ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΤΟ «ΌΧΙ» ΣΤΟ ΟΛΟΚΑΎΤΩΜΑ

Για όσα ζούμε και όσα βλέπουμε γύρω μας, αλλά και για κάποια άλλα που ίσως δε βλέπουμε
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Alex
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 17 Φεβ 2004 11:35

Δημοσίευση από Alex » 24 Ιαν 2007 21:58

ORIONA γιόρτασε ότι θέλεις, όπως θέλεις και όπου το θέλεις. Έχω κουραστεί να κάνω συζητήσεις βασισμένες στην άγνοια, τη μισαλλοδοξία και την παντελή έλλειψη κριτικού πνεύματος. Αυτοί είμαστε, ας μας χαιρόμαστε.

Άβαταρ μέλους
Κακός
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005 14:22

Δημοσίευση από Κακός » 24 Ιαν 2007 22:38

Πολύ καίγεσαι για την ελευθερία του λόγου βρε ORIONAS. Και διαλέγεις προσεκτικά φαντάζομαι τα θέματα στα οποία θέλεις να υπερασπιστείς την ελευθερία του λόγου.

Δε μου λες, οι Σκοπιανοί δεν έχουν ελευθερία του λόγου όταν λένε πώς είναι Μακεδόνες και έτσι θέλουν να ονομάζονται? Τϊ τους παιδεύουμε τους κακομοίρηδες? Αχ, συγνώμη, ξέχασα, εδώ η ιστορία και τα ιστορικά στοιχεία έχουν αξία και αξιοπιστία. Δικό μου το λάθος.

Και αυτό το άλλο βρε παιδί μου, να διώκεται ποινικά όποιος βρίσει τα θεία? Αμάν, μου ξέφυγε, όχι και να βρίζουμε τα θεία, προσβάλλουμε το αίσθημα των πιστών.

Αλήθεια, αν έβγαινε ο Χ δημοσιογράφος και έγραφε μια σειρά άρθρων στις εφημερίδες, έβγαινε στα κανάλια και μιλούσε και έδινε διαλέξεις λέγοντας πώς ο ORIONAS είναι βιαστής, δολοφόνος και απατεώνας, δε θα του έκανες μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση? Πάει και εδώ η ελευθερία του λόγου.

Και στο τέλος τέλος, λύσαμε όλα τα άλλα προβλήματα με την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης και πρέπει τώρα να προστατέψουμε το Χίτλερ και τους Ναζί?

CostAdinOS
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 21 Μάιος 2005 17:13

Δημοσίευση από CostAdinOS » 24 Ιαν 2007 22:55

Orionas έγραψε
Και όμως Τα μεν συμψηφίζονται με το δε, και αντιστρόφως.
....Κρίμα.Απο τη μια αστυνομικά μέτρα ... απο την άλλη απόψεις σαν την παραπάνω.

΄΄....Φοβάμαι γιατι νομίζω πως είδα στον καθρέφτη το Κακό στο πρόσωπο μου. Είναι νύχτα , είμαι μόνος και κάνει πολύ κρύο εκεί΄΄έξω΄΄.....΄΄

lakedaimonios
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 27 Ιουν 2006 17:19

Δημοσίευση από lakedaimonios » 25 Ιαν 2007 00:54

Δε μου λες, οι Σκοπιανοί δεν έχουν ελευθερία του λόγου όταν λένε πώς είναι Μακεδόνες και έτσι θέλουν να ονομάζονται? Τϊ τους παιδεύουμε τους κακομοίρηδες? Αχ, συγνώμη, ξέχασα, εδώ η ιστορία και τα ιστορικά στοιχεία έχουν αξία και αξιοπιστία. Δικό μου το λάθος
το παραγ..αργάλησες το θέμα..
Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ

Άβαταρ μέλους
Εύα
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 14 Αύγ 2006 02:19

Δημοσίευση από Εύα » 27 Ιαν 2007 03:29

O Κακός νομίζω ότι έγραψε το πιο ουσιαστικό (αν είναι ποτέ δυνατό!!!). Λύσαμε όλα τα άλλα προβλήματα με την ελευθερία του λόγου και τώρα πρέπει να αντιμετωπίσουμε και αυτό?

Ωρίωνα, γιατί βρε παιδί μου αυτό το παραλήρημα? Τί σου έχουν κάνει πια οι Εβραίοι και καταφέρεσαι τόσο εναντίον τους?

ORIONAS
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2006 01:34

Δημοσίευση από ORIONAS » 29 Ιαν 2007 04:47

Το λάθος κατρακυλά με ευκολία στον κατήφορο, ενώ η αλήθεια ανεβαίνει με κόπο την ανηφόρα.
Οι παλιές παροιμίες είναι συχνά πολύ σοφές. Ο ανθρώπινος νους δύσκολα μπορεί να παραμείνει εντελώς απαλλαγμένος από προκαταλήψεις και συχνά διαμορφώνονται αρνητικές απόψεις πολύ πριν γίνει μια πλήρης εξέταση του θέματος.

Άβαταρ μέλους
Εύα
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 14 Αύγ 2006 02:19

Δημοσίευση από Εύα » 30 Ιαν 2007 23:03

Ναι, οι παροιμίες είναι καλές, όταν θες να κρυφτείς από πίσω τους. Νομίζω ότι το θέμα του Ολοκαυτώματος έχει εξετασθεί ενδελεχώς εδώ και δεκαετίες.

ORIONAS
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2006 01:34

Δημοσίευση από ORIONAS » 01 Φεβ 2007 01:56

Εύα έγραψε:Ναι, οι παροιμίες είναι καλές, όταν θες να κρυφτείς από πίσω τους. Νομίζω ότι το θέμα του Ολοκαυτώματος έχει εξετασθεί ενδελεχώς εδώ και δεκαετίες.
Εντάξει, θες να το συζητήσουμε???

Άβαταρ μέλους
Εύα
Πλήρες Μέλος
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: 14 Αύγ 2006 02:19

Δημοσίευση από Εύα » 02 Φεβ 2007 01:18

Όχι ιδιαιτέρως, αλλά δεν αποφασίζω εγώ για το ποιές συζητήσεις γίνονται. Απο ότι έχω δει υπάρχουν και κάποιοι που συζητάνε για το αν η γη είναι κούφια.

Kostas
Έμπειρος Συζητητής
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2004 20:52

Δημοσίευση από Kostas » 05 Φεβ 2007 18:13

Στο παρακάτω κείμενο είναι η συνέντευξη του Πρ. της Ισρ. Κοινότητας Λάρισας
Θεώρησα σκόπιμο να βάλω όλο το κείμενο αντί μόνο του link για να μην ψάχνετε στην εφημερίδα

Η ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ - Ιστορική αλήθεια «εναντίον» ελευθερίας γνώμης...

Συνέντευξη στον Δημ. Χατζηευθυμίου

Ο πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Λάρισας κ. Μώρις Μαγρίζος απαντά στα ερωτήματα της «ΕτΔ» και εξηγεί: Καταλαβαίνω τον προβληματισμό αλλά δεν έχω το ηθικό δικαίωμα... Πριν από μια εβδομάδα στη Λάρισα, αλλά και σε όλες σχεδόν τις ελληνικές πόλεις, τιμήθηκε η μνήμη του Ολοκαυτώματος. Της πλέον αποτρόπαιας πράξης που σκέφτηκε και εκτέλεσε ποτέ άνθρωπος. Στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου δεν εκδηλώθηκε μόνο ένα έγκλημα. Ο θάνατος των εκατομμυρίων Εβραίων (αλλά και τσιγγάνων), διαφέρει από τις κατά ιστορικά διαστήματα απεχθείς διώξεις, εθνοκαθάρσεις, ακόμη και γενοκτονίες. Κι αυτό γιατί δεν πρόκειται απλά για μια φυσική εξόντωση ενός ανθρώπου, ενός πληθυσμού, δεν πρόκειται για τον θάνατο χιλιάδων ή εκατομμυρίων, αλλά για κάτι πολύ χειρότερο: Πρόκειται για ένα έγκλημα κατά του ίδιου του Ανθρώπου, αφού της φυσικής εξάλειψης ενός ατόμου προηγήθηκε ο «θάνατος» της υπόστασής του, μέσα από τον πλήρη εξευτελισμό, την ισοπέδωση κάθε έννοιας αξιοπρέπειας και τη μετατροπή του σε κτήνος. Αυτό είναι ένα ιστορικό γεγονός, μια πραγματικότητα. Ταυτόχρονα, μια μελανή σελίδα στην ιστορία τους ανθρωπίνου γένους, για να θυμίζει σε όλους μας ότι ο ¶νθρωπος είναι –δυστυχώς- ικανός για όλα. Κι αυτή είναι η μία πλευρά. Γιατί, ο ¶νθρωπος είναι ικανός και για το αντίθετο. Και το έχει αποδείξει, μέσα από αμέτρητα έργα του πνεύματός του. Οι δύο αυτές πλευρές του, θα έλεγε κανείς, συγκρούονται μέσα από ένα σύγχρονο δίλημμα. Από τη μια η ανάγκη να προστατευτεί η ιστορική μνήμη, ώστε να μένει εκεί φάρος διδαχής και παράδειγμα να μην ξανακάνουμε τα ίδια λάθη. Από την άλλη η ανάγκη να προστατευτεί μια κορυφαία κατάκτηση του ανθρώπινου πολιτισμού, όπως είναι η ελευθερία του λόγου, το δικαίωμα να έχω την δική μου άποψη και να την εκφράζω ελεύθερα, χωρίς περιορισμό και επιπτώσεις. Ακόμη και όταν αυτή αμφισβητεί την ιστορική αλήθεια.

ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ

Πρώτα και πριν μερικά χρόνια στη Γαλλία, τώρα από μέρους της Γερμανίας, προωθείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση σχέδιο νόμου, σύμφωνα με το οποίο όποιος αρνείται ή έχει αντίθετη γνώμη για το Ολοκαύτωμα ή αμφισβητεί την έκτασή του, και αυτό το εκφράζει δημόσια (είτε με το λόγο, είτε με τη γραφή), αντιμετωπίζει τον κίνδυνο του δικαστηρίου και της φυλάκισης. Στη Γαλλία μάλιστα, με αντίστοιχο νόμο, τις ίδιες συνέπειες αντιμετωπίζει και όποιος αρνείται την ύπαρξη της γενοκτονίας των Αρμενίων. Το ερώτημα βεβαίως είναι: μπορεί να ποινικοποιείται η γνώμη; Ο κ. Μώρις Μαγρίζος είναι πρόεδρος της Ισραηλιτικής Κοινότητας Λάρισας. Σίγουρα όχι ο πλέον ουδέτερος και με την έννοια αυτή «αντικειμενικός» κριτής, για να αποφανθεί υπέρ ή κατά. Ωστόσο από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε. Από τους ανθρώπους που άμεσα ή έμμεσα βίωσαν στο πετσί τους τη θηριωδία αυτή του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Η θέση του σεβαστή, φυσικά δεν εκπλήσσει, έχει όμως ενδιαφέρον ότι και τον ίδιο τον προβληματίζει η «σύγκρουση». Η συνέντευξη με τον πρόεδρο της Ισραηλιτικής Κοινότητας Λάρισας έχει ως εξής:

-Ερ.: Η άρνηση, κ. Μαγρίζο, συνολικά του Ολοκαυτώματος, ή η αμφισβήτηση στοιχείων του, είναι κάτι νέο, σύγχρονο, ή το συναντάμε αμέσως μετά τη λήξη Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου;

-Απ.: Εξ όσων γνωρίζω πάντα υπήρχε μια μικρή αμφισβήτηση. Όσο όμως περνάνε τα χρόνια τα πράγματα χειροτερεύουν. Ίσως, μετά από 62 χρόνια, το γεγονός αρχίζει να «φθίνει». Όλο και περισσότερες φωνές αμφισβητούν το Ολοκαύτωμα, από τη βάση του σχεδόν, μιλούν για φανταστική ιστορία των Εβραίων, ενδεχομένως για να εκμεταλλευτούν κάποιες καταστάσεις, ζητήματα δηλαδή που σε μας φαίνονται τραγικά.

ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ

Θέλω όμως, κ. Χατζηευθυμίου, να μπούμε λίγο στο κλίμα: τι σημαίνει Ολοκαύτωμα. Είναι απλά μια γενοκτονία; Έχουμε πολλές τέτοιες σε πολλές φάσεις της ιστορίας της Ανθρωπότητας...

-...Βέβαια για κάθε λαό είναι ξεχωριστή...

-...Ασφαλώς. Γιατί όμως η συγκεκριμένη διαφέρει; Διαφέρει ακριβώς λόγω του μακρού καταλόγου των θυμάτων. Μιλάμε για 6.000.000 ανθρώπων, οι οποίοι μάλιστα θανατώθηκαν χωρίς λόγο. Δεν έδωσαν καν αφορμή, με την έννοια ότι δεν αντιστάθηκαν και εξαιτίας αυτού έχασαν τη ζωή τους. Δολοφονήθηκαν ηλικιωμένοι και μικρά παιδιά. Φυσικά, σε έναν πόλεμο την «πληρώνει» πάντα και ο άμαχος πληθυσμός. Υπάρχει όμως και μια αιτία. Εδώ δεν υπήρχε. Το μόνο που υπήρχε ήταν ένα μίσος απέναντι στους Εβραίους. Δολοφονήθηκαν απλά γιατί υπήρχαν! Και βέβαια είναι και η τραγικότητα του όλου θέματος. Δεν σκότωσαν απλά κόσμο. Ολόκληρες πόλεις «άδειασαν» από τον εβραϊκό πληθυσμό (η Θεσσαλονίκη είχε 65.000 Εβραίους και θανατώθηκαν 55.000), εκατομμύρια ταλαιπωρήθηκαν, μεταφέρθηκαν κάτω από πραγματικά άθλιες συνθήκες σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, όπου καταρρακώθηκε κάθε είδος ανθρωπιάς και αξιοπρέπειας, δούλευαν μέρα-νύχτα, διαβιούσαν σε θαλάμους λες και ήταν ζώα και μετά οδηγούνταν σε θαλάμους αερίων όπου θανατώνονταν, στην ουσία όμως λυτρώνονταν...

-Ερ.: Η τραγωδία αυτή έχει περάσει στο DNA κάποιου που έχει δεσμούς αίματος με το λαό αυτόν. Αισθάνεστε ότι κάτι σας «βαραίνει», κάτι «κουβαλάτε»;

-Απ.: Εμείς που είμαστε δεύτερη και τρίτη γενιά, σίγουρα αισθανόμαστε έτσι. Αλλά εκείνους που πρέπει να σκεφτούμε είναι οι άνθρωποι που έζησαν εκείνα τα γεγονότα. Με ποιο δικαίωμα μπορούμε να μιλήσουμε για την παραμικρή αμφισβήτηση, τη μη ποινικοποίηση; Έχουν τραυματικές εμπειρίες... Πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν έχει σημασία αν οι νεκροί ήταν 6 ή 4 εκατομμύρια. Σημασία έχει αυτή καθεαυτή η πράξη. Υπάρχουν άτομα που επέζησαν από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και επέστρεψαν μόνοι αυτοί, από έναν κύκλο 30-40 συγγενών τους. Γύρισαν σε νεκρές πόλεις. Ήταν μόνοι. Αναρωτιόνταν αν θα ήταν καλύτερα να μην είχαν επιστρέψει και οι ίδιοι. Αν μπορούμε να συλλάβουμε την τραγικότητα των στιγμών εκείνων, τότε δεν θα συζητούσαμε για οποιαδήποτε αμφισβήτηση.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΕΤΑΙ

-Ερ.: Ποιο είναι όμως το κομβικό σημείο; Πώς προφυλάσσεται η ιστορική μνήμη; Δεν προφυλάσσεται με τη γνώση αντί με την ποινικοποίηση της αντίθετης γνώμης; Δεν θα ήταν καλύτερα, αντί να συζητάμε για ποινικοποίηση, να μιλάμε για τη διδαχή της Ιστορίας του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και του Ολοκαυτώματος στα σχολικά βιβλία της Ιστορίας;

-Απ.: Ο Εβραϊσμός είναι ευγνώμων προς την ελληνική Πολιτεία, η οποία έχει καθιερώσει την 27η Ιανουαρίου ως Ημέρα Μνήμης των θυμάτων του Ολοκαυτώματος και θεωρούμε ότι αυτό είναι ένα σπουδαίο βήμα προς την κατεύθυνση αυτή. Φαίνεται όμως ότι η Ανθρωπότητα αντιλαμβάνεται πλέον ότι το Ολοκαύτωμα δεν πρέπει να ξεχαστεί με κανένα τρόπο, αλλά πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία. Ήδη υπάρχει σχετική αναφορά στα βιβλία της τρίτης τάξης του Γυμνασίου. Δεν παύει όμως, κάθε χρόνο την ημέρα της Μνήμης, να διαβάζεται εγκύκλιος του υπ. Παιδείας σε όλα τα σχολεία.

«ΔΕΝ ΕΧΩ ΗΘΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ»

-Ερ.: Δεν είστε βεβαίως ο πιο ουδέτερος κριτής, αλλά αν βάζατε σε μια παλάντζα την ιστορική αλήθεια και από την άλλη το δικαίωμα οποιουδήποτε να εκφράζει ελεύθερα την άποψή του, ακόμη και αν αυτή αμφισβητεί την ιστορική αλήθεια, τι θα λέγατε;

-Απ.: Ας μην μπερδεύουμε τα πράγματα. Καταλαβαίνω και με απασχολεί κι εμένα ο προβληματισμός που τίθεται, αλλά δεν έχω ηθικό δικαίωμα απέναντι στα γεγονότα να έχω την παραμικρή αμφιβολία. Καταλαβαίνω ότι περιορίζεται η ελευθερία του λόγου, με προβληματίζει κι εμένα αλλά είναι αδύνατο να σκεφτώ ότι μπορώ να δεχτώ το παραμικρό απέναντι στο Ολοκαύτωμα.

-Ερ.: Δεν φοβάστε όμως ότι η απαγόρευση μπορεί να λειτουργήσει αντίστροφα;

-Απ.: Το καταλαβαίνω και συμφωνώ. Αλλά εδώ είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα. Τι να συμβεί δηλαδή;

-Ερ.: Να πολλαπλασιαστούν οι αρνητές και κάποια στιγμή να θεωρηθούν ακόμη και «μάρτυρες».

-Απ.: Μα εδώ υπάρχει αμφισβήτηση από πρόεδρο κράτους. Πού πρέπει να φτάσουμε; Και μην ξεχνάμε ότι 10 κράτη στην Ε.Ε. έχουν απαγορεύσει με νόμο την αμφισβήτηση. Η ίδια η Γερμανίδα καγκελάριος πρωτοστατεί σε ένα σχέδιο νόμου για την ποινικοποίηση. Φτάσαμε δηλαδή στο σημείο, εκείνος του οποίου οι πρόγονοι υπήρξαν διώκτες, να ζητούν την ποινικοποίηση της αμφισβήτησης του Ολοκαυτώματος. Αυτό δεν έχει ιστορικό προηγούμενο.

-Ερ.: Γίνεται όμως και για έναν εσωτερικό λόγο, που είναι η προσπάθεια να ανακοπεί η αύξηση του νεοναζισμού στη Γερμανία.

-Απ.: Δεν είναι αυτό προς το καλό της Ανθρωπότητας;

-Ερ.: Κινδυνεύουμε όμως να εισαγάγουμε τη λογική της ποινικοποίησης και επί άλλων θεμάτων και απόψεων και τελικά επί κάθε διαφορετικής –μη κρατικής ενδεχομένως-άποψης, όχι πια επί ιστορικών γεγονότων αλλά και επί πολιτικών θέσεων.

-Απ.: Εκεί θα είμαστε αντίθετοι. Αλλά κάθε περίπτωση πρέπει να την εξετάζουμε διαφορετικά. Εδώ όμως πιστεύω ότι δεν μπορεί να υπάρξει αμφισβήτηση, δεν μπορεί να αρνηθεί κανένας λογικός άνθρωπος. Παρά μόνο αν έχει κάποιο λόγο και σκοπό. Η ποινικοποίηση πιστεύω θα θέσει φραγμό σε αθλιότητες και ανιστόρητες απόψεις που πολλές φορές φθάνουν και στα όρια της ύβρεως.

-Ερ.: Πολύ φοβάμαι ότι έτσι θα υπάρξουν πολλοί μιμητές του Ιρανού, οι οποίοι από κάποιους κάποτε θα θεωρηθούν και μάρτυρες.

-Απ.: Από μια μικρή μειοψηφία, ίσως…

- Ερ.: Σε ό,τι αφορά στη θέση του Ιρανού προέδρου, μήπως δεν είναι παρά η αντίδραση ενός άρχοντα μιας χώρας, όχι απέναντι στην ιστορική αλήθεια, όσο απέναντι στην πολιτική του σύγχρονου κράτους του Ισραήλ. Μήπως πρόκειται δηλαδή για μια λεκτική επίθεση με καθαρά πολιτικούς στόχους.

-Απ.: Το Ολοκαύτωμα δεν αφορά ένα, οποιοδήποτε, κράτος. Αφορά ολόκληρο τον κόσμο. Αμφισβητώντας το είναι σαν να αμφισβητείς την ανθρώπινη ύπαρξη, ακριβώς γιατί δεν έγινε ένα έγκλημα κατά ενός λαού, αλλά κατά του Ανθρώπου. Αν το δούμε έτσι, τότε πιστεύω ότι όλοι θα συμφωνήσουμε στην ποινικοποίηση. Κι εμένα με προβληματίζει η ελευθερία του λόγου, αλλά σκεπτόμενος τη σοβαρότητα του Ολοκαυτώματος, αυτούς που έζησαν αυτόν τον εφιάλτη, δεν έχω το δικαίωμα να κάνω την παραμικρή σκέψη για οτιδήποτε άλλο. Παρά μόνο ότι με κάθε τρόπο πρέπει να σεβαστούμε αυτό το γεγονός.

-Ερ.: Ακόμη και θυσιάζοντας το σεβασμό στο δικαίωμα του άλλου να έχει διαφορετική άποψη;

-Απ.: Όχι, μην το θέτετε έτσι, είναι βαριά η κουβέντα αυτή και δεν τη δέχομαι. Δέχομαι ένα γεγονός που βίωσε η ανθρωπότητα, δεν πρέπει να ξανασυμβεί και αυτό πρέπει να το διαφυλάξουμε με οποιονδήποτε τρόπο. Ακόμη και με την ποινικοποίησή του. Για το συγκεκριμένο γεγονός μόνο.

-Ερ.: Η πρωτοβουλία βεβαίως ανήκει στην κ. Μέρκελ, αλλά η ελληνική κυβέρνηση τι θα κάνει; Γνωρίζετε αν υπάρχει τέτοια διάθεση; Ασκεί «πίεση» η Ισραηλιτική Κοινότητα; Ζητάει έναν τέτοιο νόμο;

-Απ.: Πίεση όχι. Δεν το έχουμε ζητήσει. Νομίζω όμως ότι δεν θα υπάρξει αντίρρηση, αυτή είναι η εκτίμησή μου, και πιστεύω ότι η ελληνική Πολιτεία θα ακολουθήσει το παράδειγμα των άλλων κρατών της Ε.Ε.ΠΗΓΗ : ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Όπου υπάρχει θέλω, υπάρχει Δρόμος. -Πες μου τι κάνεις το φαΐ που τρως και θα σου πω ποιος είσαι. Άλλοι το κάνουν ξίγκια και κοπριά, άλλοι το κάνουν δουλειά και κέφι και άλλοι το κάνουν Θεό.

Απάντηση