επιπλέον την εκμάθηση των αρχαίων ελληνικών.
Μετά το πέρας της σχολικής χρονιάς, τα παιδιά "μετρήθηκαν" ξανά και το αποτέλεσμα ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακό!!
Οι 25 των αρχαίων ελληνικών, έδειξαν άνοδο των προϋγούμενων δεικτών, με διαφορές στατιστικώς σημαντικές, με λίγα λόγια εμφανίστηκαν εξυπνότερα μετά την πάροδο των 9 μηνών.
Οι άλλοι 25 μαθητές, όχι μόνο δεν έδειξαν τέτοια τάση, όχι μόνο δεν έμειναν στα ίδια επίπεδα, αλλά κάποιοι από τους μετρούμενους δείκτες σημείωσαν μείωση!!!Σαν να λέμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα έκανε τα παιδιά αυτά λιγότερο έξυπνα!!
Η απίστευτη αυτή έρευνα έγινε από έγκριτους ψυχολόγους του ψυχολογικού κέντρου Αθηνών (ή κάπως έτσι) και κυκλοφορεί σε βιβλιοπωλεία!!
Από τα στοιχεία αυτά φαίνονται αφενός ο λάθος τρόπος διδασκαλίας των ελληνοπαίδων στα σχολεία μας και αφετέρου το μεγαλείο της Ελληνικής γλώσσας.
Πραγματικά είναι παρήγορο ότι υπάρχουν αρκετές αξιόλογες φωνές, επιστημονικές μελέτες κι ερευνητικές προσπάθειες για την άρση των εγκληματικών λαθών που έγιναν τα τελευταία χρόνια στο ζήτημα της γλωσσικής παιδείας και πολιτικής μας.
Και ακούγονται σοβαρές και σημαντικές προτάσεις και βήματα όπως η ενίσχυση της διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών στο σχολείο και η επάνοδος στην χρήση της ιστορικής ορθογραφίας (πολυτονικό).
Μια άλλη έρευνα πρόσφατη απέδειξε ότι η διδασκαλία των αρχαίων Ελληνικών και της πολυτονικής γραφής της γλώσσας μας οδήγησε σε σαφή μείωση των μαθησιακών δυσλειτουργιών όπως η δυσλεξία.
Από κει και πέρα θα ήμουν εξαιρετικά επιφυλακτικός σε στοιχεία του περιοδικού Δαυλός, καθώς πρόκειται για την "ιδεολογική ναυαρχίδα" και όχημα κατασκευής του ανορθολογισμού κι αντιεπιστημονισμού του λεγόμενου "ελληνοκεντρικού" ή "αρχαιολατρικού" χώρου.
Λάθε βιώσας
- μιχάλης
- Έμπειρος Συζητητής
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: 07 Σεπ 2004 12:28