ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Μικρά και μεγάλα γεγονότα, γνωστές και άγνωστες πτυχές της ιστορίας, από την προϊστορία και την αρχαιότητα μέχρι σήμερα
Απάντηση
diinekis
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 19 Απρ 2006 19:27

Δημοσίευση από diinekis » 02 Ιούλ 2006 00:59

Αγαπητέ φίλε Τάσσο, αυτό που είπες για την ιστορία, πως δεν υπάρχει ηθική και το άλλο για τους Σπαρτιάτες και τους Θεσπιείς, πως δηλαδή οι δεύτεροι δεν είχαν τον αυστηρο νόμο της Σπάρτης να τους αναγκάσει να μείνουν στην μάχη, θα τα συνδυάσω, και θα πω τα εξής.
Σύμφωνα με τα παραπάνω δηλαδή, πιστεύεις :
1)Στην ιστορία δεν υπάρχει ηθική, και
2)Πως ο Λεωνίδας και οι 300 έμειναν στην μάχη επειδή είχαν τον νόμο να τους πιέζει.
Κατ' αρχάς να ξέρεις πως και εγώ όπως και όλοι τιμούμε τους Θεσπιείς.
Αν στην ιστορία λοιπόν της Αρχαίας Ελλάδας (δεν μιλώ για την ιστορία άλλων λαών και άλλων πολιτισμών) δεν υπήρχε ηθική, πιστεύεις πως θα είχαμε ποτέ να συζητάμε για γεγονότα όπως η μάχη στις Θερμοπύλες? Ρητορική ερώτηση, γι'αυτό και συνεχίζω και λέω ότι εάν οι 300 δεν ήταν ηθικά άτομα, τότε κανένας νόμος δεν θα μπορούσε να τους κρατήσει στην μάχη. Για την ιστορία τα λόγια "τοις κοίνων ροίμασι πειθόμενοι" γράφτηκαν απο Αθηναίο και όχι από Σπαρτιάτες. Έτσι μόνο ο κακόμοιρος Αθηναίος ποιητής, μπορούσε να εξηγήσει με το μυαλό του την θυσία των 300...βλέπεις κανείς άλλος Έλληνας δεν θα είχε το θάρρος να πολεμήσει σε μια μάχη χαμένη από την αρχή. Ούτε και οι Θεσπιεις, οι οποίοι θυσιάστηκαν, λόγω της απελπισίας τους, από την επερχόμενοι καταστροφή της πόλεως τους η οποία απείχε μόνο λίγα χιλιόμετρα από το πεδίο της μάχης. Γι' αυτό κίολας οι πιο ψύχραιμοι εγκατέλειψαν την μάχη. Προσοχή δεν τους κατηγορώ τους ανθρώπους, απλά λέω την καταγεγραμμένη από την επίσημη ιστορία άποψη γύρω από την θυσία τους. Και εκεί ακριβώς είναι κρυμμένο το μεγαλείο των 300, αλλά και της Σπαρτιάτικης πολιτείας. Ένα μεγαλείο που ο Μέγας Αλέξανδρος δεν μπορεί καν να ακουμπήσει!
Η Ηθική και η ελευθερία ήταν τα μέγιστα ιδανικά με τα οποία μεγάλωνε ένας νέος στην Σπάρτη. Οι νόμοι της Σπάρτιατικής πολιτείας δεν απαγόρευαν σε κανέναν να μην φύγει από το παιδίο της μάχης, το μόνο που κανόνιζαν ήταν θέματα κυβερνητικά και δικαστικά. Στο πεδίο της μάχης ο μόνος νόμος που ίσχυε ήταν αυτός της ψυχής. Το οτί οι 300 έμεινα και πέθαναν εχει να κάνει μόνο με το ότι θεωρούσαν προδωσία προς την ψυχή τους, το να μην πολεμήσουν μέχρις εσχάτων για τα ιδανικά τους. Ο Λεωνίδας δε, έφερε στην πλάτη του το βάρος μιας προφητείας που αφορούσε το μέλλον της Σπάρτης, και έλεγε πως για να σωθεί η Σπάρτη πρέπει να θυσιάσει έναν βασιλέα. Επίσης ήξερε σαν ηγέτης των Ελλήνων, πως μόνο με την θυσία του, θα τους έδινε την δύναμη να συνεχίσουν να πολεμούν. Αυτός άλλωστε τους έπεισε να πολεμήσουν και να μην σκύψουν το κεφάλι στον Πέρση μονάρχη. Και τέλος ο Λεωνίδας ήξερε, πως αν υποχωρούσε και δεν έμενε στην μάχη, οι σύμμαχοι Αθηναίοι, θα έπερναν τα πλοία τους και θα έφευγαν, αφού θα ισχυρίζονταν πως οι Σπαρτιάτες τους εγκατέλειψαν στην μοίρα τους (όπως και φώναζαν στην εκκλησία του δήμου πριν την μάχη, αυτοί που ήθελαν να μην πολεμήσουν κατά των Περσων, πως δηλαδή οι Σπαρτιάτες ενδιαφέρονταν μόνο για την πάρτη τους).
Αυτοί είναι λοιπόν οι πραγματικοί λόγοι της θυσίας και σε καμία περίπτωση ο αυστηρός νόμος. Τα παραμύθια για την σκληρότητα των νόμων της Σπάρτης είναι για τα μπάζα άλλωστε. Η ηθική φίλε μου ήταν το μυστικό! Ναι με αυτήν έγραψαν ιστορία οι Σπαρτιάτες ! Όποιος ψάξει λίγο σοβαρά την ιστορία θα καταλάβει αυτά που λέω. Και γι'αυτό επειμένω στην αναζήτηση των σωστών παραδειγμάτων μέσα στην ιστορία. Μας έχουν βομβαρδίσει πια με τους Μεγάλους τους!Όλοι θέλουμε να γίνουμε "Μέγας ΄ταδε" πια! Να έχουμε πλούτοι και εξουσίες. Ναι, αυτά είναι τα δυό πράγματα που δεν απασχολούσαν τους Σπαρτιάτες (εκτός από κανα δυο άσχημες περιπτώσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, βλέπε Παυσανίας). Μας παρουσιάζουν μόνο τα ωραία τους και κανείς δεν στέκεται στα τραγικά λάθη που έχουν κάνει οι δίαφοροι Μεγιστοι! Για παράδειγμα, είναι σωστο να πλασάρουμε για παράδειγμα στα παιδία μας ανθρώπους όπως ο Μέγας Ναπολέων ή ο Μέγας Πέτρος που αναφέρθηκαν και λίγο διαφέρουν από τον Χίτλερ (ΠΡΟΣΟΧΗ : ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!), άφού και αυτοί προχώρησαν σε ομαδικές εξωντώσεις πολιτικών αντιπάλων και αντιδραστικών ανθρώπων? Ο Μέγας Πέτρος για παράδειγμα, σε κάθε πόλη που κατελάμβανε, εξόντωνε τον πλυθησμό και έκοβε τα κεφάλια τους για να διακοσμεί τους δρόμους των Ρωσικών πόλεων!
Για διαβάστε προσεκτικά τα μικρά γράμματα της ιστορίας που δεν αφορούν μάχες, αλλά πολιτικές, ιδέες, αξίες, τρόπους ζωής και πολιτισμό.
Και για να γυρίσουμε στις μάχες του Αλεξανδρου, ξανά ρωτώ αυτούς που παρακολουθούν τη συζήτηση! Βρήκε κανείς τίποτα για τις στρατηγικές στην αρχαία Ελλάδα?Για την λοξή φάλαγγα και τα άλλα ωραία τεχνάσματα του Αλεξανδρου (ή μάλλον του Φίλιππου)?Ανακάλυψε κανείς γιατί τα λέω αντιγραφές των Σπαρτιάτικων τεχνικών πολέμου? Εντάξει Μέγας στρατηγός, αλλά όχι και ο καλύτερος επειδή αποτέλειωσε ένα γέρικο λύκο χωρίς δόντια!

diinekis
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 19 Απρ 2006 19:27

Δημοσίευση από diinekis » 02 Ιούλ 2006 01:32

Οσό για τον Αλκιβιάδη, αγαπητέ Λακεδαιμόνιε, θα συμφωνήσω σε όλα. Τι να πω, ο ανθρωπος είχε Λακωνική παιδεία στα στρατιωτικά και ρητορικά θέματα, είχε εκπαιδευτεί από πολύ μικρός στην Σπάρτη, που διέθετε την καλύτερη παιδεία στους νέους της από κάθε άποψη. Όχι μόνον αυτός βέβαια από τους Αθηναίους, αλλά και όλα τα άλλα παιδεία των αρχώντων της Αθήνας, πράγμα που αποδηκνύει την ανωτερώτητα του εκπαιδευτικού συστήματος της Σπάρτης. Και μην νομίζεται πως αυτό αφορούσε μόνο τους πολέμους και τις μάχες! Είναι πασίγνωστο στους ιστορικούς κύκλους το εύρος των γνώσεων που ελάμβανε ένας νέος στην Σπάρτη.
Απλά ο Αλκιβιάδης εκτός από την Σπαρτίατικη παιδεία, γεύτικε και την παιδεία των δρόμων της πόλεώς του. Αυτό τον οδήγησε στην αλαζονεία και έτσι η Ελλάδα έχασε έναν μεγάλο άνδρα. Βέβαια μην ξεχνάμε πως ήταν ο μόνος στην Αθήνα, που πριν την έναρξη του 2ου γύρου του Αθηναϊκού πολέμου, υποστήριξε πως η Αθήνα δεν πρέπει να πολεμά με την Σπάρτη, αλλά έπρεπε από κοινού να πολεμήσουν για την απελευθέρωση των Ελληνικών πόλεων από τον Περσικό ζυγό.
Δεν τον αμφισβήτησα ποτέ, απλά μίλησα για τον νικητή του πολέμου Λύσσανδρο. Η αξία του Αλκιβιάδη άλλωστε, δίνει μεγαλύτερη αξία σε αυτόν που τον κέρδισε, ακόμα και στο ίδιο του το γήπεδο (μιλάω για τις ναυμαχίες που πάντα ήταν το αδύναμο σημείο των Σπαρτιατών)! ¶λλωστε αν κάποιος διαβάσει για την ναυμμαχία που έκρινε τον πόλεμο, θα καταλάβει την εξυπνάδα και ιδιοφυεία του Λυσσανδρου.Στην εν λόγω ναυμαχία όμως, όταν αναφέρονται οι Έλληνες ιστορικοί, απλά μιλούν για το τέλος της αγαπημένης τους Αθήνας και ποτέ για την υψηλή στρατηγική των Σπαρτιατών. Αντιθέτως μάλιστα, μιλούν για τάχα ξεπούλημα των Σπαρτιατών στους Πέρσες, πράγμα βεβαίως που μόνο στην Ελλάς λέγεται και πουθενά αλλού.Όλοι γνωρίζουν (στο εξωτερικό), πως πρώτη η Αθήνα προσέγγυσε μέσω Αλκιβιάδη τους Πέρσες και πήρε χρυσάφι από αυτούς(λέγοντάς τους πως οι Σπαρτιάτες αν κέρδιζαν τον πόλεμο θα επιτίθονταν στην Περσία) και έπειτα οι Πέρσες προσέγγυσαν τους Σπαρτίατες και εξαγόρασαν την ησηχία τους προσφέροντας χρυσάφι και σε αυτούς για να φτιάξουν στόλο. Έπειτα δε το τέλος του Αθηναϊκού πολέμου, ξαναχρηματοδότησαν Αθηναίους και Θηβαίους για να πολεμήσουν την Σπάρτη, αφού αυτή τους επιτέθηκε και απελευθέρωσε όλες τις Ελληνικές πόλεις της Μικράς Ασίας. Αυτά λίγο μάθημα πραγματικής ιστορίας από ότι κατάλαβα χρειάζεται σε αυτήν την χώρα.
Σαν κλείσιμο, σας προτείνω να διαβάσεται και κανά ξενόγλωσσο ιστορικό βιβλίο. Εκεί, θα βρείτε μια πιο αντικειμενική ματία της Ελληνικής ιστορίας (όχι πάντα αληθή), αφού οι ντόπιοι ιστορικοί (με ελάχιστες εξαιρέσεις βεβαίως), έχουν το κύρος των Ελληνικών ομάδων στο Champions ligue . ¶λλωστε οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν την ιστορία τελείως υποκειμενικά, σύμφωνα πάντα με τα πιστεύω τους και πολλές φορές την καταγωγή τους (¶κουσον άκουσον!).

diinekis
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 19 Απρ 2006 19:27

Δημοσίευση από diinekis » 02 Ιούλ 2006 01:56

Φίλε Τάσσο έχεις δίκιο, δεν πρέπει τα πράγματα να τα βλέπουμε σαν να είμαστε το κέντρο του κόσμου...
Όσο για την Γερμανία και την Ιαπωνία έχεις δίκιο, μόνο που εκεί ήταν επιλογή των λαών η Αμερικανοποίηση, αλλά το Ιράκ είναι άλλη ιστορία.
Πρόσεξε τις ομοιότητες
Αμερική ΄β παγκοσμίου πολέμου (Έσωσε τον κόσμο από τον άξονα) = Σπάρτη & Αθήνα Περσικών πολέμων (τότε ακριβώς μας θαύμασε ο κόσμος και ο Ελληνισμός σαν ιδέα εξαπλώθηκε παντού)
Αμερική του Ιρακ, του Βιετνάμ, του Αφγανιστάν, της Γιουκοσλαβίας κ.τ.λ.(Βίαιη εξάπλωση Αμερικανισμού) = Μακεδονία Φίλιππου και Αλέξανδρου (Βίαιη εξάπλωση Ελληνισμού)
Ρώτησες πως έννιωθαν οι Εβραίοι, οι Μήδοι (όχι οι Πέρσες), οι Πάρθοι και οι άλλοι λαοί που κατέκτησε ο Αλέξανδρος για τους Έλληνες, πριν και μετά τον Αλέξανδρο?Ποιοί από αυτούς τους λαούς εξελληνίστηκαν? Κανένας τους, αντιθέτως μίσησαν οτιδήποτε Ελληνικό (Όπως σήμερα οι Σέρβοι, οι Ιρακινοί κ.α. οτιδήποτε Αμερικάνικο). Το ότι φτιάχτηκαν θέτρα και λουτρά σε αυτά τα μέρη, οφείλεται στο ότι αυτά κατοικήθηκαν από Έλληνες και μόνο αυτοί τα χρησημοποιούσαν με ελάχιστες εξαιρέσεις βεβαίως και σε καμία περιπτωση δεν σημαίνει πως είχαμε εξάπλωση του Ελληνικού πνεύματος σε άλλους λαούς.Αυτό συνέβη μόνο μετά τους Περσικούς πολέμους, γι'αυτό και κάποιοι Εβραίοι ισχυρήστηκαν πως Σπαρτιάτες και Εβραίοι ήταν αδερφοί λαοί.Μετά δε την κατάκτηση του Αλεξανδρου αυτά ξεχάστηκαν και οι Έλληνες μπήκαν στην black list! Μόνο τους ίδιους τους Πέρσες δεν πείραξε η κατάκτηση (και εκεί βέβαια υπήρχαν εξαιρέσεις) απλά και μόνο, επειδή στον Αλέξανδρο και στους διαδόχους, είδαν την συνέχεια του πολιτισμού τους, αφού αυτοί ξεδιάντρωπα μήδισαν. Και μην ακούσω πάλι πως το έκαναν για να τους συμπαθήσουν οι ντόπιοι! Τότε γιατί απαίτησε και στην Ελλάδα να τον τιμούν σαν Θεό μονάρχη?Εντάξει στην Περσία αν ήταν για τα μάτια του κόσμου το δέχομαι, αλλά στην Ελλάδα γιατί?

diinekis
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 19 Απρ 2006 19:27

Δημοσίευση από diinekis » 02 Ιούλ 2006 02:11

Όσο για τον πολιτισμό της Ελληνιστικής εποχής, αυτός ήταν ένα αναμάσημα στις τέχνες, των τεχνοτροποιών της Κλασσικής εποχής. Τίποτα το καινούργιο δεν είδαμε. Απλά υπήρχαν άφθονα χρήματα για σπατάλη και άφθονη αλλαζονεία για επείδηξη, που έφεραν αυτήν την αφθονία κτισμάτων, αγαλμάτων και άλλων ειδων τέχνης. Η αλλαζονεία της εποχής, ξένης προς την Ελληνική σκέψη, φαίνεται στα τεράστια και ογκόδη κτίσματα (που παλαιότερα μόνο από Πέρσες και άλλους κατασκευάζονταν), που σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με την κομψότητα της Κλασσικής περιόδου. Τα δε θεατρικά έργα της εποχής δεν μου φαίνεται να έμειναν στην ιστορία?Γνωρίζεις κάποιο εσύ? Επίσης η φιλοσοφία άλλαξε τελείως και εκτός από τους Στωϊκούς, όλοι οι υπόλοιποι όπως λέει και το άρθρο της κυρίας Ηλιάδη στο παρόν site, ήταν κάτι μεταξύ μάγων και τσαρλατάνων. Με εξαίρεση πάντα τους Στωϊκούς και τους Πυθαγόρειους (που έδρασαν στον Τάραντα, Σπαρτιάτικη αποικία της κάτω Ιταλίας, μακριά δηλαδή από την επιρροή της Ανατολής. Αν εσένα βέβαια σε γοητεύουν τα λαμπρά βαρεία και ογκόδη οικοδομήματα, πρέπει να σου θυμήσω πως οι Έλληνες της κλασσικής περιόδου, τα απέφευγαν, διότι τόνιζαν την δύναμη της εξουσίας, και "μίκραιναν" το άτομο, που ανέδειξε άλλωστε και τον λαμπρό αυτόν πολιτισμό...
Αυτά περί πολιτιστικής εξάπλωσης του Ελληνισμού και πολιτισμού στην Ελληνιστική εποχή....

Τάσος Χαρτάς
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: 13 Μαρ 2005 16:17

Δημοσίευση από Τάσος Χαρτάς » 02 Ιούλ 2006 15:23

diinekis έγραψε:Όσο για τον πολιτισμό της Ελληνιστικής εποχής, αυτός ήταν ένα αναμάσημα στις τέχνες, των τεχνοτροποιών της Κλασσικής εποχής. Τίποτα το καινούργιο δεν είδαμε. Απλά υπήρχαν άφθονα χρήματα για σπατάλη και άφθονη αλλαζονεία για επείδηξη, που έφεραν αυτήν την αφθονία κτισμάτων, αγαλμάτων και άλλων ειδων τέχνης. Η αλλαζονεία της εποχής, ξένης προς την Ελληνική σκέψη, φαίνεται στα τεράστια και ογκόδη κτίσματα (που παλαιότερα μόνο από Πέρσες και άλλους κατασκευάζονταν), που σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με την κομψότητα της Κλασσικής περιόδου. Τα δε θεατρικά έργα της εποχής δεν μου φαίνεται να έμειναν στην ιστορία?Γνωρίζεις κάποιο εσύ? Επίσης η φιλοσοφία άλλαξε τελείως και εκτός από τους Στωϊκούς, όλοι οι υπόλοιποι όπως λέει και το άρθρο της κυρίας Ηλιάδη στο παρόν site, ήταν κάτι μεταξύ μάγων και τσαρλατάνων. Με εξαίρεση πάντα τους Στωϊκούς και τους Πυθαγόρειους (που έδρασαν στον Τάραντα, Σπαρτιάτικη αποικία της κάτω Ιταλίας, μακριά δηλαδή από την επιρροή της Ανατολής. Αν εσένα βέβαια σε γοητεύουν τα λαμπρά βαρεία και ογκόδη οικοδομήματα, πρέπει να σου θυμήσω πως οι Έλληνες της κλασσικής περιόδου, τα απέφευγαν, διότι τόνιζαν την δύναμη της εξουσίας, και "μίκραιναν" το άτομο, που ανέδειξε άλλωστε και τον λαμπρό αυτόν πολιτισμό...
Αυτά περί πολιτιστικής εξάπλωσης του Ελληνισμού και πολιτισμού στην Ελληνιστική εποχή....
Τούτος ο λαός δεν αλλάζει, δεν αλλάζει με τίποτα. Ίσως να φταίει το DNA του, ίσως δεν ξέρω τι.

Ειληκρινά μοιάζει σαν να είναι μόλις χτες όταν οι Αθηναίοι βλέποντας τον Περικλή να κτίζει τον Παρθενώνα του φώναζαν πως στολίζει την πόλη τους σαν να είναι πόρνη. :wink:
Tasos Zakynthos

lakedaimonios
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 27 Ιουν 2006 17:19

Δημοσίευση από lakedaimonios » 03 Ιούλ 2006 10:39

παρολο που καποιες αποψεις σου με βρισκουν εντελως αντιθετο πρεπει να παραδεχτω οτι μολις ανεφερες το αγκαθι της φυλης μας,τον λογο που ειμαστε ακομα στην κατασταση που ειμαστε και ησουν αρκετα ευστοχος φιλε Τασο.οτιδηποτε μεγαλο κανει ενας Έλληνας ο πρωτος που θα βρει αρνητικο και λαθος θα ειναι Ελληνας. Υ.Γ :δεν ηταν σποντα για το θεμα που εχει θηξει ο αγαπητος διηγενης
Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ

lakedaimonios
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 27 Ιουν 2006 17:19

Δημοσίευση από lakedaimonios » 03 Ιούλ 2006 10:41

''σποντα για το θεμα που εχει θηξει ο αγαπητος διηγενης''
σορυ για το ορθογραφικο διηνεκης ηθελα να πω. ελπιζω να μην παρεξηγηθεις φιλτατε λακωνα
Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ

Άβαταρ μέλους
Astral
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 186
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2004 18:29

Δημοσίευση από Astral » 03 Ιούλ 2006 14:34

Φίλε μου Διηνικής, εμένα με βρήσκεις απόλυτα σύμφωνω μαζί σου, έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, αυτό που αφομιώσανε πάρα πολύ καλά οι ξένοι απο την Ελληνηκή Ιστορία είναι ο Υλησμός, ενώ ο πνευματικός τομέας και πλούτος πήγε περίπατο, δεν ξέρω με πιό τρόπο γίνετε να αναστραφή όλη η κατάσταση και επιτέλους να δούμε ότι ο Πλάτωνας είχε πιό πολύ δίκαιο απο τον Αριστοτέλη, που για μένα είναι πιό υληστής απο τους δύο, και ο κόσμος έχει την εικόνα του δικού του σχεδιαγράμματος... Έτσι ο Μέγας Αλέξανδρος είναι όντος Μέγας... Αλλά το Μέγας έχει πολές προεκτάσεις, δεν γνωρίζω και πολύ καλά απο την Αρχαία Ιστορία μας, αλλά είμαι πολύ πρόθυμος να μάθω όσα μπορώ, γιατί με τον αγώνα επιβίωσης που δίνω με την καθημερηνότητα και την προσπάθεια απόκτησεις για τα προς το ζην, δεν μένει καθόλου ελεύθερος χρόνος...
Και τέλος σε ευχαριστώ που μου έμαθες και κάποια πραγματάκια που τα αγνωούσα πιό πριν....
Η ατιμωρησία είναι μια ανοιχτή πληγή στην ανθρώπινη ψυχή.

Τάσος Χαρτάς
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: 13 Μαρ 2005 16:17

Δημοσίευση από Τάσος Χαρτάς » 03 Ιούλ 2006 15:19

lakedaimonios έγραψε:παρολο που καποιες αποψεις σου με βρισκουν εντελως αντιθετο πρεπει να παραδεχτω οτι μολις ανεφερες το αγκαθι της φυλης μας,τον λογο που ειμαστε ακομα στην κατασταση που ειμαστε και ησουν αρκετα ευστοχος φιλε Τασο.οτιδηποτε μεγαλο κανει ενας Έλληνας ο πρωτος που θα βρει αρνητικο και λαθος θα ειναι Ελληνας. Υ.Γ :δεν ηταν σποντα για το θεμα που εχει θηξει ο αγαπητος διηγενης
Φίλε lakedaimonios και πάλι έχω τις αντιρρήσεις μου.
Αυτό που εσύ λές αγκάθι της φυλής μας για μένα είναι η ομορφιά της.
Τούτος εδώ ο λαός δεν θα μπορούσε να ήταν από τους παλαιότερους στην γή ούτε θα είχε προσφέρει τόσα στον σημερινό πολιτιμό άν όλοι συμφωνούσαν με όλους.

Όπου και άν πάω η Ελλάδα με πληγώνει αλλά και με κάνει περήφανο.
Πρόσεξες τον diinekis; Φέρνει μια "αιρετική" άποψη. Την υποστηρίζει με όμορφο τρόπο και με επιχειρήματα που δείχνουν γνώσεις, αλλά και αγάπη στο να μαθαίνει να ρωτάει να ακούει.
Τέτοιες και παρόμοιες "αιρετικές" απόψεις έκαναν τούτη την χώρα αυτό που είναι.

( diinekis τα παραπάνω καλά λόγια δεν αφορούν εσένα. Ακόμα περιμένω απάντησεις.)
Tasos Zakynthos

lakedaimonios
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 27 Ιουν 2006 17:19

Δημοσίευση από lakedaimonios » 03 Ιούλ 2006 16:50

φιλε Τασο παν μετρον αριστον ελεγαν οι προγονοι μας,και αυτο ειναι το μυστικο της επιτυχιας και της συνεχειας.Σιγουρα ο διαλογος η αντιρρηση και ο θεμιτος συναγωνισμος βοηθουν στην εξελιξη των παντων,οταν ομως γινεται απλα για να γινεται ,κακοβουλα, τοτε συγνωμη αλλα γινεται τουλαχιστον γραφικο.
και βεβαιως να τονισω οτι δεν αναφερομαι στον αγαπητο διηνεκη γιατι
1 ειναι ομοιδεατης μου 2 ξερει απιστευτη ιστορια 3 οτι λεει το στηριζει σε γνωσεις και συλλογισμους.το οτι διαφωνω μαζι του σε καποιες επιμερους κατηγοριες του θεματος ειναι κατι που δηλωνει ενδιαφερον και τροφη για ανταλλαγη γνωσεων που στην περιπτωση του ειναι ''χρυσαφι''
Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ

Απάντηση