Η Άλωση της Πόλης: ένα κοσμοιστορικό γεγονός

Μικρά και μεγάλα γεγονότα, γνωστές και άγνωστες πτυχές της ιστορίας, από την προϊστορία και την αρχαιότητα μέχρι σήμερα
Απάντηση
JERRY II
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2004 23:44

Δημοσίευση από JERRY II » 13 Ιούλ 2004 20:16

Feanor . Πρόσεχε. Στην όλη συζήτησή μας το μόνο που δεν εχει καμμία απολύτως αξία, είναι τα Γεωγραφικά όρια. Μπορούν να αλλάξουν σε λιγώτερο από 5 λεπτα. Βγάζεις τον πάσαλο και τον ξαναστήνεις 10 μέτρα πιό πέρα.
Ποτέ ενα εθνος δεν περιοριζόταν ή μάλλον δεν οριζόταν Γεογραφικά.
Και ενα συπλήρωμα στα 10 γεγονότα που έγραψα πριν
11. Ο Βυζαντινός Αυτοκράτορας (Δεν ξέρω ποιός) ανφέρει γιά πρώτη φορά το όνομα Αλβανια και Αλβανοί.

feanor
Ιδρυτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 10 Φεβ 2004 12:07

Δημοσίευση από feanor » 14 Ιούλ 2004 00:05

Jerry δεν αναφέρομαι στη συνηθισμένη κατάσταση που επικρατούσε για αιώνες στην Ευρώπη όπου έπεφτες να κοιμηθείς ως υπήκοος του τάδε βασιλείου και ξυπνούσες υπήκοος του δείνα. Αναφέρομαι σε μία χρονοβόρα διαδικασία σταδιακής απώλειας εδαφών, το οποίον σημαίνει κυρίως απώλεια πόρων, άνδρες που θα στελεχώσουν το στρατό, καλλιεργήσιμη γη, φόροι ακόμα και φυσικοί πόροι (μεταλλεύματα κτλ). Υπό αυτό το πρίσμα δεν είναι εύκολη η επανάκτηση των απωλεσθέντων.

HADES ο Ρωμανός πολεμήθηκε τόσο πολύ γιατί ακριβώς προσπάθησε να βάλει κάποια τάξη και η δράση γεννάει αντίδραση (χρόνια τώρα). Εξάλλου η διάθεση των στρατηγών του να τον ρίξουν, 'πουλώντας΄έτσι τη μάχη στον Αρσλάν δείχνει σε κάποιο βαθμό και την αδιαφορία για το μέλλον της Αυτοκρατορίας (εκτός αν είχαν υποτιμήσει τις δυνατότητες των Σελτζούκων).

Jerry μου κίνησες το ενδιαφέρον με τις 15+8 αποφασιστικές μάχες. Περιμένω πληροφορίες και βιβλιογραφία.
Συμφωνώ πως η πτώση της Πόλης δεν είναι σημαντική μάχη από τη μεριά της γεωστρατηγικής, ωστόσο είναι μάχη με μεγάλο αντίκτυπο καθώς σημαίνει την οριστική κατάλυση της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Επίσης, μην ξεχνούμε ότι η Πόλη ήταν για αιώνες, ό,τι είναι για το σημερινό κόσμο η Νέα Υόρκη, το κέντρο του κόσμου.

Για τον Βουλγαροκτόνο είχα την εντύπωση πως οι αιχμάλωτοι ήταν 10.000, τουλάχιστον έτσι είχα διαβάσει σε κάποια μελέτη. Όπως και να'χει πάντως η ενέργειά του δεν μπορεί να κριθεί με τα σημερινά δεδομένα. Άλλοι καιροί άλλα ήθη.
Do not meddle in the affairs of Wizards, for they are subtle and quick to anger

Άβαταρ μέλους
HADES
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:29

Δημοσίευση από HADES » 14 Ιούλ 2004 13:33

Δεν υποτίμησαν τον εχθρό Feanor αλλά η δίψα για την εξουσία τους έκανε να μην ενδιαφέρονται για τίποτα αλλό.
Για τους αιχμαλώτους εγώ ξέρω για 15000.Η κίνηση του Βασίλειου του Β και για την εποχή ήταν φρικτή αν το δούμε από την ανθρώπινη πλευρά.Αλλά από πολιτικής ήταν πολύ έξυπνο.Πρώτον γέμισε τον εχθρό με φόβο και δεύτερον φόρτωσε την τότε Βουλγάρικη κοινωνία με 15000 ανήμπορούς άντρες .
Jerry και εγώ περιμένω για τις μάχες αν και πιστεύω ότι κάποιες από αυτές πρέπει να είναι η μάχη του Μαραθώνα η μάχη του Πουατιέ η μάχη του Βατερλώ η ναυμαχία της Σαλαμίνας.Αλλές δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα.Σίγουρα δεν θα έχουν την ανάσχεση των Αράβων μπροστά στα τοίχοι της Πόλης το 717 από τον Λέοντα Γ
"Είμαστε Έλληνες!Ακόμη και αν τα τανκς των Τούρκων περάσουν από πάνω μας εμείς θα μείνουμε εδώ."Και έμειναν..... Λογαχός Σωτήρης Σταυριανάκος Στρατόπεδο Ελδύκ 1974

JERRY II
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2004 23:44

Δημοσίευση από JERRY II » 14 Ιούλ 2004 17:47

Παιδιά καλησπέρα.
Πρίν απαντήσω στα ερωτήματά σας, ή καλύτερα τα σχολιά σας θέλω να αναφερθώσε δύο τρία πράγματα.
1, Είπαμε ότι ο αρχηγός διαλέγει αν θα αντιμετωπίσει τον κινδυνο ή θα φύγει. Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος είχε και μιά τρίτη αγωνία, αν και εγώ θα τις ελεγα δύο αφού το να υποχωρήσει, γιά μενα είναι ήδη εκτός. Το μεγτάλο του ερώτημα είναι. Καλά θα πολεμήσουμε ολοι μέχρι τέλους, αλλά αυτό το λεφούσι πως στην οργή θα καταφέρουμε να το πληγώσουμε οσο περισσότερο γίνεται;;;
2. Δεν το έχω εξακριβώσει αλλά ξέρω ότι ο Πατριαρχικός θρόνος ήραν εν χηρεία όταν επεσε η Πόλη.
3.Μερικές φορές νομιζω ότι η Αλωση ήταν κάτι που είχε τελείως αλλη σημασία από αυτήν που του δίνουμε. Να γιατί. Το Βυζάντιο. Προσοχή. Επαναλαμβάνω. Το Βυζαντιο αποτελείται από δύο...οικόπεδα. Το ενα καλύπτει την Λακωνία και το μεγαλύτερο μέρος της Αρκαδίας. Το άλλο την Κωνσταντινούπολη και είναι σε μέγεθος λίγο μικρότερο από την Αττική.
Το υπερασπίζονται 10-13000 άνδρες οι περισσότεροι από τους οποίους είναι
Λατίνοι εθελοντές.Και οι άνδρες αυτοί έχουν και δύοάλλα προβλήματα 1.στν πόλη μέσα υπάρχουν και αλλοι τόσοι περίπου άμαχοι. και 2 τα τίχη δεν είναι όπως θα επρεπε. Και τα ουγγαρέζικα κανόνια αλλά κυρίως ο χρόνος είχε δημιοπυργήσει προβλήματα. Σ' ολους είναι γνωστό ότι κάθε οχυρωματικό εργο θέλει αδιάλειπτη συντήρηση.
Ο Μεμετης δεν χειαζόταν να πάρει την πόλη. Η γνώμη μου είναι ότι το έκανε γιά να μειώσει τον Ελληνα Αυτοκράτορα και τους υπερασπιστές της πόλης και συγχρόνως να τονώσει τους δικόυς του.
Επειδή είμαι αγρυπνος και λίγο κουρασμένος θα σας πω με δυο λόγια και αργότερα θα δώσω λεπτομέρειες. Σε μία σύνοδο που έγινε σε διάφορες πόλεις της Ιταλίας και κράτησε χρόνια, με πολλή δουλειά, συζ'ητηση και
αμφίπλευρες υποχωρήσεις εγινε η ένωση των δύο εκκλησι'ων. Σε Πανηγυρική λειτουργεία στην Αγία Σοφία το 1451, αν θυμάμαι καλά, το Πατριαρχείο και ο λαός επικύρωσαν την συμφωνία. Για το Μεμετη αυτό ήταν θανάσιμα επικίνδυνο. Πρώτον γιατί είχε φάει πολλούς Δυτικούς.Δευτερον γιατί ο τρόπος συμπεριφοράς του ήταν πιό πολύ από απαίσιος.
Ο Μωάμεθ ήξερε καλά ότι αν ερχόταν οι Δυτικοί σε βοήθεια, δεν θα ήταν οι μέρες του μετρημένες ΄αλλά οι ώρες του.
Λίγο μετά την άλωση βρήκε εναν Μοναχο ονόματοι Γ.Γεναδιο ο οποίος την είχε κοπανήσει και εφευγε με τους πρόσφυγες. Χαρακτηρηστικό του;; Απελπιστικά ανθενωτικός. Το έκανε Πατριάρχη και του έδωσε δικαιώματα
δήθεν πολλά. Στην πραγματικότητα έδωσε δικαιώματα μόνον στον εαυτούλη του, και μάλλον αυτός φόραγε τη μήτρα του Δεσπότη.
Εκτός από αυτό συνεκάλεσε μία΄Νέα οικουμενική σύνοδο οπου κατ΄εντολήν του η προηγουμένη συμφωνίαάκυρώθηκε. Από όσα ξέρω ο Γ.Γενάδιος ηταν ένα πολύ αξιόλογο ατομο, αλλα από οτι εχω μάθει , αλλα όχι επιβεβαιώσει, οΠατριάρχης κάποια ή κάποιες φορές τα βρόντηξε με κινδυνο να κοντηνει καμμιά 20 ποντους από το πάνω μέρος.
Θα προσπαθησω να στείλω με ηλ. ταχυδρομείο σε οποιον ,εχει γιατι δεν έχω δει ποιός ναι και ποιός οχι, τις 15 μάχες και ένα χάρτη του 1400 γιά να δείτε ότι στην Ολη Ευρώπη χανει η μάνα το παιδι και το παιδί τη μάνα.
Στο θέμα των μαχών. Παιδιά είναι γραμμένες στα αγγλικά. Μου είναι πολύτ πιό ευκολο να χρησιμοποιώ αυτή τη γλώσσα, ιδίως όταν γράφω. Δενξέρω καθόλου γραφομηχανη, και χρησιμοποιώ μονο τον δείκτη του δεξιου χεριου, γιά 'ολα.
Η μάχη στον Μαραθώνα δεν μπορεί να κριθεί ως αποφασιστική ..
Στον Μαραθώνα πχ ή θα νικούσαν οι Περσες και θα έκαναν το κέφιτους ή θα του απωθούσαν οι Ελληνες. Στη Σαλαμίνα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετοικά. Οι Πέρσες έρχονται με σκοπό νανικήσουν ή και να νικηθούν.
Εκείνο που βάζει την ετικεττα του DECISIVE είναι το γεγονός ότι οχι μόνον έχασαν στη μαχη αλλά αναγκάσθηκαν να σταματήσουν πλήρως και να κάνουν άλλα σχέδια που οσο και να ήθελαν δεν θα μπορουσαν να αποτελέσουν διορθωτικα μέτρα, με σκοπό τη συνέχιση της εκστρατείας των
Με λίγα λόγια η ήττα επηρ'εασε πάρα πολλόυς τομείς πέρα από τον στρατιώτη με το ξίφος στο χέρι.
Τις 15 αυτές μάχες τις πρωτοβρήκα στην δημόσια βιβλιοθήκη της Pasadena
στην Καλιφόρνια οπου σπούδαζα το 1961-63. Δυστυχώς τις εχασα και μόνο με κριτήριο αυτά που σας είπα παραπάνω τις ξαναβρήκα μόνος μου μία-μία.
Στη μάχη των Φιλιππων έχω αμφιβολίες. (Ξέχασα να πώ οτι τις είχα ολες γραψει σε ενα CD το οποίο κατα λάθος εσβησα.) Εχω και άλλες μάχες υπόψιν μου , αλλά όλες χρειάζονται προσεκτικό ατομικό ψάξιμο γιατί είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρήσεις μιά τακτική από μία στρατηγική δράση και να βγάλεις σωστά συμπεράσματα. Οι Βουλγαροι ηταν 15000 .Λάσθος μου.

Άβαταρ μέλους
HADES
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:29

Δημοσίευση από HADES » 15 Ιούλ 2004 13:15

O θρόνος όταν αλώθηκε η Πόλη όντως χήρευε.Ο Πατριάρχης Αθανάσιος που ήταν μέχρι τον Δεκέμβρη του 1452 εξωθήθηκε μάλλον σε παραίτηση λίγο πριν γίνει η κοινή λειτουργία με τους καθολικούς στις 12 Δεκεμβρίου του 1452.Σε αυτήν είχε αποφασιστεί για Πατριάρχης να είναι ένας εξόριστος Πατριάρχης ο Γρηγόριος ,όμως δεν πρόλαβε λόγω της ¶λωσης

Jerry πιστεύω ότι ο Τούρκος έπρεπε να πάρει την Πόλη για να δείξει και επίσημα ότι αυτός είναι ο καινούριος αφέντης της Ανατολής

Ο Γεννάδιος δεν είναι κανένας τυχαίος.Συμμετείχε στην σύνοδο της Φλωρεντίας το 1439 που αποφασίστηκε η Ένωση .Αυτός ήταν από τις κορυφαίες μορφές των Ανθενωτικών.Διαδεκτηκε στην ηγεσίας τους τον Ευγένιο αν θυμάμαι .Ήταν κορυφαίος λόγιος με πλούσια παιδεία

Κάτι τελευταίο την συμφωνία δεν την επικύρωσε ούτε ο λάος ούτε μεγάλο μέρος του κλήρου.Το είχα αναφέρει και σε παλιότερο μήνυμα μου το 1443 τα Πατριαρχεία Ιεροσολύμων Αλεξάνδρειας και Αντιοχείας είχαν στείλει μήνυμα στον τότε αυτοκράτορα Ιωάννη και του έλεγαν να μην επικυρώσει την συμφωνία ,αφόρισαν τον Πατριάρχη που είχε τοποθετήσει και απειλούσαν με αφορισμό τον ίδιο τον αυτοκράτορα.Το μόνο που κατάφερε η κοινή λειτουργεία το 1452 ήταν ότι διέσπασε και άλλο τον λαό.Και από βοήθεία το είχα ξαναγράψει 2 γαλέρες και 150 άντρες

Και πάλι ευχαρίστω για τον χάρτη και της μάχες
"Είμαστε Έλληνες!Ακόμη και αν τα τανκς των Τούρκων περάσουν από πάνω μας εμείς θα μείνουμε εδώ."Και έμειναν..... Λογαχός Σωτήρης Σταυριανάκος Στρατόπεδο Ελδύκ 1974

JERRY II
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2004 23:44

Δημοσίευση από JERRY II » 15 Ιούλ 2004 15:45

hades
Χίλια ευχαριστώ γιά τις πληροφορίες σου. Ένα μονο. Στ΄αλήθεια δεν έχω ψάξει το θέμα του σχίσματος τόσο πολύ και ιδιαίτερα γιαυτο σου είμαι ευγνώμων. Ομως όταν είχε έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα αρχισα να ψάχνω και βρήκα μερικά πράγματα, αρκετά ενδιαφέροντα. Φαίνεται ότι το θέμα της διαφοράς μεταξύ των ΔΥΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ εκτείνεται από την Κυρία Λούλα σε μερικές εκατοντάδες Αναλφαβήτων. Σε κανένα Πατριαρχείο δεν βλέπω έχθρα, στενομυαλιά ή ΧΑΖΟΜΑΡΑ. η σχέση των δύο δογμάτων φαίνεται καλή, συνεχώς βελτιούμενη. Ελπίζω να σταματήσει κάποτε τελείως η διαμάχη.
Λατίνοι, (οι περισσότερπο Ιταλοί), ήταν πολύ περισσότεροι στην Πόλη το 1453.
Οι δύο γαλέρες με τους 150 ήταν απλά η επίσημη αποστολή. Δεν φαντάζομαι να πιστεύεις οτι δεν υπήραχαν, πολλοί περισσότεροι στην Ελλάδα. ( Εχεις μήπως την απάντηση στο ερώτημα: Καλά τι τους έπιασε όλους αυτούς και επέδειξαν τόση παλληκαριά;;;)
Και πάω σε ένα θέμα που συχνά και σήμερα μάλιστα με έχει κανει έξαλλο σε σημείο υστερίας.
Είμαστε Ρωμαίοι Πολίτες;;; Βεβαίως!! Μεγάλη μας τιμή.
Εχουμε την Λατινική΄σαν επίσημη γλώσσα του κράτους, όπως λεει ο νόμος;;; Βεβαίως!! Μεγάλη μας τιμή. ΓΙατί όμως όταν ο νόμος του 750 μΧ
όρισε την Ελληνική σαν επίσημη γλώσσα δεν υπακούμε στον νόμο αυτόν;;;
Περίεργο μου φαίνεται πού δεν έγινε κανένας νόμος που να λέει να μιλάμε Κέλτικα ή....να γαυγίζουμε.
Το λέω αυτό γιατι ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βρώ την ιστορία και τη ζωή μας στην ΓΛΩΣΣΑ μας. Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ήταμ " Ενας Γενναίος Αυτογρατορας". Δεν ήταν "A Brave Emperor" Εχω μιά λίστα, κατεβατό ολόκληρο με ονόματα ιστορικών που μετέφεραν την ΔΙΚΗ μας ιστορία, ή ιστορίες στην Ευρώπη, στον κόσμο, και πίσω σε μας !! Μήπως ο Φραντζής ή ο Χαλκοκονδύλης φοιτούσαν σε φροντιστήριο Ξένων φλωσσών και γλύτωσαν λόγω αναβολης στρατεύσεως;;; Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι;;;

JERRY II
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2004 23:44

Δημοσίευση από JERRY II » 15 Ιούλ 2004 15:47

hades
Χίλια ευχαριστώ γιά τις πληροφορίες σου. Ένα μονο. Στ΄αλήθεια δεν έχω ψάξει το θέμα του σχίσματος τόσο πολύ και ιδιαίτερα γιαυτο σου είμαι ευγνώμων. Ομως όταν είχε έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα αρχισα να ψάχνω και βρήκα μερικά πράγματα, αρκετά ενδιαφέροντα. Φαίνεται ότι το θέμα της διαφοράς μεταξύ των ΔΥΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ εκτείνεται από την Κυρία Λούλα σε μερικές εκατοντάδες Αναλφαβήτων. Σε κανένα Πατριαρχείο δεν βλέπω έχθρα, στενομυαλιά ή ΧΑΖΟΜΑΡΑ. η σχέση των δύο δογμάτων φαίνεται καλή, συνεχώς βελτιούμενη. Ελπίζω να σταματήσει κάποτε τελείως η διαμάχη.
Λατίνοι, (οι περισσότερπο Ιταλοί), ήταν πολύ περισσότεροι στην Πόλη το 1453.
Οι δύο γαλέρες με τους 150 ήταν απλά η επίσημη αποστολή. Δεν φαντάζομαι να πιστεύεις οτι δεν υπήραχαν, πολλοί περισσότεροι στην Ελλάδα. ( Εχεις μήπως την απάντηση στο ερώτημα: Καλά τι τους έπιασε όλους αυτούς και επέδειξαν τόση παλληκαριά;;;)
Και πάω σε ένα θέμα που συχνά και σήμερα μάλιστα με έχει κανει έξαλλο σε σημείο υστερίας.
Είμαστε Ρωμαίοι Πολίτες;;; Βεβαίως!! Μεγάλη μας τιμή.
Εχουμε την Λατινική΄σαν επίσημη γλώσσα του κράτους, όπως λεει ο νόμος;;; Βεβαίως!! Μεγάλη μας τιμή. ΓΙατί όμως όταν ο νόμος του 750 μΧ
όρισε την Ελληνική σαν επίσημη γλώσσα δεν υπακούμε στον νόμο αυτόν;;;
Περίεργο μου φαίνεται πού δεν έγινε κανένας νόμος που να λέει να μιλάμε Κέλτικα ή....να γαυγίζουμε.
Το λέω αυτό γιατι ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να βρώ την ιστορία και τη ζωή μας στην ΓΛΩΣΣΑ μας. Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ήταv " Ενας Γενναίος Αυτογρατορας". Δεν ήταν "A Brave Emperor" Εχω μιά λίστα, κατεβατό ολόκληρο με ονόματα ιστορικών που μετέφεραν την ΔΙΚΗ μας ιστορία, ή ιστορίες στην Ευρώπη, στον κόσμο, και πίσω σε μας !! Μήπως ο Φραντζής ή ο Χαλκοκονδύλης φοιτούσαν σε φροντιστήριο Ξένων φλωσσών και γλύτωσαν λόγω αναβολης στρατεύσεως;;; Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι;;;

Άβαταρ μέλους
HADES
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004 14:29

Δημοσίευση από HADES » 16 Ιούλ 2004 11:11

Αν και ειδικός δεν είμαι το πρόβλημα πιστεύω ξεκινάει από την Ρώμη.Ο Πάπας θέλει να είναι ο πρώτος ενώ οι δικοί μας θέλουν να είναι ισοί.Αυτό γεννάει της κόντρες

Οι 150 άντρες και οι 2 γαλέρες είναι η επίσημη δύναμη που έστειλε ο Πάπας στην Πόλη μετά την Ένωση.Τώρα τι τους έπιασε τους υπόλοιπους δεν ξέρω.Κάποιοι ήταν μισθοφόροι κάποιοι εθελοντές και φίλοι του Κωνσταντίνου και κάποιοι ίσως κάτοικοι της ίδιας της Πόλης

Να ήταν μόνο αυτό.Εδώ πας να μελετήσεις αρχαία γραμματεία και πολλές φορές βλέπεις την σπόδοση του κειμένο στην νεοελληνική να είναι μετάφραση από τα γερμανικά ή τα γαλλικά.

Για να κάνουμε μια επισύναψη του κράτους που φτιάξαμε. Έχουμε λοιπόν
Πρωτεύουσα Κωνσταντινούπολη.Επικράτεια του κράτους είναι ο σημερινός Ελλαδικός χώρος συν την Ανατολική Θράκη με αυξομειώσεις.Γείτονες Τούρκοι Βούλγαροι Σέρβοι
Πολίτευμα.Αυτοκράτορας που κυβερνάει Ελέου Θεού με τους φεουδάρχες που συχνα θα ανταγωνίζονται τον αυτοκράτορα τους αστούς των πόλεων που θα απαιτούν πολιτικά προνόμια και τους αγρότες που θα εξεγείρονται ενάντια στην καταπίεση των ευγενών
Η γλώσσα του κράτους θα είναι Ελληνική και οι πολίτες θα προσδιορίζονται ως Ρωμαίοι.
Στρατηγική:Επανάκτηση των παλιών εδαφών και προσπάθεια οι γείτονες να μείνουν διαιρεμένοι.Ψυχρότητα με την Δύση και κυρίως με Πάπα
Παιδεία.Επιστροφή στην κλασσική Ελλάδα για τους λόγιους.Η μεγάλη μάζα αμόρφωτη
Στρατιωτικές δυνάμεις.Αξιόλογος στόλος και στρατός χωρίς όμως μεγάλες δυνατότητες προβολής ισχύος εκτός συνόρων
"Είμαστε Έλληνες!Ακόμη και αν τα τανκς των Τούρκων περάσουν από πάνω μας εμείς θα μείνουμε εδώ."Και έμειναν..... Λογαχός Σωτήρης Σταυριανάκος Στρατόπεδο Ελδύκ 1974

JERRY II
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2004 23:44

Δημοσίευση από JERRY II » 16 Ιούλ 2004 15:33

hades
Θα σου πώ γιατί πολέμησαν οι μισθοφόροι τόσο ηρωικά. Εχεις ακούσει το: Τρεχάτε ποδαράκια μου...κλπ;;;
Εχεις ακούσει γιά τη μάχη στο Little Big Horn μεταξυ Αμερικανών υπό το
Στρατηγό George A.Custer και τους Ινδιάνους με αρχηγό τον Sitting Bull??
Οι ξένοι βρέθηκαν στην Πόλη τυχαία. Απομεινάρεια του 1204. Απομεινάρια άλλων εκστρατειών πριν και μετά. Εμποροι. Τυχοδιώκτες. Λαθρέμποροι.Αλλά και σοβαροί τίμιοι οικογενειάρχες. Αρκετοί Φιλελληνες.
Λοιπόν, επειδη ολοι ξερανε ότι φυγείν αδύνατον εστι. Η παράδοση σημαίνει 100% θάνατο, αποφάσισαν να τα δώσουν ολα γιά όλα. Οι ανδρες του Custer είχαν ακριβώς τις ιδιες ευταιρίες με τους υπερασπιστές της Πόλης. Εσύ δηλαδή τι θα έκανες;;;
Σχετικά με τον Πάπα. Εχω ένα ωραιότατο Documentaire βιντεοσκοπήσει περίπου μιάς ώρας αφιερωμένο στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Ο οποίος είναι ο μόνος κληρικός που υπερσυμπαθώ και θαυμάζω από τον Ελληνικό Κλήρο. Ο Πατριάρχης είπε οτι ο Παπας ειναι πρώτος μεταξυ ισων. Δηλ.
Κωνσταντινούπολη, Αντιοχεια, Ιεροσολυμα, Αλεξάνδρεια και Ρωμη. Μην
ξεχνάς ότι θέση με τίτλο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως δεν υπάρχει. Υπαρχει Πατριάχης Νεας Ρώμης. (Οπως δεν υπάεχει εκκλησία της Κύπρου. Ειναι Νέα Ιουστινιανή) Φυσικά όλα αυτά γιατί, ας μη ξεχνάμε ότι η Χρηστιανική θρησκεία αρχισε από τη Ρωμη. Ηταν 300 χρόνια παληά η Ρωμαική εκκλησία όταν εγιναι η Νεας Ρωμης. Ο Πάπας ζούσε σε ενα περιβάλον με ωραια ιστορία, δεν εννοώ την θρησκευτική, αλλά την πολιτιστική. Και ξαφνικά βρέθηκε σε ενα κυκεώνα μοναδικό και τρομακτικό. Αβαροι, Ουνοι, Γοτθοι, Αραβες και κάθε καρυδιάς καρύδι.
Ο Χριστιανισμός ειχε τραβήξει τα πανδεινα πριν. Τωρα, σαν να παραπήγε το πραγμα. Η εκκλησία οπλίσθηκε. Μπήκαν ανθρωποι μπροστά πυ την προστάτευσαν, με χρήματα, με γνώσεις με τα οπλα.. Κανένας απότι ξερω στην εποχή εκείνη δεν ελεγε το " αφες αυτοις." Το πιό συχνό ήταν το "τι είπες ρε;;;" Επειδη παπας ή λαικός ο αξιόλογος ανθρωπος ειναι ετσι και αλλοιώς αξιόλογος θα σου πώ ότι ο Φώτιος δεν ξεκίνησε να γίνει ιερέας.
Σπουδασε πολιτικές επιστήμες. Εστάλη σαν αρχηγός του στρατού στην Περσία, ελαβε σαν επικεφαλής μερος σε παμπολλες διπλωματικές αποστολές. Ανδρας, παλληκάρι, μορφωμένος σ΄ολα το ελεγε η καρδιά του. Με το Θεό μιά γενηά.
Πολλοί άλλοι ιερωμένοι από ανατολή και δυση βορρά και νότο απεδείχθησαν Πρώτα μεγάλες φυσιογνωμίες και μετά ολα τα άλλα.
Ο Πάπας ΛΕΩΝ Ο 10ος από την ποικογένεια των Μεδίκων αλλαξε τη στολή του στρατηγού με τη Μιτρα σε λιγους μήνες. Ο Thomas A. Becket το ιδιο.
Με λίγα λόγια ολοι οι ανθρωποι κρίνονται από τα έργα τους αφού τα κάνουν όχι πριν. Οι συνθήκες ξυπνάνε ικανότητες που ποτέ δεν φαντάστηκες. Γιαυτό και ο κόσμος μπορεί να διαμαρτύρεται εναντίον του Παπα. Οι λογικοι απλά το δεχονται. Δεν υπάρχει πικρια, μισσος ή καμμία αντιπαράθεση.
Μιά και αρχίσαμε τη συζήτηση θα πώ ότι αρχισα μιά ερευνα σχετικά με την αυτοκρατορία. Από τον Αυγουστο ώς το θανατο του Κων. Παλαιολόγου.
Από τους πρώτους 30 που διάβασα οι 9 πέθαναν στο κρεββατι τους. οι υπόλοιποι αποκεφαλισθηκαν, στραγγαλισθηκαν, λυντσαρίσθηκαν κλπ.
Από δε του δικόυς μας μόνο οι Αλέξιοι που εψαξα, μη τα ρωτας. Της μόδας είναι ο στραγγαλισμός, και το τυφλωμα. Αν έχεις με κανέναν διαφορες, υποστήριξέ τον για υποψήφιο αυτοκράτορα. Θα χρειασθει μόλις ξαναπάρουμε την Πόλη.

Άβαταρ μέλους
WOULF
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 18 Ιουν 2004 01:00

Δημοσίευση από WOULF » 17 Ιούλ 2004 00:56

Μια ερωτηση αρχικα φιλε jerry αν και λιγο, οχι πολυ..., εκτος θεματος...
Η συμπαθεια σου για τον Βαρθολομαίο εχει καθαρα συναισθηματικό χαρακτήρα η εχει σχεση με την ασκουμενη πολιτική του?
"ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ..."

Απάντηση