Ο Χριστιανισμός και η Αγία Γραφη στο μικροσκόπιο

Θρησκεία & πίστη, εσωτερισμός και υπαρξιακές αναζητήσεις
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Sorix
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 16 Απρ 2005 19:21

Ο Χριστιανισμός και η Αγία Γραφη στο μικροσκόπιο

Δημοσίευση από Sorix » 24 Μάιος 2005 01:03

Παίρνω το θάρος να ανοίξω ένα τέτοιο θέμα
ευελπιστώντας οτι θα βρεθούν μέλη του φόρουμ
για μια εποικοδομητικη κουβέντα.
Πολλά απο αυτά που έχω να γράψω ισως ενοχλήσουν
αλλα η πρόθεσή μου ειναι να ανταλάξω απόψεις
και όχι να προσβάλλω οποιονδήποτε.

Άβαταρ μέλους
Sorix
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 16 Απρ 2005 19:21

Δημοσίευση από Sorix » 24 Μάιος 2005 01:04

ο tomas εγραψε σε άλλο post

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΛΑΟΙ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ
ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ!
ΑΛΛΑ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΡΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΙΣΟΙ ΠΡΟΣ ΙΣΟΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΛΑΟ ΚΑΙ
ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!


Αγαπητέ Tomas με αυτά που λές αναιρείς την Παλαιά Διαθήκη.
Το ίδιο έχεις κανει με τον εναν η αλλον τρόπο σε προηγούμενα post.
Δεν έχω αντιληφθει αν το κάνεις εσκεμμένα ή αν είναι δική μου
λανθάνουσα εντύπωση.

Στην πδ λοιπόν, οι αναφορές για "περιούσιο λαό" είναι πάμπολλες
όπως πάμπολλες και οι υποσχέσεις του Γιαχβε για την γη της επαγγελίας,
η οποία εν τω μεταξυ κατοικειται ήδη απο αμέριμνους φιλήσυχους κατοίκους
που δεν έχουν ακόμη αντιληφθεί τι τους επιφυλασει η μοίρα τους και ο θεός
της πδ.

Άβαταρ μέλους
Sorix
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 16 Απρ 2005 19:21

Δημοσίευση από Sorix » 24 Μάιος 2005 01:54

Διαβάζω στην Αγία Γραφή μια ιστορία που δεν είναι
και τόσο γνωστή, οι αετονύχιδες τις θεολογίας
την προσπερνάνε , όπως και πολλά άλλα χωρία.
(Μαρκ.11.12-21 και Ματθ 20.21)

<< Ο Ιησούς πηγαίνοντας προς την πόλη πείνασε
και βλέποντας απο μακριά μια συκιά που είχε φύλλα
πλησίασε για να βρεί κατι σε αυτήν . Ομως οταν
έφτασε κοντά της δεν βρήκε τιποτα παρα μόνο φύλλα
γιατι δεν ήταν καιρός των σύκων .
Απευθύνθηκε τότε σ'αυτή και τις ειπε: ποτέ πια
κανείς να μην φάει καρπό απο σένα ......
(Το επόμενο πρωί "Μαρκ 11.20") ειδαν την συκιά ξεραμένη
Ο Πέτρος τότε θυμήθηκε και είπε , δάσκαλε κοίτα
η συκιά που καταράστηκες ξεράθηκε..... >>

Θα προσπαθήσω να είμαι οσο πιο κοσμιος γίνεται.
Ο Ιησούς θύμωσε και ξέρανε μια συκιά επειδή δεν
είχε σύκα εκτός εποχής. Μιά συκιά ,εχει δεν εχει σύκα,
ειναι μια ευλογία. Παρ'ολα αυτά το αθώο δέντρο ξεράθηκε
απο το θαύμα του Ιησου. Μπορεί κανείς να μου ανασύρει
κανένα κύρηγμα αγαπης ? Μπορεί κανείς να μου εξηγήση
σε τι έφταιξε το δεντράκι ?
Και αν στην θέση του δέντρου ήταν κανένας πιστός ....

Άβαταρ μέλους
tomas
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005 18:43

Δημοσίευση από tomas » 24 Μάιος 2005 11:15

ΦΙΛΕ SORIX ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑ ΟΤΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ. Η ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΤΡΟΠΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΡΕΛΩΜΕΝΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΣΟ ΤΙΣ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΛΑΤΑ ΠΙΣΤΗΣ (ΑΒΡΑΑΜ ΑΣ ΠΟΥΜΕ) ΣΤΟΝ ΘΕΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΡΕΠΕΣΤΑΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΣΕΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΕΠΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΝ ΕΒΑΖΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ "ΕΚΛΕΚΤΟ ΛΑΟ" ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΚΔΙΩΧΘΗΚΕ, ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΑΠΗΘΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΥΘΗΚΕ. ΣΤΗΝ "ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΟΜΙΛΙΑ" ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑ ΣΤ' ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΙ.ΕΙΠΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ (8,44) ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΣΑΔΙΑΣΕ ΑΓΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΕΙ. ΥΠΑΡΧΥΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ Η ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ.

Άβαταρ μέλους
Sorix
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 16 Απρ 2005 19:21

Δημοσίευση από Sorix » 24 Μάιος 2005 11:46

Φίλε tomas δεν υπάρχει ούτε <<ολίγον έγκυος, ούτε εντελώς έγκυος>>
Την πδ και την κδ ή την αποδέχεσε οπως είναι ή την απορρίπτεις.
Λίγες σειρές μετά τις 10 εντολες υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος
απο συμπληρωματικές εντολές που μόνο που τις ακούς σου σηκώνετε
η τρίχα κάγγελο. πχ. Να μην κτηνοβατούν, να μην αφοδεύουν στην
αυλή του γείτωνα κλπ κλπ.
Ο Αβρααμ ας πουμε πιστεύει στον θεό αλλα ο θεός δεν τον εχει τιμωρήσει
για τιποτα απο οσα εγκλήματα έχει κάνει, χαιρει θεικής ασυλίας....
Και αυτό πδ είναι...

Τα λογια του Ιησου (κατα μαρκον Ι 11-12)
<<ος αν απολυση την γυναίκα αυτου και γαμηθει άλλην μοιχάται
επ αυτην(*)και εαν γυνή απολύσασα τον άνδρα γαμηθη άλλω,μοιχάτει>>
(*) = ανω τελεία

Δεν μας λέει όμως ο Ιησους , ο υιός θεού, τι παθαίνει οποιος έχει εκατο
γυναίκες, αρπάζει και την γυναίκα του αξιωματικού του την ώρα που
αυτός πολεμάει στην πρώτη γραμμή. Και οταν η σύζυγος μένει έγκυος
σκοτώνει ύπουλα τον αξιωματικό και νόμιμο σύζυγό της και παντρεύεται
την χήρα ?? Τι τιμωρία θα έπρεπε να του αποδώσει ο κύριος σε αυτόν ??
Απο όσο ξέρω καμμία , ισα ισα σοφό τον αποκαλούν και αγιο και ιερο και
θεοπάτωρ και και και και απο το γένος του γεννήθηκε ,κατοπιν προφητείας, ο θεάνθρωπος.
Γιά όσους δεν κατάλαβαν , πρόκειται για τον Δαυίδ , αυτός ήταν ο προπάπους του Ιησού.

Οσο για την συκιά ... Δεν είναι σωστο αλλού να τα παίρνουμε
ότι γράφει τοις μετρητοίς και αλλού αλληγορικα και συμβολικά .
Επιμένω , αυτη η έστω αλληγορική και συμβολικη κατάρα και
καταστροφή της αθώας συκιάς δείχνει με τον ποιό αμμεσο τρόπο πλήρη
αδυναμία αγάπης προς τον πλησίον σου. Παρέβαλέ το αυτό ξανα με το
<< όποιος δεν ειναι μετ εμού είναι κατ εμου >>

Kostas
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 20:52

Δημοσίευση από Kostas » 24 Μάιος 2005 14:31

Sorix έγραψε: Και αν στην θέση του δέντρου ήταν κανένας πιστός ....
Αν σκεφτείς όμως μετά τι τους είπε?
Πως με την προσευχή μπορούν να καταφέρουν τα πάντα.
ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ 11,22-26 έγραψε:ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΛΕΓΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΙΝ ΘΕΟΥ
ΔΙΟΤΙ ΑΛΗΘΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΟΣΤΙΣ ΕΙΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΣΗΚΩΘΗΤΕ ΚΑΙ ΡΙΦΘΗΤΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΗ ΕΝ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΑΥΤΟΥ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΣΗ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΓΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΘΕΛΕΙ ΓΕΙΝΕΙ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ Ο ΤΙ ΕΑΝ ΕΙΠΗ
ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΟΣΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΙ ΖΗΤΕΙΤΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΓΕΙΝΕΙ ΕΙΣ ΕΣΑΣ
25 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΙΣΤΑΣΘΕ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΙ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΕΑΝ ΕΧΗΤΕ ΤΙ ΚΑΤΑ ΤΙΝΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΕΙΣ ΕΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΣΑΣ Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ ΤΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
ΑΛΛ ΕΑΝ ΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΗΤΕ ΟΥΔΕ Ο ΠΑΤΗΡ ΣΑΣ Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ ΘΕΛΕΙ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ ΤΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
Αλήθεια τι σε ωθεί να σκέφτεσε πως θα μπορούσε να πει σε έναν άνθρωπο να ξεραθεί?
Όπου υπάρχει θέλω, υπάρχει Δρόμος. -Πες μου τι κάνεις το φαΐ που τρως και θα σου πω ποιος είσαι. Άλλοι το κάνουν ξίγκια και κοπριά, άλλοι το κάνουν δουλειά και κέφι και άλλοι το κάνουν Θεό.

Άβαταρ μέλους
tomas
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005 18:43

Δημοσίευση από tomas » 24 Μάιος 2005 15:03

ΦΙΛΕ SORIX ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΣΟ ΕΠΙΜΟΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΣΥΚΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ :lol:
ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΑ ΚΑΙ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ "ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟ" ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ. ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΟΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΑΝΑΚΑΤΕΜΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΗΛΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΩΣ ΤΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΚΟΣΜΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.

Άβαταρ μέλους
Sorix
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 16 Απρ 2005 19:21

Δημοσίευση από Sorix » 24 Μάιος 2005 16:02

Αγαπητέ Tomas και Κωστα ,
θα επανέλθω δρημύτερος , (ξεσκονίστε τα βιβλία σας ..... :wink: )

Προς το παρόν μόνο ένα πράγμα ....
Ιστορικά γεγονότα ανακατεμένα με συμβολικά και μέσα απο ένα μανδύα
μυθοπλαστικό και συχνά αλληγορικό , που ενω μπορείς να παρομοιάσεις
τους δούλους της παραβολής των ταλάντων με ιεραπόστολους αλλα όχι με
τοκογλύφους , και δεν μπορείς να παρομοιάσεις την συκιά με οτιδήποτε
αθώο , αλλα μόνο με συκιά, που με την πίστη μετακινεις βουνα οπότε
όταν τα βουνα δεν μετακινούνται απλα δεν πίστεψεις αρκετά, πρέπει να ξαναπροσπαθήσεις με περισσότερη πίστη ......
Αυτά εμένα δεν μου μοιάζουν καταρχάς θεικά.
Ειναι γεμάτα απο καπνογόνα και διαθλαστικούς φακούς που μέσα εκεί
ο καθένας μπορεί να λέει πολλά πράγματα και ο πιστός να πιστεύει
με την ησυχία του ανενόχλητος την ώρα που το ιερατίο του ξεπουλάει
το μέλλον του.

Εγώ την α.γ. (πδ & κδ) την παίρνω τοις μετρητοίς. (Και το κοράνι επίσης.)
Κατα γράμμα οτι λέει το περνάω απο μικροσκόπιο. Δέχομαι τις παραβολές
εφόσον ερμηνεύονται απο την ιδια την α.γ. και όχι αυθέρετα απο θεολόγους.

Άβαταρ μέλους
Sorix
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 16 Απρ 2005 19:21

Δημοσίευση από Sorix » 28 Μάιος 2005 11:38

Απόσπασμα απο το έργο του Ρωμαίου Αυτοκράτωρα Ιουλιανού
(332 μ.χ - 363 μ.χ)του επωνομαζόμενου παραβάτη.

Απο το έργο που έγραψε ο ίδιος "Κατά χριστιανών" (324 CD)
[.....]
Όμως ο Ιησούς προσεύχεται μένα τρόπο ,θαρρείς κι είναι κανένας
κακομοίρης άνθρωπος που δεν μπορεί εύκολα να αντέξει τη συμφορά
και παρ'ολο που είναι θεός ,τον ενισχύει ένας άγγελος.
Εσένα Λουκά ,ποιός σου μίλησε γιά άγγελο ,ακόμα κι αν έγινε
τέτοιο πράγμα; Όσοι βρίσκονταν μαζί του την ώρα που προσευχόταν
δε γινόταν να δούν τον αγγελο διότι κοιμόνταν.
Γιαυτό και επιστρέφοντας από την προσευχή ο Ιησούς τους
βρήκε να έχουν αποκοιμηθεί απο τη στενοχώρια τους και είπε.
<<Τι κοιμάστε ; Σηκωθείται και προσευχηθήτε>> και τα λοιπά.
Και παρακάτω
<<Και ενώ ακόμα μιλούσε ,φάνηκε όχλος πολύς, μαζί και ο Ιούδας>>
Να γιατί δεν μίλησε για αγγελο ο Ιωαννης , γιατι δεν τον ειχε δει....
[.....]
(Απο το ***ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ*** εκδόσεις <<θύραθεν επιλογη>> 1997)

Το σχόλιο αυτο του Ιουλιανού ειναι απο τα πολύ λίγα που διασώθηκαν
ή για να το πουμε καλύτερα , που ξέφηξε απο την καταστροφική μανια
των ιερομόναχων πλιατσικολόγων.
Αναφέρεται στην σύληψη του Ιησου.
Κατα τας γραφάς, ο Ιησους με τους μαθητές του μετά το μυστικό δείπνο
πήγε στο όρο των ελαιων , εκει απομακρύνθηκε απο τους μαθητες του
τόσο όσο η αποσταση βολής πέτρας . Οι μαθητές του αποκοιμήθηκαν .
Ο Ιησους προσευχήθηκε ,και δέχθηκε επίσκεψη απο άγγελο τον οποίο
αναφέρει ο Λουκάς με την μόνη διαφορά ότι αμμεσως μετά συνελήφθη
οπότε κανεις δεν θα έπρεπε να ειχε δεί τον άγγελο ??!!.
Σας παραθέτω και 2 τμήματα του σχετικου χωρίου απο την καινή διαθήκη.
(Για του λόγου το αληθές, οποιος διαθέτει οποιαδήποτε έκδοση Κ.Δ. ας
ανατρέξει στα προηγουμενα και επόμενα εδάφια για καλύτερη εικόνα)

Κατά Λουκά 22/κβ/41-43
"Και αυτός εχωρίσθη απ' αυτών ως λίθου βολήν, και γονατίσας προσηύχετο,
λέγων, Πάτερ, αν θέλεις ν' απομακρύνης το ποτήριον τούτον απ' εμού. πλην ουχί
το θέλημα σου αλλά το σον ας γίνει. Εφάνη δε εις αυτόν άγγελος απ' ουρανού
ΕΝΙΣΧΥΩΝ αυτόν."


Κατά Ματθαίο 26/κς/39-44
"Και προχωρήσας ολίγον, έπεσεν επί πρόσωπον αυτού, ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ και λέγων,
Πάτερ μου, εάν ήναι δυνατόν, ας παρέλθει απ'εμού το ποτήριον τούτο.
ΠΛΗΝ ΟΥΧΙ ΩΣ ΕΓΩ ΘΕΛΩ, ΑΛΛ' ΩΣ ΣΥ. Και έρχεται προς τους μαθητάς,
και ευρίσκει αυτούς κοιμώμενους, και λέγει προς τον Πέτρον, Ούτω δεν ηδυνήθητε
μιαν ώραν να αγρυπνήσητε μετ' εμού; αγρυπνείτε και προσεύχεσθε, διά να μην
εισέλθητε εις πειρασμόν. το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής.
Πάλιν εκ δευτέρου υπήγε και προσευχήθη, λέγων, Πάτερ μου, εάν δεν ήναι
δυνατόν τούτο το ποτήριο να παρέλθει απ'εμού, χωρίς να πιώ αυτό, γενηθήτω
το θέλημα σου. Και ελθών ευρίσκει αυτούς πάλιν κοιμώμενους. διότι οι οφθαλμοί
αυτών ήσαν βεβαρημένοι. Και αφήσας αυτούς, υπήγε πάλιν και προσευχήθη εκ τρίτου,
ειπών τον αυτόν λόγον."

MARD!
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 636
Εγγραφή: 09 Αύγ 2005 02:39

Δημοσίευση από MARD! » 09 Αύγ 2005 06:24

Αγαπητέ Sorix, το να ερμηνεύσουμε την ΠΔ αλλά και την ΚΔ προϋποθέτει γνώσεις θεολογίας, όπως και το να ερμηνεύσουμε ένα βιβλίο φυσικής προϋποθέτει γνώση της επιστήμης αυτής. Δεν μιλάω τώρα για τους αποφοίτους των θεολογικών σχολών - που μπορεί να είναι χλιαροί ή φανατικοί ή και άθεοι ακόμη - αλλά γι' αυτούς που βρίσκονται στο τρίτο ή έστω στο δεύτερο από τα τρία στάδια της πνευματικής ζωής, με πρώτο την μετάνοια, δεύτερο την κάθαρση και τρίτο τον φωτισμό-θέωση. Αυτοί είναι οι πραγματικοί θεολόγοι, αυτοί δηλ. που συνδιαλέγονται με τον Θεό. Στο δεύτερο και το τρίτο στάδιο βρίσκονταν οι λεγόμενοι πατέρες της εκκλησίας, όπως ο Μέγας Βασίλειος, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Γρηγόριος Νύσσης, ο Μάξιμος ο Ομολογητής κ.α. που έχουν σχολιάσει εκτεταμένα την Π.Δ. και την Κ.Δ. και τα σχόλιά τους μπορούν να σε διαφωτίσουν καλύτερα από την παρέμβαση τη δική μου, που χρόνια παλινδρομώ στο στάδιο της μετάνοιας... Σε γενικές γραμμές σου λέω ότι ο Δαβίδ, ο οποίος ως άνθρωπος αμάρτησε και ως άνθρωπος πάλι αγίασε - ο καθένας μπορεί να αγιάσει αν μετανοήσει κι επιστρέψει σε σωστή σχέση με τον Θεό και με τον πλησίον, και την κτίση γενικώς - βασανίστηκε πολύ από τα αποτελέσματα της αμαρτίας του (και δεν λέω ότι ο Θεός τιμωρεί, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ τιμωρεί, αυτά που μας τιμωρούν είναι τα αποτελέσματα της αμαρτίας μας). Το πρώτο παιδί που έκανε με τη Βηρσαβεέ πέθανε, κι ο θάνατος αυτός τον βύθισε στη λύπη. Ο ένας γιος του βίασε την κόρη του, κι ο αγαπημένος του Αβεσσαλώμ σκοτώθηκε, παρότι ο ίδιος είχε δώσει εντολή να μην τον πειράξουν. Αυτό επειδή πολύ απλά, ενώ είχε μεγάλη καρδιά - σκέψου ότι όταν μπορούσε να σκοτώσει ατιμωρητί τον Σαούλ, που τον καταδίωκε αναίτια, δεν το έκανε - είχε και πολλά πάθη τα οποία μετέδωσε και στα παιδιά του, κι έτσι τα είδε αυτά τα πάθη να βγαίνουν στα παιδιά του, όπως ακριβώς ο Αδάμ και η Εύα δεν είδαν πρώτα τον δικό τους θάνατο, αλλά τον θάνατο του γιου τους Aβελ, που αγαπούσαν, και τότε συνειδητοποίησαν πόσο κακό είχαν κάνει που αποκόπηκαν από τον Θεό. Φαντάζομαι ότι δεν είσαι απαθής, όπως δεν είμαι κι εγώ, κι όπως δεν είναι κανείς, άρα δεν έχει κανένα νόημα να κατηγορούμε τον Δαβίδ για τις αμαρτίες που έκανε. Είναι καλύτερα να παίρνουμε θάρρος από το ότι με την βοήθεια του Θεού κατάφερε να νικήσει τα πάθη του και να αξιωθεί να προφητέψει για τον Χριστό. Όσο για τα πράγματα που βρίσκεις αντιφατικά στην προσευχή του Ιησού στη Γεθσημανή, πολύ απλά στον Ιησού συνυπάρχουν και η θεία και η ανθρώπινη φύση. Οι δύο φύσεις ενώθηκαν στο πρόσωπό Του με σκοπό να μπορέσει η ανθρώπινη φύση να δυναμώσει - γιατί από την πτώση και μετά είχε εκφυλιστεί - και να εναρμονιστεί το θέλημα το ανθρώπινο με το θέλημα του Θεού, στο τέλος δε να νικηθεί ο θάνατος, που ήταν το αποτέλεσμα της αμαρτίας. Θα μου πεις, γιατί ο θάνατος να τρομάζει τον Χριστό αφού ήταν και Θεός; για τον ίδιο λόγο που τρομάζει όλους μας, γιατί είναι ξένος προς την φύση μας δηλ., και για ένα παραπάνω λόγο, γιατί ο Χριστός ήταν κατά την ανθρώπινη φύση του αναμάρτητος κι έτσι ο θάνατος του ήταν ακόμα περισσότερο ξένος. Στο δικό Του πρόσωπο η ανθρώπινη φύση δεν υπήρχε λόγος να πεθάνει, καθώς δεν είχε αποκόψει ποτέ τον εαυτό του από την πηγή της ζωής, τον Θεό, αλλά παρέμενε πάντα ενωμένος μαζί Του. Αν θές να σου πω περισσότερα για την συκιά, τους φιλήσυχους κατοίκους και ό,τι άλλο σε απασχολεί, είμαι στην διάθεσή σου... Να είσαι καλά.
Η έλλειψη γνώσης είναι συχνά βλαβερή. Η κακή χρήση της γνώσης είναι βλαβερή πάντα.

Απάντηση